Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pcmarket Ik heb zowel een 2G-3G-3GS als een 4G De bovenstaande unlock heb ik gebruikt op een 3G en een 3GS. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
xcharmedx vraagt of een jailbreak mogelijk is en hij/zij heeft een 3GS en jij geeft Redsn0w als oplossing terwijl die oplossing niet voor de 3GS is
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ultrasn0w unlockt daarna het toestel op 4.0.2
|
|||
|
|||
beste mensen,
Ik heb een iPhone 3gs. ios 4.0.1 en baseband 05.13.04 Heb nu echt voor de 20ste keer gedaan wat jullie hier zeggen... Heb een phonebook simkaart gekocht om te activeren. Gelukt. Naar jailbrakeme.com gegaan, jailbreak uitgevoerd. Gelukt. Naar cydia, Manage, Sources, repo666.ultrasn0w.com, ultrasn0w geïnstalleerd. Gelukt. Reboot. Gelukt. Maar dan gaat hij weer naar emergency scherm zodra ik mijn sim plaats. Snap niet wat ik moet doen. Iemand een idee wat ik moet/kan doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple heeft het gat gedicht waar Ultrasnow gebruik van maakt uiteraard is hier een patch voor gemaakt lees je maar eens in
|
|||
|
|||
@ Datamonster
Dank je wel, dat was een goeie hint... Het is gelukt!!!! |
|
|||
|
|||
@ Maartennij:
Unlock - iPhone 3G(S) - FW 3.0 tm 3.1.3 - Ultrasn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G Ik heb al deze stappen doorgenomen maar ik blijf vasthangen op het activatiescherm als ik mijn originele simkaart erin doe. Ik kan dan wel gewoon gebeld en gesmst worden, maar dat is alles. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe. Ik heb het gevoel dat het echt een lullig klein dingetje is, maar ik heb geen idee wat het is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk toch je activatie niet goed doorlopen Ook de patch gedaan voor Ultrasnow gedaan?? Phonebook sim werkt niet meer direkt eerst de patch doen |
|
|||
|
|||
Ik heb alle updates voor ultrasn0w via cydia gedaan op mijn telefoon ja.
Mijn activatie is heel simpel denk ik. Activatiekaartje erin doen, telefoon activeert Ok nou eigenlijk zegt ie: wachten op activering. Dit kan even duren. Maar die melding gaat nooit weg. Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik wel gewoon in het menu komen. Zou het hier aan liggen. Maar dat betekend dus dat mijn activatiekaart niet goed werkt??? Dat zou echt balen zijn. Thnx |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het toch aan het activatiekaartje ligt. Want mijn telefoon wilt niet goed activeren. Is er iemand die nog een kaart heeft liggen?
Of een simkaart uit Zwitserland ( Orange ) Thnx |
|
||||
|
||||
ik heb een iphone 3gs 3.13 unlock en jailbreak,hoe kan ik deze updaten naar 4.01 of 4.02.En dan unlocken en jailbreak.ik heb al vanalles gelezen maar het is mij niet echt duidelijk,wil namelijk niet dat het fout gaat want zonder unlock heb ik er niets aan.
|
|
|||
|
|||
Nadat je geactiveerd hebt met een activatie kaart moet je gewoon nog in Cydia de Hacktivation Patch van deze source installeren : Cydia.pushfix.info
|
|
|||
|
|||
kan je OS 4.1 hier ookal mee unlocken???
|
|
|||
|
|||
Nee, 4.1 is nog niet te Jealbreaken dus ook niet te unlocken op dit moment doe je een update dan heb je een dure Ipod
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb een iPhone 3gs. ios 4.0.2 en baseband 05.13.04 Jailbreak & unlock is gelukt, maar als ik nu m'n netwerk verlies dan komt er soms nog op dat er een verkeerde simkaart inzit en dat ik 'm moet aansluiten op itunes. Ook heropstarten lukt niet zonder de unlock opnieuw te doen ( geen hacktivation op limera1n? ) Iemand een idee? Laatst gewijzigd door smet; 23-10-10 om 15:55. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gejailbreakte en unlockedte 3g met ios 3.1.3 en weet niet meer welke baseband. Hij was zo vreselijk traag dat ik dacht er wijs aan te doen hem te upgraden. Ik wilde updaten naar ios 4.01 met een unlockeble baseband. Had er een gevonden en de upgrade uitgevoerd. Nou heeft itunes er dus ios 4.1 opgezet met baseband 05.14.02. Ik lees en hoor allemaal tegenstrijdige berichten dat je wel/niet kunt downgraden al dan niet unlocken. Ik kan wel weer een jailbreak doen maar unlocken niet, zelfs niet met software van bedrijven die beweren dat het wel kan. Is er iemand die me kan helpen, please!!!!!!!!!!
Grtz Dan |
|
|||
|
|||
baseband is toch de firmware of vergis ik me?
|
|
|||
|
|||
Is hij nog niet te unlocken ,de 4.1? 21-11-2010
|
|
||||
|
||||
wanneer is 05.12.01 IOS 4.1 nu te unlocken?? ultrasnow werkt niet bij mij..
|
|||
|
|||
Dat kan niemand je vertellen, de laatste prognoses zijn 26 november om 19.00 uur
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|