Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HansKroeze Lekker dan, Dus maar ff afwachten totdat ze de unlock & jailbreak voor 4.0.2 hebben uitgebracht. thnx anyway wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
verbeter me if i'm wrong... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3GS 16GB is voorzien van Firmware 3.1.2 en Baseband van 04.26.08
Is dit te updaten naar firmware 4.0 en dan te unlocken? zonder dat ik mijn gegevens kwijt raak zoals apps en telefoonnummers en berichten? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
je had het eigelijk een week geleden moeten doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beste,
kan iemand me zeggen of er nog een update 4.0.1 te vinden is vermits de 4.0.2 niet te breaken valt ik was met vakantie en werk nu op 3.1.3 maar zou de 4 wel wille thxin advance en hopelijk is deze vraag nog geen 800 keer gesteld |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat je moet wachten... tot de volgende jailbreak |
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6 |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb eindelijk mijn activatiesimkaart binnengekregen en binnen notime mijn Iphone 3gs (3.13) geactiveerd. Nu heb ik hem geunlocked door repo666.ultrasn0w.com toe te voegen aan cydia. Dit heb ik gedaan mbv Wi-Fi want mijn eigen internet voor de Iphone werkt natuurlijk niet met een activatiekaartje. Maar zodra ik mijn eigen simkaart erin doe zie ik weliswaar NLKPN staan, met bereik erbij, maar blijf ik de melding krijgen verbind met Itunes en daarna: De simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund. Kan iemand mij hierbij helpen. Heb ik misschien de verkeerde unlock geinstalleerd? Dit zijn mijn gegevens: Iphone 3gs(zwart) Software: 3.13 Afkomst: Zwitserland (gelocked) Alvast bedankt voor de reactie, Ex Edit: Volgens Itunes is mijn Iphone nog niet geactiveerd ondanks dat ik net met de activatiesimkaart de telefoon heb geactiveerd. Wat doe ik fout?? Laatst gewijzigd door Extremus; 24-08-10 om 22:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone 3g updaten naar 4.0.2 omdat ik niet tevreden ben over 4.0.1,maar als ik hem update,wordt mijn baseband dan ook automatisch geupgrade?? Dan kan ik zeker niet jailbraken en unlocken???
|
|
|||
|
|||
Even goed lezen........
Ok guys I just tested it on an old iPhone 3G lying around and can confirm that this works! Now that Apple has released iOS 4.0.2 to patch the PDF exploit, JailbreakMe which was previously used to jailbreak iOS 4.0.1 on iPhone 4, 3GS, 3G, [COLOR=#0000FF ! important][FONT="][COLOR=#0000FF ! important][FONT="]iPod [/FONT][COLOR=#0000FF ! important][FONT="]touch[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR] 3G / 2G and iPad is now incompatible with iOS 4.0.2. But if you have iPhone 3G (which doesn’t rely on an unlock) or an iPod touch 2G (non-MC model) lying around, you can jailbreak it using the existing version of Redsn0w. Simply follow the step by step guide posted below to jailbreak the mentioned devices on iOS 4.0.2 using Redsn0w. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je een goede guide zoekt voor de jailbreak van de iphone 3G en de unlock met ultrasn0w op firmware 4.0.2
Dit werkt perfect: Jailbreak iOS 4.0.2 with Redsn0w [How to Guide] | Redmond Pie Even in redsnow naar de 4.0 firmware pointen en klaar. De custom wallpapers en multitasking voor de 3G heb je dan ook in je 4.0.2.
|
|||
|
|||
Hallo,
Waarschijnlijk stel ik nu een vraag die al een keer beantwoord is maar, ik kan zo gauw het antwoord niet vinden.. Ik heb een Iphone 3GS met de versie 4.0.2 software en firmware 05.13.04. Kan ik hem dan jailbreaken en unlocken? of moet ik wachten tot er een dergelijk iets is uitgevonden. Alvast super bedankt voor het antwoord, Grtjzz! |
|
|||
|
|||
Citaat:
4.02. is nog niet te jailbreaken. Even wachten dus!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een goede guide zoekt voor de jailbreak van de iphone 3G en de unlock met ultrasn0w op firmware 4.0.2 Dit werkt perfect: Jailbreak iOS 4.0.2 with Redsn0w [How to Guide] | Redmond Pie http://www.redmondpie.com/jailbreak-...-how-to-guide/ Even in redsnow naar de 4.0 firmware pointen en klaar. De custom wallpapers en multitasking voor de 3G heb je dan ook in je 4.0.2. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heeft iemand voor mij een link voor een unlock van de Iphone 3gs (firmware: 05.12.01) Waarbij de custom firmware zonder activatie is? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik kan mijn Iphone activeren met een activatiesimkaart maar daarna heb ik een goede unlock nodig zodat als ik mijn originele simkaart erin doe hij niet meer terug gaat naar het activatiescherm. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ben al een tijd een het zoeken. Alvast bedankt, Ex |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een jailbreak uitvoert door via Safari naar www.jailbreakme.com te gaan, krijg je daarna Cydia op je iPhone. Als je Cydia opstart en dan ga je naar 'Manage -> Sources en selecteer je repo666.utrasn0w.com. Dan zie je ultrasn0w. Deze installeer je en je hebt je unlock. Wel even opnieuw booten. Succes! Maarten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|