//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nurves Weet iemand hoe ik de iPhone 3GS kan unlocken en jailbreaken nu ik er iOS 4.0.1 op heb staan met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2841  
Oud 21-07-10, 16:27
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nurves Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik de iPhone 3GS kan unlocken en jailbreaken nu ik er iOS 4.0.1 op heb staan met baseband 5.13.04 en bootloader 6.4?
Check eens met f0recast
iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2842  
Oud 22-07-10, 00:23
kolthofj kolthofj is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

is nog niet te jailbraiken nog even geduld
  #2843  
Oud 22-07-10, 11:38
Demazelen Demazelen is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Barendrecht
Berichten: 19
Standaard

Hoi allen,

ga een 2e hands iphone aanschaffen (3GS 16 gb black),T-mobile).
Heb veel gelezen in dit forum omtrent JB en UL. Ik heb nl. Vodafone en moet de phone zien te JBén en ULén.

Wat heeft die gast nu gedaan (waar ik de 3GS van koop): FW 4.0.1 erop gezet!!

Nu begrijp ik dat er nog geen JB (voor newbies) is (voor 4.0.1).
Het volgende:

- Terug zetten naar 3.1.3 schijnt mogelijk te zijn...(heb ik dan nog iets van die gozer nodig die de iPhone heeft geupgrade???)

- Maar dan blijf ik de baseband 5.13.04 behouden..... is deze dan te unlocken en wat gebruik ik dan......dat ultrasnow proggie??? Want ultra snow heeft het mn over de 3G en niet zozeer over de 3GS.

Help is wanted, en alvast veel bedankt voor de moeite.


grz

Demazelen (new here)
  #2844  
Oud 22-07-10, 11:47
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demazelen Bekijk bericht
Hoi allen,

ga een 2e hands iphone aanschaffen (3GS 16 gb black),T-mobile).
Heb veel gelezen in dit forum omtrent JB en UL. Ik heb nl. Vodafone en moet de phone zien te JBén en ULén.

Wat heeft die gast nu gedaan (waar ik de 3GS van koop): FW 4.0.1 erop gezet!!

Nu begrijp ik dat er nog geen JB (voor newbies) is (voor 4.0.1).
Het volgende:

- Terug zetten naar 3.1.3 schijnt mogelijk te zijn...(heb ik dan nog iets van die gozer nodig die de iPhone heeft geupgrade???)

- Maar dan blijf ik de baseband 5.13.04 behouden..... is deze dan te unlocken en wat gebruik ik dan......dat ultrasnow proggie??? Want ultra snow heeft het mn over de 3G en niet zozeer over de 3GS.

Help is wanted, en alvast veel bedankt voor de moeite.


grz

Demazelen (new here)
Waarom koop je dan geen simlockvrije iPhone 3G[s]? Dan ontloop je alle problemen.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #2845  
Oud 22-07-10, 11:51
Demazelen Demazelen is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Barendrecht
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Waarom koop je dan geen simlockvrije iPhone 3G[s]? Dan ontloop je alle problemen.

Kan deze iPhone voor €250 kopen....krijg ik nergens een simlockvrije voor
  #2846  
Oud 22-07-10, 14:11
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demazelen Bekijk bericht
Kan deze iPhone voor €250 kopen....krijg ik nergens een simlockvrije voor

250 euro neerleggen voor een tweedehands 3gs met 4.0.1.. zou ik niet doen. voor dat geld kan je ook een werkende vinden..
  #2847  
Oud 22-07-10, 14:56
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demazelen Bekijk bericht
Kan deze iPhone voor €250 kopen....krijg ik nergens een simlockvrije voor
Als de iphone er netjes uitziet zonder krassen is 250,- best een mooi prijsje. T-Mobile NL is ook handig, prepaid kaartje halen en je kan hem sowieso activeren, dan heb je alvast stap 1 van de JB/Unlock te pakken

Maar verder kan je er waarschijnlijk nu op dit moment nog niets mee omdat de baseband ook is bijgewerkt. Kreeg van de week ook een 3GS thuis van een vriend met de vraag of ik deze "even" een JB wilde geven, ook 4.01, ging dus nooit lukken en een downgrade werd niet geaccepteerd bij Apple. Nog even wachten dus.

Maar je hebt wel een mooie IPod
  #2848  
Oud 23-07-10, 12:43
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

De page van DEV TEAM is even buiten gebruik.. Zouden ze nu bezig zijn met he uploaden van een jailbreak/unlock? Wie weet

http://blog.iphone-dev.org/

Sorry! An error has occurred.

This incident has been reported, and we will work quickly to correct any issues.
We're very sorry for the inconvenience.
Please feel free to contact support if the problem persists.

Laatst gewijzigd door cube; 23-07-10 om 12:47.
  #2849  
Oud 23-07-10, 12:53
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

En nu staat er:

We'll be back shortly!

We're making some changes to our infrastructure and certain pages may be unavailable for a few minutes.
We're very sorry for the inconvenience.
Please check back shortly.
  #2850  
Oud 23-07-10, 17:03
Extremus Extremus is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik volg dit topic al een tijdje en het lijkt erop dat een hacktivation voor de softwareversie 3.1.3 nog wel op zich laat wachten. Het lijkt mij daarom handig om een simkaartje te bestellen van de originele carrier. Volgens mij komt mijn Iphone uit Zwitserland. Heb Apple gebeld en ze zeggen dat ik dan Swisscom moet hebben of Orange. Ik denk zelf dat dit Swisscom is. Maar ik kan zo snel geen site vinden waar ik ( via Ideal ) een prepaid kaartje kan bestellen van deze provider.
Heeft iemand hier ervaring mee?

@ Cube: Hoop een hacktivation(A)
  #2851  
Oud 23-07-10, 17:59
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extremus Bekijk bericht
Ik volg dit topic al een tijdje en het lijkt erop dat een hacktivation voor de softwareversie 3.1.3 nog wel op zich laat wachten. Het lijkt mij daarom handig om een simkaartje te bestellen van de originele carrier. Volgens mij komt mijn Iphone uit Zwitserland. Heb Apple gebeld en ze zeggen dat ik dan Swisscom moet hebben of Orange. Ik denk zelf dat dit Swisscom is. Maar ik kan zo snel geen site vinden waar ik ( via Ideal ) een prepaid kaartje kan bestellen van deze provider.
Heeft iemand hier ervaring mee?

@ Cube: Hoop een hacktivation(A)
iDeal werkt alleen in NL. Denk dat je dus alleen bij een Swissccom site terecht kan.
  #2852  
Oud 23-07-10, 23:02
iwamieke iwamieke is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Hi Extremus, Ik heb swisscom Orange kaart, als je wil hem hebben, laten mij weten.
Greetz,
  #2853  
Oud 23-07-10, 23:33
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik heb een Iphone 3 Gs uit Canada van Rogers. kaartje besteld op Ebay en nu is hij wel geactiveerd maar omdat er 4.0 op staat moet ik wachten op een unlock
  #2854  
Oud 24-07-10, 00:51
casaoui casaoui is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard 3gs Vastloper!!!!!!!

Hallo,

ik heb een 3gs met de 05.12.xx base band, ik heb de card die Dennie heeft gezegd besteld en vandaag gekregen, ik kan dan menu krijgen, maar als ik mijn kaart inzet, doet hij weer niets.

nu heb ik 'm met spirit geprobeert, en het was in het begin ok, maar bleef heel lang hangen met het spirit beels en een streep in het midden (voortgang meter denk ik) er gebeurde niets voor 16 min, en normaal duurt spirit maar rond een tot 2 min. ik heb m gereset, maar dan krijg ik nu alleen het apeltje, en doet verder niets meer, ik heb geprobeert het origineele custom firmware 3.1.3 er op te zetten, maar krijg dat het software niet juist is,

ik hier nog een uit weg? of heb ik dat ding gemold!!!!!!!

met dank.
  #2855  
Oud 24-07-10, 05:20
zino_8 zino_8 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Hallo iedereen,

Dit is de info die ik heb, betekent dit dat ik moet wachten voor een nieuwe update van dev-team? (Unlockable: No)

  #2856  
Oud 24-07-10, 16:16
iwamieke iwamieke is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Hallo allemaal, Ik heb Phonebook card vandaag binnen gekregen en er in de Iphone 3GS uit Oostenrijk, binnen 10 seconden geactiveerd! Daarna Sprit etc. ul en jb voltooit! Bedankt Iedereen voor de uitleg en als iemand wil phonebook card hebben voor de activatie laten mij weten.
Greetz, Iwamieke
  #2857  
Oud 25-07-10, 21:55
dannyhetzscholdt dannyhetzscholdt is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamieke Bekijk bericht
Hallo allemaal, Ik heb Phonebook card vandaag binnen gekregen en er in de Iphone 3GS uit Oostenrijk, binnen 10 seconden geactiveerd! Daarna Sprit etc. ul en jb voltooit! Bedankt Iedereen voor de uitleg en als iemand wil phonebook card hebben voor de activatie laten mij weten.
Greetz, Iwamieke
hoi zou graag zo'n phonebook card willen lenen!Nl voor de jb.Heb wel een 3gs mc.nog nooit eerder een jailbreak gehad en heeft een nieuwe bootrom.
heb nl een kpn abbo.
Graag hoor ik wat van je!
Rossie
  #2858  
Oud 25-07-10, 23:38
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casaoui Bekijk bericht
Hallo,

ik heb een 3gs met de 05.12.xx base band, ik heb de card die Dennie heeft gezegd besteld en vandaag gekregen, ik kan dan menu krijgen, maar als ik mijn kaart inzet, doet hij weer niets.

nu heb ik 'm met spirit geprobeert, en het was in het begin ok, maar bleef heel lang hangen met het spirit beels en een streep in het midden (voortgang meter denk ik) er gebeurde niets voor 16 min, en normaal duurt spirit maar rond een tot 2 min. ik heb m gereset, maar dan krijg ik nu alleen het apeltje, en doet verder niets meer, ik heb geprobeert het origineele custom firmware 3.1.3 er op te zetten, maar krijg dat het software niet juist is,

ik hier nog een uit weg? of heb ik dat ding gemold!!!!!!!

met dank.

Probeer eens de originele 3.1.3 firmware en niet de custom. Als je mazzel heb kan je ook irecovery gebruiken om hem uit de loop te krijgen. (ff googlen)
  #2859  
Oud 27-07-10, 15:51
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Ik heb mijn foon tijdje terug ge-JB (originele 4.0 stond er op, dus terug naar 3.1.3 en toen Blackra1n er op, daarna custom FW 4.0 er op) en ik heb pas een Vodafone SIM besteld, vanwege slecht bereik van TM.
Daarvoor moet ie dus unlocked zijn, dus TM opgebeld, maar die wilden er nog 70 euro voor hebben....1 oktober heb ik 'm een jaar.
Toen even gekeken met F0recast en die wist mij te vertellen dat mijn foon niet unlockable is.....oeps.....
Toen heb ik Ultrasn0w erop gezet en het KPN kaartje van mijn vrouw erin gedaan et voila: het werkt gewoon!
Dus: geloof niet alles wat F0recast zegt!
  #2860  
Oud 27-07-10, 16:24
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radar Bekijk bericht
Ik heb mijn foon tijdje terug ge-JB (originele 4.0 stond er op, dus terug naar 3.1.3 en toen Blackra1n er op, daarna custom FW 4.0 er op) en ik heb pas een Vodafone SIM besteld, vanwege slecht bereik van TM.
Daarvoor moet ie dus unlocked zijn, dus TM opgebeld, maar die wilden er nog 70 euro voor hebben....1 oktober heb ik 'm een jaar.
Toen even gekeken met F0recast en die wist mij te vertellen dat mijn foon niet unlockable is.....oeps.....
Toen heb ik Ultrasn0w erop gezet en het KPN kaartje van mijn vrouw erin gedaan et voila: het werkt gewoon!
Dus: geloof niet alles wat F0recast zegt!

Mag ik je vragen hoe je terug bent gegaan naar 3.1.3?

Heb een tmobile 3gs met 4.0.1 en kan niet jailbreaken en/of unlocken. Dus moet terug naar 3.1.3 Alleen lukt me dit maar niet

Alvast bedankt voor je hulp..

Laatst gewijzigd door cube; 27-07-10 om 16:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.