Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Nog een vraagje: je hebt nu geen jailbreak volgens je profiel. Waarom wil je dan een unlock? Heb nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga toch maar voor 4.0.1 vanwege de gemakkelijkere Jailbreakme.com methode. Wil nu: - Custom firmware van 4.0.1 met Pwnagetool aanmaken - iPhone updaten - Jailbreaken via Jailbreakme.com - Unlock via Ultrasnow Dit is toch een juiste methode? Of moet ik dan eerst even mijn iPhone via jailbreakme.com Jailbreaken om de custom firmware van Pwnagetool erop te zetten? Laatst gewijzigd door Coen1983; 07-12-10 om 22:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3g met van oorsprong een abo van T mobile. Heb weken lopen soebatten omdat ik per ongeluk geupdate had naar ios 4.1. Toen las ik ergens op internet dat t-mobile een service ondersteunt van een officiele unlock als het abo ouder is dan een jaar. De service desk gebeld en de unlock is een feit gewoon via de site van t-mobile en een prepaid kaartje van t-mobile
T-Mobile NL - Instellingen voor mobiel internet, mms, e-mail, Bluetooth Knip en plak deze link en het moet goedkomen, als je een ander model hebt ga je een paar stapjes terug en klik je jouw model om vervolgens de handleiding weer te volgen Grtz Dan |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een custom firmware hoeft niet, want is een geheel andere jailbreakmethode.
|
|||
|
|||
This device isn't eligible for the requested build Komt dat door iTunes 10?
Op de Windows computer met iTunes 9.2.1.5 ook geprobeerd, krijg ik een 3194 foutmelding. 74.208.10.249 gs.apple.com toegevoegd aan host bestand heeft niet geholpen. Alle andere IP adressen verwijderd en alleen 74.208.10.249 gs.apple.com laten staan. Dit zorgde voor een andere foutmelding: 3014. Vanuit de DFU geprobeerd en dat werkt ook niet... Komt dat omdat ik met TinyUmbrella alleen de 4.1, 4.2.1 en de 4.2b3 SHSH's heb? |
|
||||
|
||||
Daar kan het aan liggen, ja. In ieder geval wat betreft de gs.apple.com
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer de hele dag mee bezig geweest, ik geef het op :-( Hij loopt elke keer 'vast' bij het controleren van de firmware bij Apple.
Denk dat het gewoon komt omdat ik niet de SHSH heb van 4.0.1... Ik dacht altijd dat de SHSH nodig was voor het downgraden en niet voor het upgraden. |
|
|||
|
|||
En mijn batterij blijft maar meegaan!!!
Super cydiaprogramma. |
|
|||
|
|||
Zei dat ik het zat was en er mee stopte maar dat was niet het geval. Ben doorgegaan, 3.1.3 gejailbreakd, daarna 4.0.1 geprobeerd. Werk niet, daarnaa een custom 4.0.1 met cydia eringebakken en nu staat hij vast in de recovery loop (althans, hij geeft alleen nog maar een zwart scherm en iTunes geeft dit aan)
De nieuwste versie van iReb (recovery mode loop fixer) werkt niet, evenals iREB 3.1. Er staat nog wel bij: if after several attempts, you still have a recovery logo, re-run redsn0w! It will fix your boot chain. Met F0recase wil hij mijn telefoon ook niet meer herkennen. Wat nu? Laatst gewijzigd door Coen1983; 08-12-10 om 19:14. |
|
|||
|
|||
Wie kan me helpen? ik heb een nieuwe PC gekocht en moet opnieuw i tunes installeren mijn Iphone is unlockt en heeft een jailbreak waar moet ik nu voor uitkijken en vooral niet doen als ik me iphone aansluit op itunes ik wil nl weten of hij dan automatisch een update doet!! als dat gebeurt ben ik alles kwijt mvg Renardo
|
|
|||
|
|||
Hallo iPhone'ers,
Ik heb helaas geen info kunnen vinden. Maar kan ik mijn 3GS met os 4.1 nu al jailbreaken? Alvast vriendelijk dank voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Yingie, heb je toevallig enig idee wat nu nog te doen met mijn iPhone? Denk dat ik 'm maar moet herstellen naar 4.2.1 of naar de Apple winkel. Doen ze dat tegenwoordig nog? Een iPhone uit de recovery mode halen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje niet mee bezig geweest met unlocken en jailbreaken nadat mijn iPhone weer unlocked was na de 3.1.3 update. (ik had een behoorlijke tijd een hele dure ipod touch) Nu 4.2.1 uit is wil ik toch wel weer een keer updaten... alleen weet ik echt niet hoe en wat. mijn iPhone 3G zit op 3.1.3 met Baseband 05.12.01. ik ben afhankelijk van een unlock. kan ik hem gewoon via iTunes updaten naar 4.2.1 vervolgens jailbreaken en daarna unlocken? ben aardig aan het zoeken hier en op de rest van het net maar kom er niet echt uit... |
|
||||
|
||||
Citaat:
De jouwe is dat wel nog, dus ik zou een custom firmware (zonder baseband update) gebruiken in jouw geval.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer eens de nieuwe versie van tiny umbrella even google gebruiken en je heb hem zo binnen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
4.1 is niet te unlocken voor de 3GS met nieuwe bootloader. Als ik een custom firmware maak met mijn oude 3.1.3 (05.12.01) baseband, is hij dan wel te unlocken voor de nieuwe bootloader? In dat geval kan ik 'm via Tinyumbrella naar 4.1 updaten en hopelijk gaat hij dan na een week of 3 eindelijk weer werken! Laatst gewijzigd door Coen1983; 26-12-10 om 19:32. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
[B]Hoe moet ik te werk gaan (unlock+jailbreak[/B]
Hopelijk kan iemand mij helpen ..Ben al een paar dagen aan het zoeken "hoe ik te werk moet gaan"
Zo lees ik dat je weer anders te werk moet gaan als je via blackrain bij een eerdere jailbreak dan bij ultrasnow... Ik heb een 3g met firmware 3.1.2. en baseband 05.11.07 Nu gejailbreakd en geunlocked .. Nu wil ik hem graag upgraden naar 4.1.2. Hoe moet ik te werk gaan.. !. Reservekopie (Itunes) gemaakt.. 2. Via Tinyumbrella shsh kopie gemaakt.. 3. en dan..? Zou iemand mij willen helpen.. Heb gisteren nagevraagd om het te laten doen ..en dan zou het mij 30 euries kosten ..Alvast super bedankt !! By the way ik werk met een mac |
|
|||
|
|||
gewoon aan itunes linken en dan staat je je iphone onder appartaten aan de linke kant
als je daar op klikt staat er zoek naar nieuwe uddate ,die aanklikken en dan gaat alles vanzelf alleen je bent je jailbrake kwijt maa rdie kun je via greenpois0n of redsn0w weer jailbreaken gr |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|