Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Inderdaad op info krijg ik het Imei nummer Is dat het enige dat ze bij Apple vragen? Yup.. Wel doorvragen... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had gebeld naar Apple gisteren en die kip zei het me gelijk! Je moet gewoon ff een leuk verhaaltje ophangen! Heb ik ook gedaan! Weet nu dat ik een Frans toestel heb met als carier Orange! Heb me gister een prepaid kaartje besteld en als het goed is kan ik hem dan eindelijk activeren!
Hup Holland Hup |
|
|||
|
|||
Hebben jullie voor mij het tel.nummer waar ik direct de goede persoon aan de tel. krijg?
|
|
|||
|
|||
Apple (Nederland) - Contact opnemen Bellen met 0900-0400 899
En dan gewoon een verhaaltje ophangen. Ik had gezegd dat ik op marktplaats een Iphone had gekocht en toen ik mijn eigen simkaart erin deed ik niet verder kwam dan noodoproepscherm! En dat ik er niet zoveel verstand van had en er via internet achter gekomen ben dat je moet achterhalen wie je carrier is en van welk land hij komt! Let op ze vragen wel naar je serial nr! Dat staat onder op de doos! Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 3G
Die saurik server en werkwijze gebruiken voor itunes 3.1.3 te laten installeren. http://www.iphoneclub.nl/34827/sauri...ture-server-na Doe je zelf een plezier en doe even goede research en google je ff suff ..
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef Laatst gewijzigd door Hvnl93; 13-07-10 om 17:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heb ik ook gedaan . Als ik hem eenmaal op 3.1.3. heb, dan is het geen ramp meer natuurlijk (spirit - ultrasnow). Maar als het goed is kan dit toch ook gewoon met redsnow? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Spirit JB werkt wel op 3.1.3. maar verhinderde in mijn situatie, wel de opties voor de activatie JB naar 4.0 als ik dat tenminste goed begrepen heb... Ik wilde een downgrade naar 3.1.2. en vandaar naar 4.0, dat kon niet meer omdat ik spirit met 3.1.3 gebruikt had... i believe En geloven is zeker weten dat je twijfelt.. Laatst gewijzigd door Hvnl93; 13-07-10 om 18:51. |
|
|||
|
|||
@ wieertermenke!
Ik heb vandaag deze kaart besteld! French SIM Card Carte Mobicarte Orange ACTIVE France - eBay, Other UK Network Sim Cards, Sim Cards, Mobile Home Phones. (Eindtijd 12-jul-10 16:34:02 CEST) Volgens Apple heb ik een frans toestel met als provider orange! Dus als het goed is moet ik met besteld kaartje mijn Iphone eindelijk kunnen activeren? En daarna dan jb en unlocken... Klopt dat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga bellen en laat het wel weten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik bel en voor Iphone kies krijg ik de mededeling dat ik met mijn provider contact moet zoeken.Daarna hangen ze op
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*edit* @Fireball: kies eventueel een andere optie en zeg dan tegen de medewerker dat je een vraag hebt over je iPhone.. @Dave: sim in de iPhone, aansluiten op iTunes en dan activeert hij automatisch. Daarna idd jailbreaken en unlocken. |
|
|||
|
|||
Het is weer wachten op de update van Apple naar 4.1 en dan kunnen wij ook weer aan de slag ze hebben de Iphone 4s JB en Unlocked en weer wachten op spirit2 en niet updaten naar 4.1 www.redmondpie.com
|
|
|||
|
|||
Vandaag mailtje gehad van een telefoonbedrijf in de buurt.
Hij zegt mijn iphone te kunnen activeren en te kunnen jailbraken. Breng hem er morgen naar toe. Jullie horen van mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry mijn Engels is niet zo goed. Maar ben wel goed in frans groetjes Ingrid |
|
|||
|
|||
frans is een hele mooie sensuele taal mag je best wel trots op zijn ciao Renardo
|
|
|||
|
|||
jongens wie kan me nou helpen? ik wil mijn iphone 3G upgraden van 3.1.2 naar 3.1.3..
hoe moet ik dit doen? met redsnow? pwngtool? er staat van alles hier maar verouderd.. wie kan me helpen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken. HIER vind je custom 3.1.3 FW. Er staat ook uitleg bij. Installeren doe je via iTunes met SHIFT toets + "Herstellen". Maak wel eerst een reservekopie (backup) van je iPhone. Die kun je dan later terugzetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|