Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 3 x naar Appel gebeld om te vragen welke carrier/land van mijn afkomstig is . 1st operatoer(man) zei ui Australië, vond ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo, Ik heb 3 x naar Appel gebeld om te vragen welke carrier/land van mijn afkomstig is . 1st operatoer(man) zei ui Australië, vond ik erg vaag toch 3 keer werd gezegd dat het zo is. Dus ik nog een keer aan de telefoon(vrouw), totaal niet meegewerkt, geen info werd verstrekt. 3ed poging(man) heel snel mijn Iphone 3GS komt uit Oostenrijk carrier Orange, 100% zeker werd gezegd. Toen zocht ik bij de ebay, markt plaats, google etc voor de Sim kaart Orange uit Oostenrijk, maar geen een Sim kaart werd aangeboden.
Heeft iemand een idee hoe ik Orange prepaid Sim kaart uit Oostenrijk aan kan komen? Alvastbedankt! Greetz, iwamieke |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3G 3.1.2. (7D11) modemfirmware 05.11.07 met JB en Unlock. Ik wil naar iOS4, kan dat al????
En hoe moet ik dat doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij Orange Oostenrijk? Orange Tarife, Handys und Mobiles Internet - orange.at https://www.orange.at/Content.Node/k...nformation.php
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen die niet weet welke provider officieel bij zijn/haar Iphone hoort. T-Mobile kan je dit ook vertellen. Ik heb naar de unlock service gebeld, zij vertelden me dat het geen T-Mobile toestel was, maar verkocht was door Orange UK.
Hier heb ik een Simkaartje van besteld en nu heb ik een geunlocked en gejailbreakt toestel. Hoe simpel kan het zijn |
|
|||
|
|||
wanneer komt die hacktivation dan? want ik zit vast op het scherm, en ik begrijp niet hoe ik dit nog kan fixen.. bellen naar apple goede simkaart activeren en dat zal moeten kunnen met tmobile kaartje + spirit? ik heb 3.1.3 15.02.01 3gs ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je er niet uit komt, en je woont omgeving Zwolle, kijk dan eens op www.ceylan.nu. |
|
|||
|
|||
Om die unlock te doen, moet je dan via cydia op je iphone op internet komen?
Kun je hem ook unlocken zonder dat je met je iphone op internet moet, want ik kom niet met mijn iphone op internet thuis. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus lijkt me logisch dat als je dat wel wilt, je toch internetverbinding moet hebben. ps: Desnoods ga je op internet via je abonnement / beltegoed. |
|
|||
|
|||
ja, ik heb hem geemailt maar ik moet het zsm gefixt hebben.. gemartel zeg, nooit meer updaten als ik hem weer werkend heb..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, het lukt wel om verbinding te krijgen, en dan staan die 3 streepjes er ook, maar als ik dan naar een pagina of naar het weer ga, kan hij niks ophalen en kan hij geen verbinding maken terwijl de streepjes er staan. En als ik dan cydia probeer te openen zegt hij ook dat het niet werkt vanwege mijn verbinding. Of ik moet naar mc Donalds gaan daar werkt het wel haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha.. misschien dat die ook gejailbreaked zijn Ik kan nu van alles zeggen van hieruit, maar gaat moeilijker als ik de iphone niet bij de hand heb.. Er zijn zoveel verschillende situaties, en zoveel punten waar het aan kan liggen. Teveel om op te noemen helaas.. Heb je wel echt verbinding dan? instellingen van internet goed? wachtwoord etc? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De instellingen van internet zijn gewoon de fabrieksinstellingen. Maar mijn vader moet sowieso het wachtwoord invoeren, dus ik kan het vanavond pas weer proberen en dan gaan we eens kijken waar het aan kan liggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt die hacktivation nu uit? Is al bijna 2 weken uitgesteld!!!
Gr. Woutizle |
|
|||
|
|||
Tja, als we dat nou eens wisten, dat weten alleen de leden van het iPhone Dev Team
Laatst gewijzigd door mathijs_; 30-06-10 om 21:56. |
|
|||
|
|||
Ik zit in de 'blackra1n loop of death' met een 3GS, FW 3.1.2 en 5.12.01 en originele AT&T SIM.
Na hoopvolle berichten hier eindelijk aangedurfd om te restoren en up te graden naar 3.1.3. Dat lukt alleen niet. iTunes zegt: "De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie". Naast de officiële weg heb ik ook via custom FW geprobeerd. Lukt ook niet. Iemand een suggestie? Laatst gewijzigd door koktale; 30-06-10 om 22:54. |
|
|||
|
|||
met het stug doorlezen van verschillende forums is het mij WEL gelukt.
Per ongeluk naar 4.0 gegaan en wilde terug!!!(bootloader 5.13) Eerst in system32 het adres van Saurik zetten, zodat Itunes naar deze site gaat. Dan de oude ispw file terugzetten met Itunes. Krijg je de foutmelding 1502 Niets van aantrekken en WEER restoren, krijg je dezelfde foutmelding! Itunes afsluiten en jailbreaken.....klaar! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|