Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou je dat kunnen delen hoe je dat hebt gedaan?? ik wordt er niet meer wijs van....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou je dat kunnen delen hoe je dat hebt gedaan??
ik wordt er niet meer wijs van. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel kwam ik deze site tegen : USS edition (Universal Sim Spirit Edition) Where to buy? iemand ervaring mee?? Wie o wie wil een LUXGSM simkaart tegen een Oragne FR of AT&T of O2 ruilen?? Thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Handleiding voor de unlock. Jailbreak doe je met bv Spirit. Enige criteria is dat je toestel wel geactiveerd is..! |
|
|||
|
|||
1. JB met spirit (check de site voor verdere info)
note: bij het invoeren van de at&t en/of t-mobile kaart ben ik niet blijven hangen bij noodoproep of iets dergelijks. Ik kreeg alleen searching... of invalid card. 2. via cydia, manage, source en repo666 install note: Bij de eerste keer kreeg ik foutmeldingen. Daarna weer eruit opnieuw stap 2 en toen ging de installatie/unlock wel door. 3. T-mobile pre-paid erin om te proberen en...Hij doet het!!!! Ben verder geen technische man. Ik heb het puur op research en goed geluk doorgevoerd. whahaha |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand daar een oplossing voor ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooral nu even geen update of herstel doen zonder dat je weet hoe je de host file aanpast en update of downgrade via Saurik server doet, en niet automatisch via itunes apple server.(net wat nodig is als dat überhaupt nodig is). FF terug op en antwoorden lezen op mensen met zelfde noodschermvraag, dus..
|
|||
|
|||
Hoi, ik zie door de bomen het bos niet meer . Bij de eerste post staat dat de 3GS niet te ajilbreaken is alleen te unlocken maar om te unlocken moet je hem eerst jailbreaken, vervolgens staat er:Alle iPhones met basebands 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 en 05.13.04 zijn te unlocken! Dit zijn de basebands van firmware 3.x en 4.x. Het kan wel zijn dat je iPhone hiervoor eerst moet ge(h)activeerd worden!
Mijn vraag kan ik mijn 3GS ( T-Mobile lock) firmware 4.0 baseband 05.13.04 unlocken ? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
4.0 (IOS 4.0) is het besturingssystem je baseband is dan 05.13.04. Heb jij de iPhone op 3.1.3 ( besturingsysteem) of op IOS 4.0? |
|
|||
|
|||
maar kan je een at&t iphone uit america wel activeren met een amerikaanse kaart in NL?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
citaat:
Hoi, ik zie door de bomen het bos niet meer . Bij de eerste post staat dat de 3GS niet te ajilbreaken is alleen te unlocken maar om te unlocken moet je hem eerst jailbreaken, vervolgens staat er:Alle iPhones met basebands 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 en 05.13.04 zijn te unlocken! Dit zijn de basebands van firmware 3.x en 4.x. Het kan wel zijn dat je iPhone hiervoor eerst moet ge(h)activeerd worden! ja ik heb zo wat hetzelfde, ben al dagen aan t lezen.....uhm.... ik heb gewoon een t-mobile abonnement en een Ip 3Gs 3.1.3 / 05.12.01 nu woon ik al een half jaar in Belgie, en heb daar een belgisch nummer. tuurlijk wil ik mn Ip unlocken zodat ik nog iets plezier heb van mn dure abonnement wat is nu voor mij de beste oplossing. heb via itunes geupgrade naar 3.1.3 suggestions more than welcome!!! |
|
|||
|
|||
@ hvnl93, mijn iPhone 3gs draaid op ios4, heb hem pas update aangezien ik overal hoorde dat het niet veel uit zal maken unlocken 3.13 of ios4
|
|
|||
|
|||
Om je iPhone te unlocken, MOET je eerst jailbreaken!!!! En dat is juist even het probleem, DIE IS ER DUS NOG NIET!!!! Zodra de jailbreak uitkomt, kun je gelijk unlocken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn oude post met een vergelijkbaar probleem, ik ben echter niet naar 4.0.gegaan. Ik weet niet of jijde mogelijkheid zal hebben om terug te downgraden omdat alsnog JB en unlock te doen. En dan maar wachten tot JB 4.0 er ook voor jou is. Kijk maar wat je hieronder aan info uit kunt cristaliseren die voor jou van toepassing zal zijn. Let wel, ik stel vragen, waar ikzelf ook nog niet 100% antwoord op heb.. even voor jezelf uitzoeken, lees je goed Engels dan doe iets met die link.. Good luck.. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie De Spirit jailbreak werkt al niet meer met 4.0. Kijk even hier voor alle informatie die je nodig hebt: Dev-Team Blog Oh ja: op ModMyi hebben ze een aantal jailbreak/umlock tutorials geplaatst per idevice. Verder hoef je niet te zoeken: Apple, iPhone & iPad News | ModMyi.com Na de info doorgenomen te hebben de volgende opmerkingen en te laatste een vraag.. Ik lees: If you are on 3.1.3 or 4.0 and can't downgrade to 3.1.2 because you don't have your SHSHs on file you currently can't jailbreak your iPhone 3GS to 4.0. In Cydia heb ik alleen de melding van een SHSHs on file voor OS 3.1.3. Dus ik kan niet downgraden naar 3.1.2.! Ik vrees, dat ik onwetende, wel een normal restore gedaan heb naar 3.1.3 met itunes... >>>If you accidentally updated your jailbroken iPhone 3GS to 3.1.3, you cannot simply downgrade it by restoring to an older version of the firmware (even in DFU mode) due to an added layer of security by Apple.<<< >>>If you have already restored on stock Apple firmware 3.1.3 via iTunes this guide may leave your phone unable to connect to the network (the 3.1.3 baseband and 3.1.2 firmware may not work well together)<<<< http://modmyi.com/guides/restore-iph...hs-file-cydia- Klopt, iPhone kon daarna niet meer werken met vodafone sim, Ik heb toen een t-mobile sim gekocht (NL iPhone dus NL sim) en geactivate, toen een JB en een unlock, en ik kon de vodafone sim gebruiken . Dit leerde ik te laat.. >>You need to edit your host file to connect to Saurik's server instead of Apples to sign the 3.1.2 firmware when you restore. Dit heb ik inmiddels wel gedaan, hostfile aangepast. Heeft het voor mij zin om de procedure op deze site te volgen om naar 3.2.1. te komen of gaat dat niet werken omdat ik de SHSHs niet on file heb!? Even voor gemak de forcast v1.1 app. zegt het volgende over mijn iPhone: (iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones ) Baseband: 05.12.01 Bootloader: 6.4 MC141: MC141 ____________ Jailbreakable?: Only if SHSH is saved Unlockable?: NO (in rood weergegeven) Tethered?: NO (in groen weergegeven) No ja ik weet al wat het antwoord zal zijn, mijn post begint er mee :-( >>If you are on 3.1.3 or 4.0 and can't downgrade to 3.1.2 because you don't have your SHSHs on file you currently can't jailbreak your iPhone 3GS to 4.0.<< Ik kan nu niet naar 4.0. omdat ik niet de mogelijkheid meer heb om eerst als voorbereiding van 3.1.3. naar 3.1.2 te downgraden.. Die Restore via iTunes heeft door 3.1.3. er op te zetten die optie verpest, Right? Restore naar 3.1.2 via saurik server (host file aanpassen) had wel gewerkt!? Restore via Itunes zet altijd het laatste OS terug!, tenzij je een oudere OS file kiest op de hardeschijf d.m.v. de shift functie.. Vraag, waar moet ik nou eigenlijk op wachten, welke Hack word mijn hulp naar OS4??? |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 3gs (waar 3.1.3, baseband 5.12.01) op stond, hangt in herstel modus. Hoe kan ik deze ook weer herstellen naar 3.1.3? Als ik dit selecteer met Shift+herstel in Itunes, krijg ik een foutmelding.
Heel erg bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees dit eens goed door... http://modmyi.com/ Uit news archief kiezen voor guide how to downgrade Laatst gewijzigd door Hvnl93; 29-06-10 om 23:48. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie duidelijke antwoorden.
Ik zal dus nog even geduld moeten hebben tot de jailbreiak uitkomt. |
|
|||
|
|||
Jailbroken iPhone 4 Demonstrated on Video
Het laatste nieuws over een JB.... In kort hij is er NOG niet... |
|
|||
|
|||
Yes! Gisteren de simkaart van Orange UK aangekomen. Telefoon geactiveerd en gejailbreakt middels spirit. Vervolgens geunlocked! (3.1.3) Super! Eindelijk een bruikbare Iphone!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|