Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heb ik dus ook de nieuwe baseband verkregen en heb ik ook nog eens een MC model, volgensmij gaat dat dus niet lukken? Alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helaas heb ik dus ook de nieuwe baseband verkregen en heb ik ook nog eens een MC model, volgensmij gaat dat dus niet lukken?
Alle advies is welkom. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Rustig achterover op de bank zitten. Wat drinken erbij , en naar het WK kijken. En rustig wachten totdat de langverwachte Jail brake er is voor de iphone 3GS
|
|
|||
|
|||
Doet die langverwachte jailbreak dan ook de iphone activeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar als ik mn serienummer ingeef in die warrantysite van apple, zegt hij dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld... zou het dan wel lukken??? |
|
|||
|
|||
ik heb nog een at&t sim voor je ik woon in Bergschenhoek ik heb nu alleen een dure Ipod
|
|
|||
|
|||
Joepie, had mijn 3G ook geupdate naar 4.0 afgelopen maandag en was ook mijn unlock en jailbreak kwijt. Met redsn0w is het gelukkig goed gekomen!
|
|
|||
|
|||
ik baal ervan dat je de 3G wel kunt jailbraken ondanks dat je hebt geupdate naar 4.0 de mensen met de 3GS zijn nog steeds de dupe
|
|
|||
|
|||
Allen,
Ik heb een 3gs iphone van tmobile. Met een simkaart van tmobile kom ik in mijn iphone. Met een ander simkaart kom ik op de bekende scherm van "verbind met itunes". Ik heb met mijn tmobile simkaart de iphone opgestaart, spirit uitgevoerd en daarna vanuit cydia dus ultrasn0w 0.93 geinstalleerd. Maar als ik nu een ander simkaart erin doe, kom ik toch weer op het "verbind met itunes" scherm uit.. Wat doe ik toch verkeerd? Kan iemand me hierbij helpen? (het liefst per stap wat ik als eerst moet uitvoeren. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
hi,
ik heb een 3GS 3.1.3 ,5.12.01 van gisteren jailbreak en unlock, maar mijn vraag is now kan ik update 4.0 installeren , bestaat al een programme voor jailbreak en unlock firmaware 4.0 |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Of vergeten je iPhone na installatie eerst uit te zetten en dan weer aan?
Simlockvrij uit Frankrijk..!. Laatst gewijzigd door yingie; 26-06-10 om 00:39. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen iemand die mij kan helpen?
Ik heb 2 dagen terug waarschijnlijk iets fout gedaan maar weet niet wat en ook niet hoe op te lossen. Ik heb een iphone 3gs was met blackrain gejailbreaked en heb een unlock nodig om telefoon te kunnen gebruiken. Ik wilde het nieuwe besturingssysteem op me iphone zetten (ios4). Ik kreeg te horen omdat ik windows heb dat ik snowbreeze moest gebruiken met itunes versie 9.2 oude bootrom enz. dit klopte allemaal. Ik ging een cfw aanmaken maar kreeg uiteindelijk toen ik hem wilde herstellen(restoren) een foutmelding (2). Hij installeerde dus geen nieuwe firmware op me iphone. Toen kreeg ik te horen probeer een cfw van het iphoneclub topic. Allemaal gedaan met activatie en bootlogo enz. Nu installeerde hij wil de nieuwe firmware! Ik blij maar toen vroeg hij om een code om me iphone te activeren ik vul de juiste code in en dan gaat hij telkens terug naar een scherm waarin je alleen een noodoproep kan doen en je ziet itunes met de usb kabel. Ik kom niet meer op me telefoon en itunes zegt dat me sim niet geldig is. Heb ook al geprobeerd om een t-mobile simkaart er in te doen. dit werkte ook niet en hier gaf de iphone precies hetzelfde aan. Het lijkt net alsof hij de code pakt en gaat dan naar het scherm van noodoproep en itunes weer met usb kabel. Wat kan ik doen? |
|
|||
|
|||
W,
je moet me toch even helpen (mag natuurlijk). Heb 2 iphones waar ik problemen mee heb. Een 3GS iphone kom ik zonder simkaart in. Dit lukt ook met een tmobile kaart. Dus geactiveerd (itunes?), jailbreak (spirit) en unlock (ultrasn0w). Als ik nu een vodafone kaart erin doe, dan krijg ik gewoon de melding dat ik hem moet verbinden met itunes.. Terwijl ik gewoon bereik van vodafone heb en mijn priveberichten intvang. Niet dat ik ze kan lezen (vast in scherm itunes). De tweede iphone heb ik fabrieksinstellingen gedaan en zit nu in die Apple-logo bootup.. Iphone gaat aan en blijft op logo staan, en na een tijdje start ie weer opnieuw maar weer in hetzelfde apple logo vast Wie kan mij ondersteunen? |
|
|||
|
|||
3.1.3 ,5.12.01
Hey,
Kheb een Iphone 3g 3.1.3 ,5.12.01 BB. Moet ik ook wachten op de jailbreak en unlock? Gr, Woutizle |
|
|||
|
|||
ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hier kan helpen.
ik heb een iphone op fw 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n als ik het goed heb. hij is gesimlockt op o2 uk en ik heb een t-mobile kaartje. ik zou m graag updaten naar 4.0 met jb en unlock, maar hij blijft hangen op het apple logo (bij opstarten) kan iemand mij vertellen hoe en wat ik het beste kan doen? bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
ik heb een Iphone 3gs 3.1.3 ,5.12.01 BB.jailbreak en unlock, ik wil firmaware 4.0 installeren maar mijn vraag is:bestaat al een software voor firmaware 4.0 jailbreak en unlocken?.........
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je gekocht heb bij een iets wat dubieuze gsm shop, kan het nog steeds grijze import zijn de toen door die GSM shop softwarematig simlock vrij gemaakt is.. in dat geval word het lastiger. Aan modelnr b.v. MC141DN (niet serienr, if i'm right) kun je zien in welke landen dat die toestellen geleverd zijn. Een van die sims uit die landen zal dan gaan werken. Zoek je modelnr maar eens opnieuw in die lijst en dan zoek maar eens volgende in de lijst (zoekfunctie browser gebruiken) Die van mij b.v. kwam bij drie landen voor... In jou geval, gekocht in Londen maak je goed kans dat je bestelde Engelse AT&T sim gaat werk.. we hopen het voor je... laat maar weten... AANVULLING: Ik vond zo juist deze info Wat is unlocken? Het vrijmaken van je telefoon voor gebruik met andere telecomoperators heet unlocken. Standaard heeft de iPhone een blokkade ingebouwd, waardoor alleen simkaarten van AT&T (in de Verenigde Staten), O2 (in het Verenigd Koninkrijk) of T-Mobile (Duitsland) werken. Door het verwijderen van deze simlock kun je gebruik maken van je eigen simkaart en kun je bellen op je eigen mobiele netwerk. Geef je model nr eens dan kijk ik ook eens..
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef Laatst gewijzigd door Hvnl93; 26-06-10 om 16:18. Reden: relevante toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg toen ik in vergelijkbaar bootje zat tevens het advies om nog niet met iTunes 9.2 te gaan werken. IK zou die er afgooien en 9.1 terugzetten. Laatst gewijzigd door Hvnl93; 26-06-10 om 16:08. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|