Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begrijp wat je bedoelt! Maar ook al heb je de nieuwe bootrom en kom je niet verder dan noodscherm! Er zal toch wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik begrijp wat je bedoelt! Maar ook al heb je de nieuwe bootrom en kom je niet verder dan noodscherm!
Er zal toch wel een jb en unlock uitkomen met hacktivation! Waardaao je je 3.1.3 met new bootrom kunt activeren toch? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk echter ook dat die wel komt, alleen hoe lang dat gaat duren, daar is nog geen enkele informatie over en dus wild speculeren.
|
|||
|
|||
Stel dat ik de mijne wel kan activeren nu!
Kan ik hem dan wel JB met spirit? Of wat schiet ik ermee op als ik hem nu kan activeren? wat is het voordeel ervan als ik hem heb geactiveerd? |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat die gast waar ik iphone heb gekocht allemaal van die simkaartjes heeft!
Ik heb dus geupdate naar 3.1.3 en heb de nieuwe bootrom! Als hij hem kan activeren wat heb ik daar voor voordeel bij? Kan ik hem dan wel jb of unlucken ondanks mijn nieuwe bootrom??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPhone die vast zit in noodoproep venster en de geen sim melding geeft die is niet geactiveerd. Eenmaal geactiveerd (mits mogelijk met PwnageTool 4.01 ) kan er de JB overheen en de unlock, waarna elke sim gebruikt kan worden. up to date Info over exacte procedure hiervoor vind je wederom in de eerste post van deze topic.. Samen gevat door mensen die dat veel beter kunnen dan ik... |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://i118.photobucket.com/albums/o...6/Untitled.png Inmiddels staat er idd iOS4 op, maar kan vanmiddag de iPhone omruilen met een andere die nog 3.1.3 heeft, deze is overigens affabriek 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerst checken met forcast wat mogelijk is. iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones Tevens even checken of die nieuw iphone softwarematig simlock vrij gemaakt is of liefst nooit een simlock gehad heeft. Als dat tenminste van belang is voor je, en dat is het vaak als je een andere sim dan de t-mobile (of andere originele provider) er in wil doen. Dat itunes venster had ik overigens ook, na het plaatsen van die t-mobile per-pay sim kon ik verder met JB en unlock. Ik had gelukkig een NL toestel. |
|
|||
|
|||
Wij konden hem ook gewoon activeren met een NL t-mobile kaartje. Dus dat is het probleem niet. We hebben hem gejailbreaked/geunlocked met Spirit / ultrasn0w. Nogmaals, vodafone kreeg dus wel ontvangst, maar ik kon niet naar het homescreen zeg maar. Ik kon ook alleen noodoproepen doen.
Ik heb hem geupgrade naar 4.0 omdat de telefoon in een bootloop zat en daar alleen uit te krijgen was via een restore via iTunes, maar omdat er geen SHSH was kon ik alleen restoren naar 4.0. Ook met bootloop fixer enzo geen succes. |
|
|||
|
|||
Een vraagje
Ik heb een 3gs uit de states ik heb via ultrasnow unlocked maar weet ni of ik jaibreak heb gedan via spirit of via het gehot progje kan ik het riskeren om update te doen naar 4.0? en zoja hoe doe ik dit het best? graag uilteg als het gaat ;o) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik jou was zou ik het gewoon niet riskeren en wachten tot de jailbreak/unlock voor iOS 4 er komt. Moet niet heel lang meer duren. |
|
|||
|
|||
Nog ff en dan zijn alle Iphones te jailbreaken!
De vraag is alleen of de iphone dan ook tevens wordt geactiveerd! Zou wel fijn zijn een JB en unlock en activatie in een progje! Site heet limera1n LimeRa1n: A New Jailbreak-It-All By Geohot |
|
|||
|
|||
WIE WIL VOOR MIJ IPHONE 3G FIRMWARE IOS 4.0 JAILBREAKEN EN UNLOCKEN?
Ik word er gek van het lukt me maar niet |
|
|||
|
|||
Is een unlock nog wel nodig voor baseband 05.13.04 als je een vodafone sim gaat gebruiken? IK bedoel, vanaf binnenkort gaat vodafone de iphone leveren dus dan zou deze nieuwste baseband daarop geprogrammeerd moeten zijn?
Of zeg ik nu iets geks? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik word een beetje moe van alle tegenstrijdige berichten op internet.
Ik zit dus in deze situatie: Ik heb: iPhone 3GS 16GB met daarop: Firmware 3.1.3 en bootrom: iBoot-359.3.2 (de nieuwe dus) de telefoon is geproduceerd in week 22 2010 De telefoon is carrier locked op T-mobile NL en ik wil graag Vodafone erin rammen. Wat kan ik doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Unlocken met ultrasn0w. Geen 4.0 er op zetten... Handleiding: Dev-Team Blog - Ultra's Now! Tegenstrijdigheid in berichten valt volgens mij wel mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom geen 4.0 erop zetten dan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat die nog niet gejailbreaked kan worden (wel geunlocked) van wat ik hoor, maar dat moet je dan in custom firmware doen en dat schijnt weer te zuigen
correct me if i'm wrong.. @WieerterMenke thnx! |
|
|||
|
|||
Nog ff en dan komt limera1n uit en dan zijn we van alle zeik af!
Die doet alles in een! Nieuwe of oude bootrom! Die fixt alles ook de jb en unlock! Cant wait |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|