Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben het met carbolino hier is voor unlock 3GS 3.1.3. met BB 05.12.01...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben het met carbolino hier is voor unlock 3GS 3.1.3. met BB 05.12.01
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het vervelende is dat voor de 3g die baseband al te unlocken is maar dan meot je bootloader 5.08 hebben en dat zijn zeldzame types, alleen de eerste generatie 3g hebben die bootloader, daar kan je dus fuzzyband voor gebruiken.. als je twijfelt overwelke bootloader je hebt kan je fuzzyband downloaden die zal je gelijk aangeven of het mogelijk is of niet. (te vinden in cytia)
de mijne daarintegen heeft bootloader 6.02 en die is nog niet te downgraden om dus die baseband te downgraden, dat is het hele eieren eten. er word wel gezegt dat er een unlock aan zit te komen, de 4.0 versie komt er binnen kort aan dus dat word duimen en hopenb dat ze dan 1 van de 2 kunnen kraken, totdan zitten we allemaal te klooien met een iphone waar we niet mee kenne bellen,.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn toestel zou van mobistar, vox mobile of orange france moeten zijn. mobistar zal wel niet want in belgie zijn ze niet gesimlockt. maar of het nog orange fr of vox mobile is... wie zal het zeggen |
|
|||
|
|||
Ik heb in januari mijn iphone van 3.12 geupdate naar 3.13 en toen die nog op 3.12 draaide heb ik hem gejailbraked en mijn shsh-file gebackupt ,betekend dit dat ik de mijne kan unlocken met de backup van oude shsh-file of kan ik hem alleen jailbraken ?
p.s. ik heb hem toendertijd niet geunlocked alleen gejailbraked. |
|
||||
|
||||
@ Scantraxrootz,
als je hem Jailbreaked ben je iedergeval af van die ermergency scherm. Greets, Frank
|
|||
|
|||
Citaat:
Had via die lijst ook de keuze tussen 2 carriers.. Apple gebeld.. Mooi verhaal ophangen.. Beetje doorzeuren.. En ze konden het me vertellen..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
f0recast: Laatst gewijzigd door scantraxrootz; 25-05-10 om 11:01. |
|
||||
|
||||
Lees het forum jailbreak!! Dan komt alles goed! ;-) SPIRIT ZAL LUKKEN GELOOF IK!!
Laatst gewijzigd door hellboysz; 25-05-10 om 14:53. |
|
|||
|
|||
Exact zelfde situatie van "scantraxrootz" kan niet Jailbreak want niet active een geen Sim kaart, de mijne is een 3GS 3.1.3 BB 05.12.01, van T-Mobile Oostenrijk ,jailbreak is voor active iphone...
|
|
|||
|
|||
Ik liep hier tegen aan. Biedt zgn. oplossing voor simlock vrij maken van o.a. (buitenlandse) toestellen, waaronder TMobile en Movistar. Heeft iemand ervaring met deze toko?
IMEI Unlock - Home Dirck |
|
|||
|
|||
Nogmaals een niet geactiveerde iphone 3gs met 3.1.3 en baseband 05.12.01 kan niet gejailbreaked worden. Spirit jailbreak is alleen voor toestellen met toegang tot het springboard. Om te kunnen activeren is een unlock nodig die hopelijk in juni zal komen na de release van de nieuwe iphone.
|
|
|||
|
|||
Nog niet mogelijk
Citaat:
Ik had al gereageerd, maar ze kunnen het nog niet... |
|
|||
|
|||
Unlock sim op marktplaats
Kwam vandaag een "unlock sim" tegen op marktplaats:
Advertenties van Shopblij uit Utrecht , Utrecht - Marktplaats.nl Beschrijving Per ongeluk geupdate naar de nieuwste firmware 3.1.3? Helaas is een software-matige unlock dan niet meer mogelijk. Maar maakt u zich geen zorgen! Wij hebben de perfecte oplossing voor u: De nieuwste unlock sim voor uw iPhone 3G(S). Deze unlock kaart ondersteund ook de nieuwste firmware 3.1.3 met baseband 05.11.07 en 05.12.01.*Geen technische kennis nodig.
Is dit nou pure onzin of niet..??? Lijkt me sterk dat je een nep sim heb voor alle mogelijke carriers....???? |
|
|||
|
|||
het jailbreaken van die 3.1.3 kan gewoon hoor, je meot alleen zorgen dat je het juiste ispw bestand hebt nl; die van de 312 software. dan kan je gewoon in je telefoon alleen je kan er dan neit mee bellen, en vanaf daar kan je via cythia fuzzyband downloaden en dan kan je kijekn welke bootloader je hebt, als het dus die 5.08 is kan je hem gewoon downgraden naar die vorige baseband en kan je hem gewoon jailbreaken en unlocken.
dat is momenteel de eniige manier om van die 05.12.01 baseband af te komen voor de rest (incl mijzelf) is het gewoon wachten totdat ze eindelijk een unlock bedenken, of die 4.0 ff rap kenne kraken dus tot die tijd kunne we alleen maar afwachten denk ik Laatst gewijzigd door denniskx250; 25-05-10 om 16:41. Reden: (ff aanpassing dit gaat wel over de 3G he xD) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zou ik denken ja. Wat mij alleen deze keer opviel is dat hij specifiek verwijst naar providers die hij kan "unlocken". nl:
T-Mobile Nederland (Nieuw) Movistar Spanje (Nieuw) Orange Frankrijk Orange Polen Vodafone United Kingdom (nieuw) O2 United Kingdom Vodafone Australië VIVO Brazillië Met kennis van de unlock db van Apple, of deze providers moet ook "iets" geregeld kunnen worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zie hier een filmpje met een "unlock SIM". Is van "YESSIM".
iphone 3G Unlock with yessim and a T-Mobile USA sim card Lijkt aardig te werken, iemand ervaring? |
|
|||
|
|||
Softunlock.com ofzo iets op de site staat er dat de 3gs op 3.1.3 te unlocken is en een programma om te downloaden heb hm nog ni getest weet niet of het werkt
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|