Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=5]Dexizzle[/SIZE] iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.2] [Jailbreak: Ja] Windows Geregistreerd: 28 november 2009 Berichten: 71 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cube Heren (en dames natuurlijk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[SIZE=5]Dexizzle[/SIZE]
iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.2] [Jailbreak: Ja] Windows Geregistreerd: 28 november 2009 Berichten: 71 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cube Heren (en dames natuurlijk, Even een korte vraag. Heb een Iphone 3gs met firmware 3.1.3 met baseband 05.12.01 met een tmobile-abonnement. nu wil ik dus cydia en alle andere applicaties erop installeren. Hoe kan ik dat het beste doen? Ps: heb gewoon een t-mobile abonnement en daarmee ga ik hem ook gebruiken, dus hij hoeft niet unlockt te worden. Spirit tochhhhh Dus gewoon spirit downloaden, iphone koppelen aan de computer en spirit uitvoeren? Dit terwijl mijn kaart erin zit neem ik aan? En krijg ik dan gelijk cydia op mijn iphone? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als alles goed gaat wel ja! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is al zoooooo vaak aan bod gekomen beste mensen, kunnen de mods niet iets van officiele waarschuwingen gaan uitdelen ofzo? Wordt echt doodziek van al die mensen die hier hun verhaal komen posten, terwijl het helemaal niets met unlocken te maken heeft
|
|
|||
|
|||
Omdat mensen niet lezen, en het toch opnieuw blijven vragen...
|
|
|||
|
|||
idd waarom geef ik hier eigg antwoord op. Dit hoort thuis in het Jailbreak topic.
|
|
|||
|
|||
Nou, laten we het maar weer over unlocken hebben....
05.12 is nog steeds niet te unlocken.... we blijven wachten |
|
|||
|
|||
faire4u. Als je 3.1.3 hebt geinstalleerd met de standaard ITunes methode (dus niet met bv Snowbreeze) dan is ook de Baseband geupdate naar 05.12.01. Dit kun je waarschijnlijk niet meer ongedaan maken. Dat kan namelijk alleen als je een "oude" versie van de bootloader hebt (lager dan 5.9) Er zijn maar enkele 3G modellen die deze versie bootloader hebben. er zijn geen 3GS modellen met deze bootloader. Om het zeker te weten kun je "Fuzzyband" downloaden via Cydia, en het proberen. De backup van de SHSH file gaat je helpen om de IPhone weer terug te brengen naar 3.1.2. (maar baseband blijft dan ongewijzigd). Dat is vooral handig als je het toestel niet kunt activeren doordat je geen orginele simkaart hebt van de oorspronkelijke provider waarop het simlock staat.
Dus: Als je het toestel kunt activeren: Blijf op 3.1.3, en jailbreak met Spirit. Als je het toestel niet kunt activeren: Ga terug naar 3.1.2, en jailbreak met Blackrain of Redsnow. In beide gevallen kun je dan niet bellen, want toestel is dan nog gelocked, maar voor de rest werkt het toestel dan prima (soort Ipod met Wi-Fi). Het is dan nog even wachten op de unlock voor 05.12.01. Laatst gewijzigd door Dirckq; 26-05-10 om 17:19. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de antwoorden, denk dat ik toch maar via T Mobile laat unlocken. De verbinding om te internetten is zo traag en vaak niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk hier eens naar. Ik weet niet of het werkt of kan. Maar je kan altijd informeren en kijken of het kan. Dan kost het je maar 60 euro ipv 120 LET OP OF HET KAN WEET IK NIET! |
|
|||
|
|||
kan je dan iphone 3gs 3.1.3 het staat vast by de itunes logo kan ik die dan nog jailbreaken ? dan kan ik nog IETS doen
|
|
|||
|
|||
Nee dit kan niet! Als je het topic zou lezen dan zou je daar al zo'n 20x antwoord op hebben. Je kan hem pas jailbreaken als je voorbij het connect to itunes scherm komt! En dit hoort thuis bij het forum jailbreak. Niet bij unlock!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat vriendelijker aub
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon vervelend om steeds dezelfde vraag terug te zien over de jailbreak van de 3gs 3.1.3 met baseband 05.12.01.. Hier gaat het over een unlock en niet over een jailbreak.. Het klopt dat we lang aan het wachten zijn op de unlock maar het zal nu niet al te lang meer duren.. Een maandje meer of minder maakt dan ook niet meer uit..
|
|
|||
|
|||
Als je het vervelend vind(ik ook)moet je gewoon niet meer antwoorden!!!
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt de nieuwe iphone eigenlijk uit?
want hier zitten we toch op te wachten , niet? vanaf dan zullen ze de unlock wel relaesen zeker. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|