Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Komt er ook nog eens eentje voor de 3gs 3.1.3 met nieuwe bootrom uit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Komt er ook nog eens eentje voor de 3gs 3.1.3 met nieuwe bootrom uit?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij hebt wss een hacktivatie nodig... en wanneer die komt, kan je, na wat zoeken vinden namelijk: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kom niet meer online op 3G na een unlock.
Ik heb mijn 3.1.2 geupdate naar 3.1.3 om van mijn tethered jb af te komen, vervolgens gejb met Spirit en de unlock gedaan via repo666 in Cydia. Nu werkt alles perfect, alleen mijn 3g internetverbinding werkt niet. Voorheen werkte mijn 3g als ik edge en 3g aan zette bij bossprefs, maar nu geeft hij aan dat hij connectie heeft (3g komt in beeld), maar ik krijg geen verbinding. Ik zie trouwens ook bij bossprefs geen knopje EDGE meer staan. Ik heb mijn simkaart bij m'n vriendin in de iphone gedaan en daar kwam ik wel online. Zij zit nog op 3.1.2 met blackra1n. Weet iemand waar dit door kan komen? Hij geeft dus wel 3G aan op mijn scherm, maar ik kom bij geen van mijn internetapps online. Edit: oplossing gevonden, lag dus niet aan de unlock of JB, maar aan EDGE. Via Cydia en sbsettings addons de EDGE knop weer geinstalleerd en nu doet hij het wel. Laatst gewijzigd door rellivisit; 05-07-10 om 19:36. Reden: oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
heeft iemand een idee/vermoeden wanneer er een hacktivate uit komt voor 3.1.3?
of waar ik een at&t simkaart vandaan halen kan? |
|
|||
|
|||
Heb zopas een at&t kaartje in men iphone 3G gestoken omdat ik vast hing in het noodoproepscherm. Vervolgens een jailbreak toegepast met Spirit en via Cydia 'repo666.ultrasn0w.com' ingetypt om te kunnen unlocken.
Helaas....Repository was not find. Iemand een idee hoe dit komt? Is er iets mis gelopen met men activatie? Thanks |
|
|||
|
|||
Vreemd...
Op dit moment heeft het niets meer met je activatie te maken. Dat is gebeurt, dus klaar... Cydia geupdate..? Ook geunlocked..? Heb je wel internet verbinding? 3G of wireless...? |
|
|||
|
|||
Vraagje...Gaat er uberhaupt nog wel een jailbreak of een activatie uitkomen voor de 3gs 3.1.3 ik kom niet verder dan noodoproepscherm! Heb Kpn-Hi.
Iemand enig idee of dat ding nog te activeren of te jailbreaken valt, of dat er nog iets uit gaat komen om dat te doen? Ben er echt over aan het nadenken om Iphone te verkopen want dit is gewoon niet leuk meer! Wacht al maanden ondertussen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je moeite hebt met wachten, koop dan in gods naam een SIM prepaid kaart die je nodig hebt...!!!!!! Niemand weet of en wanneer dat ding komt, alleen dev-team. Zij hebben gezegd dat deze er komt... Geruchten zijn binnen een maand... Maar jij bent schijnbaar een slechte wachter, net als ik... Dus zul je heft in eigen hand moeten nemen.. Al die energie die erin steekt om het forum te bezoeken en posts te schrijven... Had je kunnen besparen... 1x telefoontje met Apple 1x bestelling doen op eBay 1x € 10,- ongeveer en je kunt bellen.... Sorry voor mijn uitspatting, maar je bent voor mijn gevoel je probleem groter aan het maken dan het is.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De unlock lukt niet...daar loop ik vast Inetrnet verbinding -> kheb de iPhone aan men pc hangen. Is dat niet voldoende? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tuurlijk heb je deze niet unlocked.. Stom Sorry... Maar.. Je kunt even kijken of je op internet kunt.. Want om de repo van Ultrasn0w te kunnen vinden, zul je internet moeten hebben Zelf heb ik gewoon mij Wi-Fi ingesteld.. Wireless... Toen via de Cydia van Spirit, de repo van ultrasn0w toegevoegd. Omdat hij deze bij jou niet kan vinden, verwacht ik dat je geen verbinding met internet hebt... Begin daar maar eens |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn 3gs uit amerika kunnen unlock en jailbreaken stuur me pm dan kan ik je men mail geven en je zo effe helpen grtjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoffelijk dat je hem wilt helpen.. Maar hij heeft zijn toestel nog niet geactiveerd.. Daar zit hij mee.. Al weken/maanden bericht hij hierover... Hij heeft gewoon een SIM nodig van de originele carrier... That's it... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij de mijne zat een kaartje van at&t
maar die kan je ook ni activeren buiten de vs van welke provider komt de iphone? weet hij dat al ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem al meerdere malen verteld, dat ie gewoon Apple moet bellen en vragen wie de originele carrier is, en daar een prepaid sim voor moet bestellen.. Maar dat vind hij teveel werk.................. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen, nog bedankt voor de alle advice om mensen te helpen vast zit met activatie. Ik heb advice gevolgd en apple gebeld, en mij Iphoen kwam uit Orange Oostenrijk. Ik heb Appel en Orange Oostenrijk gebeld voor hulp maar helaas ze kunnen me niet helpen per afstand. (Orange zegd kom met je Iphone kunnen ze voor 40 Euro unlokken) maar ik heb voorlopig geen plan om daar toe te gaan en Orange Oostenrijk mogen ze niet prepaid kaart naar buitenland sturen. Ik heb ook E-bay en andere sites gekeken maar geen Orange Oostenrijk prepaid kaart aangeboden.
He een van jullie idee? Alleen hactivation van Dev-team wachten? Alvastbedant! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja weet je daar een nummer van? Mijn Iphone wordt nl niet geaktveerd dus ik kan ook niet zien waar hij vandaan komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bekijk een van mijn vorige posts... Daar heb ik het volledig in beschreven. Aub: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post442397 @iwamieke Prepaid kaart moet te krijgen zijn. Heb mijn Oragen.fr kaart op eBay besteld... Edit: Citaat:
Ze noemen het wertkarte.. http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trks...All-Categories Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 07-07-10 om 11:05. Reden: Link naar post |
|
|||
|
|||
Iphoners,
Is er een mogelijkheid (en zo ja hoe) om de iphone te downgraden van firmware 4.0? |
|
|||
|
|||
@cube: ja die is er (onder bepaalde condities). Zo die handleidingen op dit forum, te vinden via de zoekfunctie.
|
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|