Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ligt er aan wanneer jouwe is gemaakt i boot !!! Ik heb 3gs van januari ik wacht met updaten naar 4.0 maar ja de nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ligt er aan wanneer jouwe is gemaakt i boot !!! Ik heb 3gs van januari ik wacht met updaten naar 4.0 maar ja de nieuwe komt die wil ik dus deze verkoop
ik weer hij is splinter nieuw |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik vermoed dat hij ook kan checken of je iphone al meer dan een jaar in gebruik is. Bedoel dat kan ik zelf al, door op de apple garantie site mijn gegevens in te voeren.
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html OPGELET: WIJ ADVISEREN NIEMAND OM TE UPDATEN NAAR FW 3.1.3 ALS JE MET SUCCES EEN JAILBREAK HEBT OP FW 3.1.2. Jailbreak: Firmware 3.1.2 Deze iPhones kunnen worden gejailbreakt met Spirit.
Firmware 3.1.3 Deze iPhones kunnen met Spirit worden gejailbreakt:
Belangrijk, lees ook dit: Daarnaast is het ook mogelijk om vanaf firmware 3.1.2 te updaten met een customfirmware naar firmware 3.1.3. Hierbij wordt je baseband niet geüpdate en heb je meteen een jailbreak. Dit is belangrijk als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. Unlock:
Baseband 5.12.01 is nog niet te unlocken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Itunes verwijderen en dan met zoek opdracht alle itunes restjes behalve de muziek folder 'handmatig verwijderen. En dan een register cleaner software de pc nogmaals laten checken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
05.12.01 is wel te unlocken.. Je loopt een beetje achter... |
|
|||
|
|||
Ik pak die info van hier, dus de help post van deze site is aan een update toe en ikzelf ook, maar, tja... wetware updates zijn er niet echt, en zodoende draai ik langzaam op steeds meer verouderende brainware
|
|
|||
|
|||
misschien weer een vervelende vraag
heb een iphone 3gs 32 gb versie (7C144) modemfirmware 05.11.07 is deze al te unlocken en te jailbreaken op iOS 4.0 alvast bedankt voor de reacties!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde!! Opeens geen bereik meer op een gejailbreakte 3Gs 16Gb
Geupgrade naar 4.0 en nu "ziet" hij de simkaart niet meer. Terwijl hij vroeger (voor de jailbreak de T-Mobile kart accepteerde)Nu kan ik hem niet meer activeren. Ik ga hem nu los halen want ik denk dat het in de kaartlezer zit. Iets anders kan ik niet bedenken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees de laastte 20 blz en de allereerste post info maar eens door je probleem is hier vele male aan bod gekomen. Zit niet in de kaartlezer... |
|
|||
|
|||
Alles afgezocht en blijkt dat het met PwnageTool 4.0 zou moeten lukken
Maar waar kan ik die downloaden???? Alles gezocht met Google maar kan het niet vinden HELP!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog - foursome news dl links in deze pagina. |
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat mijn iphone eindelijk terug werkt met baseband 05.12.01 .
jailbraik met spirit en unlock met ultrasn0w. En dan het verlossende bericht als ik mijn sim erint stopte : Iphone actief |
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat de Jailbreak voor de 3gs 3.1.3 niet meer komen! Zijn alleen nog maar met de 4.0/4.01 bezig!
Kom helaas niet verder dan het noodoproepscherm~! Heb een stukje gelezen dat onze jb er echt de eerste maanden nog niet aankomt...Zou pas tegen de kerst zijn! Dus leg um maar weer terug in de kast!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn kapper vertelde me dat!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn kapper heet Zwelgje...Dus tja hoe serieus kan je zoiemand nou nemen hé!
|
|
|||
|
|||
Kunnen we nu aub weer ontopic? (waar is de moderator als je hem nodig hebt om alle onzin te verwijderen?)
Anyways: Er is een nieuwe jailbreak methode uit voor de 3gs mét NEW Bootrom: OpenPwn • View topic - Pwning 4.0 on New Bootrom 3G[S] w/3.1.2 SHSH Blobs |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|