Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @Sancho1 @Iwamieke Neem aan dat jullie de iPhone ook aan iTunes hangen...?? Voor activatie met originele SIM is dat wel nodig.. Werkt het dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Sancho1 @Iwamieke
Neem aan dat jullie de iPhone ook aan iTunes hangen...?? Voor activatie met originele SIM is dat wel nodig.. Werkt het dan nog niet, heb ik denk ik een vervelende mededeling... Je hebt dan niet het juiste SIM kaartje.. (foute provider) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij het openen van itunes deelt het mee dat het een verkeerde simkaart is.
Ik dacht wel dat een verkeerde simkaart was, waarschijnlijk heb ik de o2 simkaart nodig. klopt dit? |
|
|||
|
|||
Hallo WerteerMenke,
Mijn Iphone 3GS is volgens lijst Swiss com orange moet zijn vandaar heb ik ze gekocht maar vergeefs, ik kan geen sprit of wat voor programma dan ook zetten. Heb je enig idee hoe verder moet? Alvastbedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik al vele malen hier op het forum heb geschreven: Die lijstjes kloppen niet (altijd) !! Zelf kreeg ik 3 alternatieven.. Dus ja.. Apple bellen... Die hebben het mij uiteindelijk verteld.... Dus.. Zoek een van mijn laatste posts.. Daar beschrijf ik hoe je Apple kunt bellen... @Sancho... Blijkbaar is die SIM niet goed. Zou eerst Apple bellen. Same for you.. Read above |
|
|||
|
|||
thxxxxxxxx
|
|
|||
|
|||
Thanks, ik zal bij Appel checken!
Greetz, |
|
|||
|
|||
'k Probeer al enige tijd een collega's iPhone 3G te unlocken. Die had hij gelocked door hem te upgraden naar 3.1.3
Door mij zit hij nu op 4.0 gejailbreakt met Redsnow. Maar met het noodscherm erop. Doordat er Franse docu in de doos zat nam ik aan dat het een Franse iPhone was, en 'k had geen idee dat er tegenwoordig meerdere Franse providers zijn die de iPhone aanbieden. Deze middag is mijn collega een Orange-SIM gaan halen en blijkt nu dat die niet werkt. Duuuuuuuuuuuus, 't kan een andere operator zijn. Serienummer is MB489FB/A Maar op die link vind ik hier niets van terug uiteraard. Iemand ideeën? Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou op onderzoek uitgaan of een downgrade naar 3.1.2 nog mogelijk is .... Zie hiervoor o.a. post's van mij om de juiste links te vinden naar info waarom eerst dat te doen en handleidingen hoe.. Of heb je al alles, recente 20 pagina's en allereerste post van dit topic gelezen? http://iphonebbs.cnmo.com/viewthread...able&tid=98907 Sim van Tango uit Luxenburg so it seems... MB489FB/A is modelnr. niet serienr. Dat is een ander nr. Vind je o.a. onder op de doos en op de simtray
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef Laatst gewijzigd door Hvnl93; 28-06-10 om 20:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder lijkt het mij raar dat het een Luxemburgs toestel zou zijn doordat er op de foldertjes in de doos .http://www.apple.com/fr/... staat. op je edit: Ik wist dat het modelnummer was maar dat leek meer op de nummers die anderen postten... Serienummer eindigt op M9QY7H Bedankt voor je hulp in elk geval. Howow Laatst gewijzigd door HowowcanIgo; 28-06-10 om 20:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen SHSH gegevens zet je inderdaad vast, echter ik zocht het modelnr. op in die lijst (zie link) waar ik je modelnr. in voerde en kwam alleen op Luxemburg uit... en daar is er maar een aanbieder (Tango).. Tenzij je alle sims van Franse en die Luxenburgse Tango gaat proberen kom je er dus niet achter. Als de hack er t.z.t. is dan heb je weer nieuwe activatie kansen en unlock mogelijkheden. Met het serienr. kun je eens kijken wat die apple warrenty site er van zegt... Laatst gewijzigd door Hvnl93; 28-06-10 om 21:10. |
|
|||
|
|||
Thanks! Ik ga spitten!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi, Ben hard op zoek naar luxgsm simkaart iemand een idee?? Thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
Zouden ze in Luxemburg en andere landen ook na een jaar een toestel gratis simlock vrij moeten maken?
Op de site van T-mobile Nederland kan het zelfs automatisch gecheckt worden met het IMEI nr. Ik moet nog even wachten, mijn toestel is nog geen jaar in gebruik geweest, en simlock vrij laten via T-mobile zou me nu teveel kosten. Je moet wel in kunnen loggen en een T-mobile NL sim hebben want je info komt per email en sms om te registreren. Echter gewoon T-mobile bellen is ook een optie... Is naar buitenlandse operators bellen met IMEI nr. bij de hand dan ook een optie? Vroege kopers iPhone 3GS kunnen simlock gratis laten verwijderen bij T-Mobile - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit maakt het momenteel allemaal erg ondoenlijk voor je. Punt 2. Zoals ik (2 posts!!!) voor jouw initiele post schreef... Die lijstjes van carriers kloppen niet altijd..!! Apple bellen en navragen wie de carrier is. Dan via eBay hier een prepaid kaartje van bestellen en activeren. En dan... Kijken of je 4.0 met custom firmware kunt unlocken.. @ouidad Zou het kaartje via eBay kopen. Ben je voor € 10,- klaar... Met verzenden. Bel wel eerst Apple om zeker te weten wie de carrier is..!! Succes... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
Vijgen na Pasen...?!!?
Die schrijven we op... Wat betekent het? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yeah.......
Na veel lezen, surfen en lezen pfff.... Ben ik toch een boswandeling wezen maken. En wat blijkt. JB + UL van mijn - 3Gs (cadeau uit USA met AT&T kaart) - 3.1.3 - MB715LL - 5.12.01 is GELUKT. En nu UITKIJKEN niet upgraden naar 4.0 totdat de UL gelanceerd is. THX 2 all of u peeps & God bless IpC! whahaha |
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|