Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen? Ik heb een custom firmware (ios4) aangemaakt en deze geinstalleerd voor iphone 3gs. Nu heb ik nog een unlock nodig alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan me helpen? Ik heb een custom firmware (ios4) aangemaakt en deze geinstalleerd voor iphone 3gs. Nu heb ik nog een unlock nodig alleen kom ik niet in me iphone meer. omdat me tel zegt dat ik een geldige sim nodig heb. Kan dus niet via cydia ultrasnow downloaden. Wat nu?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Werkt de nieuwe baseband 05.13.04 nu standaard ook met vodafone in nederland?
Zou toch moeten zijn nu vodafone ook iphone's gaat leveren? Ik heb nu een vodafone sim met softwarematige unlockt dmv blacksn0w 3.1.2 maar met de nwe baseband is dat toch niet meer nodig? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het gemakt net zo gauw geplakt Firmware 4.0 Deze iPhones kunnen gejailbreakt én ge(h)activeerd worden met Redsn0w:
Deze iPhones kunnen worden gejailbreakt én ge(h)activeerd met Pwnagetool 4.0.1 (Mac vereist!) of via een customfirmware:
Checken of je iPhone de nieuwe of oude bootrom heeft kan ook met F0recast. Heb je een serienummer waarbij het 4e en het 5e cijfers tussen 20 en 40 ligt én is je iPhone in 2009 aangekocht, dan heb je wellicht de oude bootrom. Is je iPhone nieuwer, dus zijn het 4e en 5e cijfer in je serienummer samen hoger dan 40, dan heb je de nieuwe bootrom. Deze iPhones kunnen niet gejailbreakt:
Unlock: Alle iPhones met basebands 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 en 05.13.04 zijn te unlocken! Het kan wel zijn dat je iPhone hiervoor eerst moet ge(h)activeerd worden!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geef anders even de dl of informatie links mee, ik zoek misschien niet goed genoeg.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of hebben jullie nieuwe info? GeoHot geeft op zijn Twitter aan, voorlopig niet bezig te zullen zijn met de nieuwe jailbreak. Dit is natuurlijk dan geen zekerheid dat het echt niet is... Maar mijn verwachting van LimeRain is voorlopig laag. |
|
|||
|
|||
volgens mij als je 3gs heb kan je nog een unlock doen omdat die er nog niet is.
en je moet een sim van tmobile hebben,dan kan je verder.. volgens mij heb ik het zo goed.? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de jailbreak niet, voor de nieuwe bootroms etc. Dus idd custom firmware fixen. En daar ben ik (nog) helemaal niet in thuis |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk hier maar eens! LimeRa1n: A New Jailbreak-It-All By Geohot |
|
|||
|
|||
Citaat:
GeoHot is now rumored to be releasing a new jailbreak called LimeRa1n in the next few days. The rumor started when iHackinTosh got tipped LimeRa1n should be available in the next few days Dezelfde dag verschijnt dit bericht nog... En Twitterbericht van 24 juni: Twitter / George Hotz: In Berlin where there are ... Dus... Ja... Don't count on it...? Zou gewoon dev-team in de gaten houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ipv kaartjes uit het buitenland halen etc...gaat me net iets tever! Zou devteam ook zon handig tooltje uitbrengen waar je alles mee kunt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat hebben ze aangekondigd.. Aben wenn...?!?! Maar.. Wat is nou "the big problem" of ff een foreign prepaid SIM kaartje te bestellen... Sterker nog, het had mijn voorkeur. Zo ben ik in de toekomst nooit meer afhankelijk van derden, die hactivations en unlocks uit moeten brengen. Nu kan ik altijd vooruit voor € 9,50 Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 25-06-10 om 15:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maja zal nog wel een paar weken duren ben ik bang! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom denk ik dit: hij heeft eerder aangegeven nog een of meerdere exploits gevonden te hebben.. |
|
|||
|
|||
nou beste mensen crasht mijn iphone met cydia moest ik een restore uitvoeren en ja hoor 05.13.04 bb erop en ik was dichtbij de unlock nou moet ik weer wachten op een JB ik word er nu echt tem van ik zit er hard over na te denken om maar de Iphone 4g te gaan kopen dan heb je nergens geen last meer van shit shit shit
|
|
|||
|
|||
ik zie door de bomen het bos niet meer?!
heb mn iphone moeten herstellen naar 4.0, kon helemaal niets anders meer en ben al 24u bezig om weer naar 3.1.3 te komen maar lukt niet. Nu wordt hierboven beweerd /citaat Unlock: Alle iPhones met basebands 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 en 05.13.04 zijn te unlocken! Het kan wel zijn dat je iPhone hiervoor eerst moet ge(h)activeerd worden! /citaat dat een geactiveerde iphone geunlocked zou moeten kunnen worden?? PLZ tell me how, want heb m geactiveerd, kan gwoon op mn sprinboard komen maar nu wil ik er graag weer mee bellen. |
|
|||
|
|||
Mr boss kijk effe op www.redmondpie.com dan kom je misschien wel verder ciao
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|