Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) nee kijk maar op de site van T-Mobile...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee kijk maar op de site van T-Mobile
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oké, maar wat zijn de eisen van tmobile voordat ze hem tegen bijv 90 na drie maanden unlocken?
|
|
|||
|
|||
kijk even op het forum. Dan hoef je niet steeds dezelfde vraag te stellen!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk om de iphone te laten unlocken door t-mobile, als je het nummer weet van de eerste eigenaar, waarmee hij het abbo op de iphone had?
of gaan ze nog meer andere dingen vragen, om te controleren of je de eerste eigenaar bent van de iphone? mvg, brody |
|
|||
|
|||
oke we hebben binnenkort een jailbreak als ik deze gasten moet geloven en ik geloof er wel in
thunderst0rm |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toch wel naar dat je iphone 3g boven bootloader 05.08 niet kan downgraden en dat het ook langer duurt voordat de 3g unlock uitkomt!
Laatst gewijzigd door blond; 14-03-10 om 14:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
goed lezen BETA VERSIE deze werkt nog niet!!!!
|
|
|||
|
|||
Had hem ook even geprobeerd, werkt idd niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mede gedupeerden;
Voor degenen die het nog niet weten, hebben gelezen of hebben gehoord: Zowel Geohot als het IPHONE DEV TEAM schijnen een werkende jailbreak te hebben voor de 3.1.3fw met 5.12bb. Ze zoeken nu uit in hoeverre de jailbreaks op elkaar lijken en proberen dit eerst vast te stellen voor ze met een release komen. bekijk de volledige discussie op : Geohot Discovers Working Exploit For iPhone OS 3.1.3 Baseband - iPhone Hacks Hoop dat het niet meer lang zal duren, ik begin af te kicken ! |
|
|||
|
|||
Ik word er echt gek van. Mijn iPhone was gecrasht en moest ik nieuwe software opzetten en dit werd dus 3.1.3. met baseband 05.12.01. Omdat ik hem op marktplaats heb gekocht en simlockvrij heb gemaakt, kan ik er nu niks meer mee, want ik heb HI.
Degene van wie ik hem heb gekocht, reageert ook niet op mijn mail zodat ik een telefoonnummer heb om t-mobile te bellen en hem officieel simlockvrij te maken. Heb wel haar adres maar daar houdt het bij op en dan kunnen ze niks voor me betekenen. Wacht nu al een tijd en zit er serieus aan te denken om mijn toestel te verkopen, want nu heb ik ook niks. Ja, een iPod Touch. Als ik die had gewild, had ik die wel gekocht. Hopelijk zijn er snel mensen die een oplossing hebben! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie het voorlopig niet gebeuren, dus heb de mijne te koop gezet. omdat ik tweede eigenaar ben en de eerste niet reageert op mijn mailcontact, kan ik hem ook niet simlockvrij laten maken door t-mobile zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voor hoeveel verkoop je je iphone en deze gasten zijn er al bijna thunderst0rm Laatst gewijzigd door Bomans; 16-03-10 om 10:20. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even moeten wachten of een andere kleine tegenslag en alles is meteen k*t. Dit is precies wat Apple beoogt met zn kleine updates, dat we voor risico-vrij en gemak gaan, dus maar lekker met zn allen bij de T-mobile winkel in de rij gaan staan en een iphone bestellen, ons scheel betalen en Apple en T-mobile die zich helemaal krom lachen omdat wij, o-zo materialistisch tegenwoordig, dit er zogenaamd voor over hebben om maar niet onder te doen voor de rest. Welkom bij een kleine duizend(en) anderen met hetzelfde unlock probleem, waaronder ik. Een unlock zal er heus wel komen hoor. Misschien vandaag, misschien over een maand wie zal het weten. thunderst0rm houdt zich wel groot op zn site, en wel leuk al die RC's, maar begint hoe langer hoe meer te stinken. Een fake als je het mij vraagt en krijgt zeker betaald voor het aantal hits op zn site ofzo... Iedereen succes met afwachten, totdat er een unlock verschijnt houd ik dit forum ea. in de gaten. |
|
||||
|
||||
Het is waar dat je een i-phone kan laten unlocken door t-mobile mits het betalen van 120€ en dan hoef je niet de 1ste eigenaar te zijn. Gewoon een prepaid kaart laden met de 120€ en dan naar de klantendienst bellen wat dan gratis is en binnen de 5 min is de i phone unlocked (voorgoed) maar eerlijk gezegd heb ik het er ook niet voor over, de toestellen zijn al duur genoeg
|
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|