Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al zo'n sim besteld?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand al zo'n sim besteld?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Komt er nou een unlock of niet?
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk wel, ongetwijfeld.
|
|
|||
|
|||
suggesties iemand over hoelang het nog gaat duren?
|
|
|||
|
|||
Daar kan niemand suggesties over doen, het is aan Geohot of het DevTeam. Beide hebben aangegeven de hacks eigenlijk al te hebben, maar deze nog niet te willen releasen omdat 3.1.3 niets nieuws biedt. Zij willen dat gebruikers bij 3.1.2 blijven en met het releasen van de hack wachten tot de Iphone 4 of de iPad beschikbaar is, omdat ze hopen dat de hack ook op die devices zal werken.
Ze zijn afhankelijk van gevonden gaten in oa. de bootloader, en zijn bang dat als ze nu de hack/crack publiceren, dat Apple dan het 'misbruikte gat' zal verwijderen uit de Iphone 4/iPad firmware. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer maar dat gaat niet altijd op. Ook geprobeerd, maar mijn IPhone komt blijkbaar uit Frankrijk en dus wilde men, ondanks onze 2 abbo's bij T Mobile, mij niet helpen. Helaas, iemand anders een idee over hoe een 'Franse' IPhone legaal te unlocken? |
|
|||
|
|||
Wat een gedoe met die nieuwe update zeg... Voordat ik het doorhad...upgedate via Itunes....grrrrrrrrrrrrr!
IK heb helemaal gehad met het unlocken en jailbracken bij zo'n winkeltje. Daarim wil ik dus ook via Tmobile legaal m'n Iphone 3G gaan unlocken. Heb het toestel destijds wel overgenomen van een vriendin..maar die werkte bij Tmobile en kreeg hem dus gratis. Dus....als het goed is, moeten zij wel het Imei nr. herkennen. maar waar o waar staat hier ergens het telefoonnummer om dat te doen van Tmobile?? Please somebody help me! ik heb al 3 dagen geen phone meer... en nog iets, waar halen ze dan het geld vanaf? vanaf je abbo? alvast erg thanx!! |
|
|||
|
|||
telefoonnummer 06 - 2400 1200.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En harry, daar had ik wel wat aan , jouw link!! thanx
Kan nie zonder mn Iphone..mijn eigen videoclips, eigen muziek en alles stond erop... super thanx guyzz!!! ga het vanavond gelijk proberen aangezien ik nog op werk zit.. |
|
|||
|
|||
kan de t-mobile winkel ook zien van wanneer je Iphone is toevallig
|
|
|||
|
|||
ja, maar dat kan je ook zelf zien aan het serienummer. Bv 5k801xxxxxx, waarbij de 8 voor 2008 staat en 01 voor het weeknummer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is volgens mij 2008, week 11, maar heel zeker weet ik dat niet, misschien iemand anders????????
|
|
|||
|
|||
maar ik moet van de eerste paar cijfers uitgaan dus.
dan zou het wel moeten kloppen hoop ik |
|
|||
|
|||
Oh dit is zo oneerlijk! Gisteren een iPhone 3GS 16GB Black gekocht, blijkt hij 3.1.3 baseband 05.12.01 te zijn... En dan zit ik met mijn Vodafone simkaart
|
|
|||
|
|||
Niet echt oneerlijk, je weet van te voren dat als je nu een Iphone koopt, je grote kans hebt de laatste versie te krijgen.. en het ding doet wat het moet doen, je bent niet opgelicht.
Je kunt 'm bij t-mobile overigens wel laten unlocken.. kun je je Vodafone gewoon blijven gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ja en dan 120 euro over de balk smijten, sorry maar ik vond de iPhone zelf al duur genoeg
|
|
|||
|
|||
ik heb gebeld vanmiddag,maar die vent die ik aan de telefoon kreeg hield
echt stug vol dat het me €120,- zou kosten,en niet €70,-(hij is als het goed is iets meer dan 6 maanden oud) omdat ik niet de 1ste eigenaar ben,waar alle gegevens van zijn. ook toen ik vertelde dat ik het imei-nr en van wanneer die ongeveer zou zijn |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|