Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je wel oude boot rom hebben...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet je wel oude boot rom hebben
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En hoe kan je zien welke bootrom je heb?
|
|
|||
|
|||
instellingen----algemeen----info, daar vind je alle informatie
|
|
||||
|
||||
....maar niet je bootrom. Je hebt de nieuwe bootrom als je iPhone is geproduceerd vanaf/na week 40 van 2009. En dat kun je weer checken aan de hand van het 4de en 5de cijfer van je serienummer.
|
|||
|
|||
Ja wat een f*ckers he van apple...
Ik heb dus een iPhone 3G(S) 32GB 3.1.3 05.12.01 MC142... Hiervoor was hij unlocked en hij deed het prima en dacht aan jailbreaken.. maar toen heeft hij dus via iTunes geupdate en toen kon ik niks meer alles geprobeerd van downgraden en de hele rotzooi.. uiteindelijk een beltegoed kaartje gekocht van T-mobile die opgewaardeerd via internet met 120 euro en toen T-mobile gebeld en ik kreeg een emailtje na een uurtje dat ik me tel uit moest zetten en weer aan en op iTunes moest verbinden en ja hoor hij was weer unlocked... maarja Jailbreaken zit er dus voorlopig niet in... Als iemand een oplossing weet ik wil die gene er zelfs nog wel voor betalen maar ook de pro's zeggen dat mijn MC model met combinatie met 3.1.3 en 05.12.01 nog niks mee te doen valt... T-mobile unlocken is duur (120 euro voor een emailtje) maarja ik kan tenminste weer bellen... p.s. mijn iPhone was van 07-01-2010 dus moest wel betalen anders een jaar wachten I HATE APPLE!!!! Laatst gewijzigd door stevie_nr1; 16-02-10 om 12:27. |
|
|||
|
|||
Hoi all
ik had perongeluk mijn iphone ook geupdate naar 3.1.3, nu kan ik niet meer jailbreak en unlock, maar de internet tethering was ook weg. Nu probeer ik die tethering terug te installeren luk mij het niet meer, hen iemand nog een andere idee? Wat moet ik doen om die tethering te kunnen installeren? |
|
|||
|
|||
wij zitten ook met het zelfde probleem , hebben gisteren onze iphone 3gs gekocht bij T-mobile en er werd gezegd dat dit allemaal makkelijk te unlocken is maar ja niet meer met versie 3.1.3 begrijp ik , ons abonnement loopt nog tot juni van KPN maar die kan er dus niet is lekker zeg . Groeten Coen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn Iphone komt uit week 29, en heeft firmware 3.1.3 en base band 5.12.01, maar dus wel een oude bootrom. Zou ik hem nu dus kunnen unlocken? |
|
||||
|
||||
Nee, de unlock betreft de baseband en baseband 05.12.01 is niet te unlocken. Sn0wbreeze werkt volgens de instructie ook alleen als je vanaf 3.1.2 werkt en niet als je al geupdate hebt naar de officiele 3.1.3 firmware van Apple. Daarnaast is Sn0wbreeze niet bij iedereen geliefd (= niet stabiel). De werking is verder een beetje zoals Pwnagetool voor de Mac, waarmee je een 'custom firmware' maakt van firmware 3.1.3 en vervolgens die custom firmware gebruikt om te updaten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet kun je bij T-Mobile je iPhone laten unlocken als je deze bij T-Mobile hebt gekocht en daarbij ook een abbo hebt afgesloten. Dat kost dan € 120 ongeveer. Of ze dat ook doen voor iPhones die niet bij hen gekocht zijn of een abbo bij hen hebben, weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Mijne is van okt 2009 en heeft na een crash ook 3.1.3
het is een officiele t-mobile van Ned. Ik heb geen Abb. Van t-mobile en kan de persoon niet meer vinden van deze iPhone. Zo ja dan had het me 70€ gekost. Maar ik heb dus geen abb. Lopen dus blijft het voor mij 120€ kom maar op met de unlock& jailbreak. |
|
|||
|
|||
hoe serieus is deze site mensen?
Unlock iPhone 3Gs 3.1.3 - Unlock iPhone 3G 3.1.3 - Unlock 05.12.01 Baseband - iPhone unlock Software. de review van deze site staat hier: Jailbreak software to unlock iphone 3g unlock iphone 3gs unlock 3.1.3 | News Submit |
|
|||
|
|||
Zo serieus: Dev-Team Blog - Scam season
|
|
|||
|
|||
ik kom helemaal mijn iphone niet meer in dus kan ook niet bij instellingen kijken wat de baseband is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand of die optie zoals T-mobile ook in belgie van toepassing is? ik heb er ook wel wat euro's voor over |
|
|||
|
|||
Mijn vrouw heeft een iphone 3g en heeft haar abbonement verlengd met een toestel iphone 3gs via t-mobile.met simlock ik wil hem graag gebruiken maar lees hier op de forum dat het vaak fout gaat met unlocken van het toestel,als ik het via t-mobile laat doen kost me dat 120euro best wel veel.
hoe kan ik op een snelle manier deze toestel simlock vry krygen.of welke zaak doet het minder dan 120euries |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou met plezier 120 euro geven om mijn toestel te unlocken. Maar weet niet eens welke provider de vorige eigenaar had |
|
|||
|
|||
Citaat:
3.1.3 .ik letten ff niet op ,moet nu wachten tot mijn nieuwe provider in gaat. shitty me!! da's over 5 dagen pas. c-ya issy |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|