Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu ook 3.1.3 er opstaan maar toch gejailbraked je hebt alleen redsn0w 0.9.2 nodig en /iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw dan krijg je hem op 3.1.3 jailbrake ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb nu ook 3.1.3 er opstaan
maar toch gejailbraked je hebt alleen redsn0w 0.9.2 nodig en /iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw dan krijg je hem op 3.1.3 jailbrake alleen ik weet niet of je hem dan voorlopig nog simlock vrij kan maken met blacksn0w nu tenminste nog niet dus je moet maar zien wat je doet in ieder geval heb je hem weer gejailbraked gr mathieu |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe zit dat dan met die files via Cydia gebackupt? Dat had ik namelijk wel gedaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon officieel laten unlocken door t-mobile ?
Het kost wel € 120 ,-
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ik deze week voor 120 euro opwaardeer en dan maar laat unlocken, als service van TMobile, ahum.....Zo werd mij dat gezegd, als service, ik vind 120 euro niet echt een service meer, maar goed....mensen hebben het nodig. |
|
|||
|
|||
Laat ik me ook aansluiten...
Zaterdag een melding in Itunes, of wou update en klikte Ja (Noooiit doen) Hopen dat er snel een jailbreak komt.. nog iets kunnen ontdekken ? |
|
|||
|
|||
Zoveel mensen die dit probleem hebben, en niemand die er wat aan kan doen
|
|
|||
|
|||
als je die foutmelding krijgt moet je deze gewoon even jailbreaken met blackra1n. dan kun je al terug in je Iphone. maar je kunt nog niet unlocken. heb ook dit probleem. wachten maar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat hij gekopppeld is aan een Abo van T--Mobile nederland, en ik ben direkt bereidt om 120 euro uit te geven om hem te laten unlocken. Maar het probleem hier in Belgie is dat je gewoon T-Mobile niet kan bereiken vanuit belgie :-( Iemand hier een oplossing? thx Chris |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat ik in't weekend effe de grens ga oversteken en in Eindhoven de T-mobile winkel is ga opzoeken. |
|
|||
|
|||
activeer probleem 3gs
Unlocked iphone gekocht, maar na updaten 3.1.3 bleek deze niet af fabriek un-locked te zijn
vermoedelijk baseband 05.12.01 en FW 3.1.2 gezien ik custom firmware heb kunnen installeren, via ultra sn0w 0.9.4 ik kan dit alles niet controleren omdat Apple mijn Iphone niet wil activeren. Dat ik niet kan bellen (unlock sim) is niet zo erg , maar zonder activeren kun je helemaal niets. is er een manier om dit te omzeilen (zonder SHSH via cydia) zodat je de iphone kan gebruiken zonder bellen ? |
|
|||
|
|||
Daarvoor is natuurlijk altijd de makkelijkste oplossing: koop voor 10e een t-mobile simkaartje
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar even terugkomen op bovenstaande opmerking. Prepaid van T-Mobile werkt niet in mijn Iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan je baseband wel downgraden via een programma dat je in Cydia kan vinden.
Het probleem is alleen dat je iPhone dan voor september 2008 gemaakt moet zijn want anders is het net zoals bij die van mij. Denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten voor een unlock voor de nieuwste baseband en als iemand een andere manier weet hoor ik het graag!! |
|
|||
|
|||
Je kunt je baseband nu wel downgraden, ook iphones jonger dan september 2008.
Zie: Downgrade iPhone 3.1.3 Baseband 05.12.01 | Redmond Pie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is alleen voor de 3G en niet voor de 3GS ! (en aangezien dit topic over de 3GS gaat....) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|