Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) laat maar eens weten of het werkt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laat maar eens weten of het werkt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er ervaring met deze site www.serviceok.net/english/index.php?
Ik heb ze gemaild met de vraag of de baseband 5.1.2 ook simlockvrij gemaakt kan worden (ook ik was zo dom te updaten....) en ze mailden me netjes terug dat dat geen probleem is. Toch heb ik mn twijfels. Wie heeft dit toevallig al gebrobeerd en met welk resultaat? Citaat:
Voor 75% kan ik de schuifje met de powersim en mn eigen sim weer terug in de phone schuiven, maar het laatste stukje wil echt niet passen. Ben erg benieuwd of het jouw lukt! Laatst gewijzigd door King1987; 03-03-10 om 20:15. Reden: Edit/Mquote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb die "chip" ook geprobeerd. Kreeg hem vandaag binnen, maar met geen mogelijkheid in de simhouder. Er zit een vaag bolletje op die chip. Uiteindelijk het bolletje eraf geschraapt, maar ook dat werkt niet... Weet iemand wanneer de unlockversie vrijkomt? Oftewel hoelang we nog moeten wachten? Zit er aardig over te denken om die iphone maar van de hand te doen. |
|
|||
|
|||
zijn er ook al gebruikers die de handleidingen op ebay hebben aangeschaft???
lijkt te simpel en vooral goedkoop!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Geef dus niet onnodig geld uit aan vage bedrijfjes. Adres van het dev-team is trouwens deze. Meestal komen zij als eerste met nieuws
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-03-10 om 23:05. |
|
|||
|
|||
[quote=elpat;422951]Wie heeft er ervaring met deze site www.serviceok.net/english/index.php?
Ik heb ze gemaild met de vraag of de baseband 5.1.2 ook simlockvrij gemaakt kan worden (ook ik was zo dom te updaten....) en ze mailden me netjes terug dat dat geen probleem is. Toch heb ik mn twijfels. Wie heeft dit toevallig al gebrobeerd en met welk resultaat? ***************************************************************************************** Ik denk dat er heus wel mensen hier zijn die willen delen in de kosten? Als het inderdaad werkt op baseband 5.1.2 hou ik me aanbevolen. Wie o wie durft het aan? Laatst gewijzigd door Jeff4u2day; 04-03-10 om 19:38. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jeff4u2day;423230]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iPhone 3GS nu nog baseband 04.26.08 zitten met custom firmware 3.1.2 (7D11) Kan ik met behulp van een custom firmware updaten naar 3.1.3 en mijn unlock behouden?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Omdat mijn iPhone soms blijft hangen. Moet hyves bijvoorbeeld 3x opstarten voordat hij goed werkt enzo. Ook is het internet erg sloom. Dus dacht dat 3.1.3 dat wel zou verhelpen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je moet die Hyves app er af gooien want die is slecht..... Leverde mij ook verbinding problemen op met andere Apps. Hyves er af en probleem opgelost hoor! Veel beter en veiliger dan updaten....
|
|
|||
|
|||
same here
de mijne waas gecrashed na een druk op de iphone alle geinstalleerde software dan denk je hee gooit hij alle kleine proggies eraf
JAAAA alles dus en Iphone alleen een APPEL IN BEELD hang je hem aan de pc en ja hoorrrrr LOCKED kan zelfs niet zien welke versie erop zit dus dat maakt het nog makkelijker ik kan wel zien dat hij mijn sim niet herkend heel fijn |
|
|||
|
|||
Volgens hem kan het wel, zie link: Marktplaats.nl > jealbroken,unlocken van uw iphone alle versies ook 3.1.3 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die in de buurt woont kan miss langsgaan?
Als je hem moet opsturen weet je al genoeg. |
|
||||
|
||||
Verpest er geen tijd aan. De unlock bestaat (nog) niet. Ook niet als iemand op marktplaats zegt dat hij het wel kan...
|
|
|||
|
|||
hier staat dat het wel kom maar het aan je bootloader ligt
How to Downgrade iPhone Baseband 05.12.01 to 04.26.08
+ link om je bootloader te checken [SIZE=2][SIZE=2]http://ih8sn0w.com/index.php/products/view/f0recast.snow[/SIZE][/SIZE] |
|
||||
|
||||
Hmmm... zal eens kijken of het wat is...
Helaas... Bootloader 06.04 Laatst gewijzigd door wouter1981; 05-03-10 om 17:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|