Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dazzler71 ik heb gebeld vanmiddag,maar die vent die ik aan de telefoon kreeg hield echt stug vol dat het me €120,- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het word nu toch wel eens tijd dat die sjonnies eens wat releasen!
|
|
|||
|
|||
Heb mijn Iphone maar laten unlocken door t-mobile zelf. Was de wanhoop ook nabij
|
|
|||
|
|||
dit is ook een optie voor mij natuurlijk!, gaat nergens meer over !
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben zo stom geweest om de laatste update te downloaden. Inmiddels wel de versie teruggezet naar 3.1.2 maar het probleem met het unlocken blijft....
Mijn Iphone komt uit de VS en is dus gesimlocked op AT&T. Heeft iemand ervaring met het unlocken via AT&T? |
|
|||
|
|||
Kom op mensen
|
|
|||
|
|||
Mijne is nu ook officieel geunlocked.
Maar wat mis ik veel Apps zeg de 3gs unrestrictor oa. Navigaties etc. Ping lite kan ik zenden maar niets ontvangen. Grrrrr. Als je nu unlocked bent kan je nog jailbreaken? Nu : officieel unlock baseband 05.12.01 firmware 3.1.3 |
|
|||
|
|||
nou ik heb net gebeld met T-mobile, maar de door mij op marktplaats gekochte Iphone kan alleen maar door de orginele koper simlockvrij gemaakt worden!!!
en ik ben zelf klant bij T-mobile, althans tot einde contract, daarna niet meer na dit!! |
|
|||
|
|||
ik ben ook overstag gegaan en heb hem door t-mobile laten unlocken, was wel een lijdensweg, 2 weken bezig geweest ik zou steeds teruggebeld worden door hun i-phone team wat steeds na 2 keer overgaan ermee stopte....
ik kan nu in ieder geval weer bellen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, mijn iphone is vastgelopen gisteren en blijft op het apple logo hangen als ik hem aanzet. Ik heb hem nog niet herstelt dus hij is nog gewoon op 3.1.2. Hij was gejailbreakt en unlockt en dat wil ik graag weer of zou houden. Wat kan ik het beste doen? Bedankt voor reactie!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
custom firmware handeling uitvoeren, staat wel in dit forum. |
|
|||
|
|||
Maar ik had al 3.1.2 erop staan kan ik dan ook nog gewoon die custom firmware 3.1.2 erop zetten? En houd ik in dat geval mijn jailbreak en unlock of moet ik dat wel opnieuw doen?
|
|
||||
|
||||
Dat kan gewoon, ja, met een custom firmware 3.1.2 van dit forum (even zoeken, ze staan er allemaal). Je kan zelfs een custom firmware 3.1.3 erop zetten mocht je dat willen zolang je maar niet update naar Apple's firmware.
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor reactie. Ik had nog één vraagje. Als ik deze firmware erop zet, gaan dan wel gewoon al mn apps en nummers enz. verloren?
|
|
||||
|
||||
Die zul je weer moeten syncen, ja.
|
|
|||
|
|||
Unlock 3.1.3 is eens stapje dichterbij maar helaas iphone 3g/3gs users kunnen alleen jailbreaken op dit moment en niet unlocken met snowbreeze v1.5 of een recovery doen naar bv 3.1.2 firmware , de Baseband echter veranderd niet mee en je blijft op dit moment zitten met een iphone lock met baseband 05.12.01 , unlocken voor 3g/3gs kan alleen met oude bootroms iphones en fuzzyband unlocker software
Andere nieuwe bootrom versies 06.04 zullen moeten wachten op unlock totdat deze beschikbaar is via devteam of anders. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal, ik heb mijn 3GS gejailbraiked maar nu start hij niet meer op krijg i tunes logo, ik heb nog 3.1.2 maar mijn itunes zegt herstellen maar dat wordt dan 3.1.3 dat heb ik nog niet gedaan maar hoe krijg ik hem weer aan help!!!!!!
Laatst gewijzigd door willem1t5; 26-02-10 om 20:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt proberen via ALT + (drukken op) herstel knop en dan firmware 3.1.2 selecteren maar dit gaat zeer waarschijnlijk niet werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoe dan ook. Ik ben er helemaal klaar mee met dat jailbreaken. Want ik zie voorlopig ook geen oplossing dat de baseband 05.12.01 ook simlockvrij gemaakt kan worden. Dus ga van de week de € 120,- procedure maar in van T-mobile..... |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|