//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Dit heb ik geprobeerd, maar volgens mij doe ik al iets fout bij het wijzigen van het "hosts" bestand. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #81  
Oud 13-02-10, 01:06
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
Dit heb ik geprobeerd, maar volgens mij doe ik al iets fout bij het wijzigen van het "hosts" bestand. De regel die je moet toevoegen, is dat gewoon een kwestie van copy-paste onderaan, of moet er bij de laatste regel ook een hekje voor..?!
Ik denk dat het hier mis gaat, omdat tijdens de restore van de 3.1.2 gaat het fout bij het versturen naar Apple voor herstel proces.
Iemand een idee wat ik fout doe..?
Geen hekje, alleen dit: 74.208.10.249 gs.apple.com
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 13-02-10, 01:53
Noslle Noslle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Ja, je shsh handtekening is niet bekent bij saurik / cydia. Welcome to the club..

- Een NL t-mobile prepait kopen zal je niet aan een unlock helpen. Het toestel staat namelijk keurig netjes geregistreerd als zijnde UK. Mijn advies is; zoek een viendje of vriendinetje die bij t-mobile werkt en dit voor je kunt aan passen. Miss kan je via de relatieplanet app t- mobile als creteria invoeren .

- Baseband 05.11.07 is te unlocken met blacksn0w na een jailbreak met blackra1n.. Mits de firmware 3.1.2 onbewerkt is. (lees: officieel). Ja, ook onder de MC Modellen.

De vraag is dus:

Hoe krijgen we de officiële fw weer werkent zonder SHSH ..
  #83  
Oud 13-02-10, 01:55
Juhroen Juhroen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Geen hekje, alleen dit: 74.208.10.249 gs.apple.com
Mjah ook dat heb ik geprobeerd.
Voor zo ver ik weet gaat het begin van software uitpakken goed.
Daarna "Herstel van iPhone bij Apple controleren".
En dan krijg ik deze foutmelding.
"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build".
Iemand die weet wat te doen..?
  #84  
Oud 13-02-10, 02:02
Noslle Noslle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Optie 1: Als het toestel niet via T-Mobile komt en ook niet gekocht is bij T-Mobile dan zal dit niet gaan lukken.

Optie 2: Daar kun je op wachten ja

Optie 3: De baseband kun je helaas niet downgraden dus downgraden naar 3.1.2 heeft dus ook geen zin. Je kunt hem dan puur jailbreaken, maar bellen gaat niet.
crap, wrong topic i was talking about 05.11.07 witch is unlockable. Your right about baseband 05.12.01. Srry about that.
  #85  
Oud 13-02-10, 02:07
Noslle Noslle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
Mjah ook dat heb ik geprobeerd.
Voor zo ver ik weet gaat het begin van software uitpakken goed.
Daarna "Herstel van iPhone bij Apple controleren".
En dan krijg ik deze foutmelding.
"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build".
Iemand die weet wat te doen..?
Ja, je shsh handtekening is niet bekent bij saurik / cydia. Welcome to the club.. Same problem. Er zijn weinig opties als dit niet lukt.. In elk geval niet downgraden naar een official fw file maar custom. Use Google to Find on. Aanrader; modmyi
  #86  
Oud 13-02-10, 11:02
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
Dit heb ik geprobeerd, maar volgens mij doe ik al iets fout bij het wijzigen van het "hosts" bestand. De regel die je moet toevoegen, is dat gewoon een kwestie van copy-paste onderaan, of moet er bij de laatste regel ook een hekje voor..?!
Ik denk dat het hier mis gaat, omdat tijdens de restore van de 3.1.2 gaat het fout bij het versturen naar Apple voor herstel proces.
Iemand een idee wat ik fout doe..?
Onder de andere URL's die je daar ziet moet je die regel toevoegen zodat ie ook die meepakt als het Hosts-bestand uitgelezen wordt door je pc

Edit: dubbelpost hehe sorry

Laatst gewijzigd door shapezzz; 13-02-10 om 11:04.
  #87  
Oud 13-02-10, 11:53
Juhroen Juhroen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Onder de andere URL's die je daar ziet moet je die regel toevoegen zodat ie ook die meepakt als het Hosts-bestand uitgelezen wordt door je pc

Edit: dubbelpost hehe sorry
Oké, ik heb al verschillende manieren geprobeerd van dat adres toevoegen, kun je anders een SS maken van jou "hosts" bestandje. Of misschien kopieren-plakken?
Dan weet ik in iedergeval dat hij hier ook goed staat.
Mijn shsh handtekeningen staan idd niet geregistreerd. Maakt dit een probleem voor de officiële FW..? Of kan ik het omzeilen door een custom FW te gebruiken?
  #88  
Oud 13-02-10, 12:04
Noslle Noslle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
Oké, ik heb al verschillende manieren geprobeerd van dat adres toevoegen, kun je anders een SS maken van jou "hosts" bestandje. Of misschien kopieren-plakken?
Dan weet ik in iedergeval dat hij hier ook goed staat.
Mijn shsh handtekeningen staan idd niet geregistreerd. Maakt dit een probleem voor de officiële FW..? Of kan ik het omzeilen door een custom FW te gebruiken?
Ja, als jij zelf de shsh handtekening van apple niet heb opgeslagen via cydia of umbrella (tool) dan kun je onmogelijk downgraden naar een official fw. Ik heb 1 custom fw die het wel doet en de shsh check overslaat fw; 3.1.2.
  #89  
Oud 13-02-10, 16:51
Juhroen Juhroen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noslle Bekijk bericht
Ja, als jij zelf de shsh handtekening van apple niet heb opgeslagen via cydia of umbrella (tool) dan kun je onmogelijk downgraden naar een official fw. Ik heb 1 custom fw die het wel doet en de shsh check overslaat fw; 3.1.2.
Me 3GS is nu net 2 dagen oud, en is dus nog nooit gejailbreakt geweest.
Vandaar dat die SHSH handtekeningen niet zijn opgeslagen.
Met een Custom FW 3.1.2, krijg ik ook een fout melding.
Onbekende fout (1600).
  #90  
Oud 13-02-10, 18:38
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
Me 3GS is nu net 2 dagen oud, en is dus nog nooit gejailbreakt geweest.
Vandaar dat die SHSH handtekeningen niet zijn opgeslagen.
Met een Custom FW 3.1.2, krijg ik ook een fout melding.
Onbekende fout (1600).
Zit niks anders op dan 3.1.3 te gebruiken zonder Jailbreak in jouw geval helaas..
  #91  
Oud 13-02-10, 20:39
Noslle Noslle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Niet helemaal, de 1600 melding is op te lossen. Google hier even op of kijk even verder in het forum..
  #92  
Oud 13-02-10, 21:40
dazzler71 dazzler71 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar dazzler71
Standaard

kan je ergens in je Iphone zien hoe oud die is,want ik ben ook 1 van die mensen die de software update heeft gedaan i.p.v. eerst ff te lezen
sorry maar ben een leek wat dat aangaat.

Gr.Denis
  #93  
Oud 13-02-10, 21:57
Juhroen Juhroen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noslle Bekijk bericht
Niet helemaal, de 1600 melding is op te lossen. Google hier even op of kijk even verder in het forum..
1600 melding heb ik idd weg kunnen krijgen door hem te restoren met het scherm op het kabeltje met itunes logo probleem is dan alleen weer dat ik melding 1604 krijg. Maar ook dit houd weer in dat hij niet goed in DFU/recovery mode staat.
[h2]Error 16XX[/h2]

Probleem: Alle Error 16XX foutmeldingen betekenen dat je iPhone in DFU staat. Je kunt de custom firmware 2.0 niet installeren als je iPhone in DFU staat; dat moet in recovery mode gebeuren.
Oplossing: Zet je iPhone uit door je vingers op de Home- en Power-knop te houden voor een aantal seconden. Als je iPhone daarna weer opstart ben je uit DFU. Om alsnog de custom firmware 2.0 op je iPhone te kunnen zetten moet je de iPhone in recovery mode zetten. Haal je iPhone van de oplaadkabel of uit de dock en schakel hem uit. Hang je iPhone nu weer aan de kabel, maar houd je vinger op de Home-knop. Als nu je iPhone weer opstart, zie je een iTunes-logo en stekker. Nu kun je verder restoren via onze handleiding.


Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Iemand..?
  #94  
Oud 13-02-10, 23:23
Gait Gait is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Wie helpt mij uit de droom, wat kan wel en wat kan niet.
Ik heb een 3GS 16 uit belgie dus standaard simlock vrij.
Mijn huidige firmware is 3.1.2 en gejailbreakt.
Modem firmware 05.11.07

Nu wil ik mijn jailbreak houden en graag naar 3.1.3.

Kan ik gewoon updaten naar 3.1.3 via Itunes met de nieuwe baseband en daarna een firmware terug zetten naar 3.1.2 zodat ik mijn jailbreak houd?

Of is er el een mogelijkheid om een costum firmware 3.1.3 er op te zetten en waar kan ik die dan vinden?

Veel vragen, wie helpt mij.
  #95  
Oud 15-02-10, 03:28
Babak Babak is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Babak
Standaard

Hallo Allemaal!!


Heb een irritant probleem wat bijna nooit gebeurd is.

mijn iphone leest me T-mobile simkaart niet meer na updaten naar 3.1.3.
en heb alles geprobeert , zoals herstellen van netwerk instellingen,maar geen resultaat.
voor de duidelijkheid > me iphone pakt hem wel maar leest hem niet!!!

Kan iemand mij helpen!!

Alvast bedankt
  #96  
Oud 15-02-10, 09:47
Jaap777 Jaap777 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Andel
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar Jaap777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juhroen Bekijk bericht
1600 melding heb ik idd weg kunnen krijgen door hem te restoren met het scherm op het kabeltje met itunes logo probleem is dan alleen weer dat ik melding 1604 krijg. Maar ook dit houd weer in dat hij niet goed in DFU/recovery mode staat.
[h2]Error 16XX[/h2]

Probleem: Alle Error 16XX foutmeldingen betekenen dat je iPhone in DFU staat. Je kunt de custom firmware 2.0 niet installeren als je iPhone in DFU staat; dat moet in recovery mode gebeuren.
Oplossing: Zet je iPhone uit door je vingers op de Home- en Power-knop te houden voor een aantal seconden. Als je iPhone daarna weer opstart ben je uit DFU. Om alsnog de custom firmware 2.0 op je iPhone te kunnen zetten moet je de iPhone in recovery mode zetten. Haal je iPhone van de oplaadkabel of uit de dock en schakel hem uit. Hang je iPhone nu weer aan de kabel, maar houd je vinger op de Home-knop. Als nu je iPhone weer opstart, zie je een iTunes-logo en stekker. Nu kun je verder restoren via onze handleiding.


Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Iemand..?
IREB gebruiken
__________________
iPhone 4s en 5, iPad 1, 3 en 4 Wi-Fi, Apple TV 3
OS zowel Windows als OSX
  #97  
Oud 15-02-10, 10:34
Juhroen Juhroen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaap777 Bekijk bericht
IREB gebruiken
Klopt, heb ik gedaan..
Maar dat lost niks op.
Denk dat er echt niks anders op zit dan te wachten op jailbreak voor 3.1.3.
  #98  
Oud 15-02-10, 19:14
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

info:
Ik had ook perongeluk geupdate maar weer gedowngrade, je krijgt wel fout 1015 en je krijgt een recovery loop fout ofso. Dan moet je dat fixen met ireb. Dan ff iphone activeren en controleer je firmware, 3.1.2. Tenminste zo ging het bij mij, maar mijn probleem is dat hij niet te unlocken is voor zover ik weet, omdat de baseband 05.12.01 is Even voor de duidelijkheid, IK KON HEM WEL JAILBREAKEN NIET UNLOCKEN. Of is er wel een unlock software ervoor?
  #99  
Oud 15-02-10, 20:19
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Neen, baseband 05.12.01 is momenteel helaas nog niet te unlocken. Hier vind je daarvan een overzicht.
  #100  
Oud 15-02-10, 21:46
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Hoe serieus is dit bericht???

We have published guide to jailbreak iPhone 3.1.3 using Redsn0w 0.9.4 now here is good news for iPhone 2G/3G & 3GS owners latest version of sn0wbreeze 3.1.3 has been released which can jailbreak iPhone 3.1.3 2G, 3G and 3GS with old boot rom and also preserves the iPhone baseband.
Now using Sn0wbreeze 3.1.3 you can unlock your iPhone 3G/3GS 3.1.3 with Ultrasn0w 0.92. This will only work if you haven’t updated to stock firmware 3.1.3. The procedure to unlock iPhone 3.1.3 is quite easy just follow simple steps and get your iPhone 3.1.3 unlocked.
1. Download Sn0wbreeze 3.1.3 and jailbreak your iPhone 3G & 3GS 3.1.3 OS for iPhone 2G 3.1.3 you can use Redsn0w 0.9.3
2. Once you have jailbreaked your iPhone 3.1.3 you can go to Cydia under manage tab then access sources. (T-Mobile users should disable 3G before installing Ultrasn0w)
3. Now edit and add ultrasn0w.com source url and click on Add sources.
4. Now search for ultrasn0w 0.92 and install it. It will automatically unlock your iphone.
5. Now restart your iPhone and enjoy unlocked iPhone 3G/3GS 3.1.3
Source: Redmondpie
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.