Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja zeker weten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja zeker weten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie alleen zwart wit!!!
|
|
|||
|
|||
Voor de 100ste keer, hou de site van het dev team in de gaten en stop met om de 2u te vragen wanneer de jailbreak uitkomt... Je zal het wel zien als het zover is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kwam dit tegen op het net van Unluck.no Jailbrake, unlock en activatie alles in 1.
Ik heb het niet gebruikt, want bij mij draait alles al. Wel gedownload voor de verzameling. One Click iPhone Unlock, Download |
|
||||
|
||||
Haha, dat is wel oud. Snel vergeten, zou ik zeggen.
Citaat:
PS Ik neem aan dat je, gezien dat je jailbroken bent, ook je SHSH's on file hebt in Cydia/Saurik's server.
Simlockvrij uit Frankrijk..!. Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:06. |
|
|||
|
|||
Waar kan ik een T-mobile simkaart kopen van Duitsland en hoeveel kost dit.
Ik heb een emergency call scherm op iphone 3.1.3 en zou er één nodig hebben om dit te activeren, graag hulp dat ik morgen er één kan kopen. Alvast dank |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne op eBay gekocht.. +-5€ incl verzending, duurde 4 dagen voor het aankwam. (Zondagnacht gekocht, maandag verstuurd, vrijdag aangekomen)
|
|
|||
|
|||
Het laatste nieuws over de jailbreak voor windows users.Het wachten is bijna voorbij....!?
Sn0wbreeze: PwnageTool to Jailbreak iOS 4 for Windows Coming Soon - iPhone Hacks
|
|||
|
|||
Vreemd, gisteren een iPhone gekocht, t-mobile locked met 3.1.3 erop, maar ik heb vodafone. Wel kunnen registreren met een t-mobile kaartje, cydia erop met spiritjb en daarna repo666.ultrasn0w.com gedaan, maar kan mijn vodafone kaartje alsnog niet gebruiken, ook mijn telfortkaartje werkt niet.. Iemand ideeen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb een vermoeden dat de iPhone die ik hier probeer te unlocken een Frans toestel is want achteraan kleeft er een franstalig stickertje op over gehoorschade... Kan iemand dat bevestigen met een Franse 3G? Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben er via apple achter gekomen wie de carrier is. ff doordrammen, zielig verhaal ophangen en dan geven ze het wel Citaat:
Kijk hier voor complete handleiding van de maker zelf: Dev-Team Blog - Ultra's Now! Daarnaast, heb ik al een paar keer gelezen, dat mensen de volgende melding zien en dan denken dat de unlock niet werkt. Na reboot: "SIM lock actief" Je kunt dan OK kiezen of Ontgrendel Pak dan ontgrendel en toets je SIM pin code in.. Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:05. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
vraagje! kan je met de nieuwe jailbreak 0.4 die uit gaat komen ook de oude 3.1.3 jailbreaken?
Ik kom nu niet verder dan noodoproep! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij hebt een hacktivation nodig... Geen jailbreak... En nee, die is er nog steeds niet.. Regel gewoon een prepaid SIM kaartje voor een tientje, kun je vooruit.. |
|
|||
|
|||
Een heractivation??? was dat nu weer?
Volgens andere mensen hoef ik alleen maar te wachten op de nieuwe jailbreak en hem daarna unlocken! Net zoals vele andere mensen toch! Ik neem aan dat mijn foon na die jailbreak ook geactiveerd is! Trouwens zon kaartje van 1 tientje heb ik al gekocht...kom daarmee nog steeds niet verder dan noodoproepscherm! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier komt ie.. Het wordt een heel verhaal, maar ik merk dat je de kluts kwijt bent Activeren: Met een SIM van de originele carrier via iTunes je iPhone activeren. Dit is dus eenmalig.! Maar je moet dus wel een SIM hebben van de originele carrier. Als je zegt een SIM kaart te hebben, verwacht ik dat dit de foute is. Zelf ben ik via Apple erachter gekomen wie de carrier is. Bellen en doordrammen voor een antwoord. Op dit forum zijn ook linkjes te vinden van lijsten met carriers aan de hand van je productnummer.. Zoek maar op carrier. (bij mijn nummer kreeg ik echter 3 mogelijkheden, zodoende Apple gebeld.) Wil je dit niet, dan zul je een hacktivation moeten hebben. Dit is een hack/crack waarbij je toestel geactiveerd wordt zonder een originele SIM te hebben van de carrier. Eerdere jailbreaks hadden een hacktivation erin zitten..! De laatste nieuwe voor 3.1.3. 3GS, new bootrom (ultrasn0w 0.93 dus) heeft deze er helaas niet in zitten...! Dus zul je moeten wachten tot er een hacktivation uitkomt of een nieuwe jailbreak waar dit in zit. De nieuwe jailbreak en unlock voor 4.0 is alleen geschikt voor 3GS'en met old bootroms... Aangezien je geupgrade hebt naar 3,.1.3. (nooit meer klakkeloos doen dus!!), zal ook je bootrom geupdate zijn... Jammer dus... Wat ik in jouw geval zou doen, is erachter komen wie de originele carrier is van het toestel. (dit is wat ik ook heb gedaan). Dmv dit SIM kaartje, krijg je dan een dure iPod.. Dan kun je met Spirit Jailbreak je toestel dus Jailbreaken. Cydia staat er dan op. Met Cydia kun je dan weer ultrasn0w installen en dus unlocken...! Bel gewoon naar apple. Let op! In het keuze menu NIET kiezen voor iPhone support. Ze verwijzen dan naar T-mobile en verbreken de verbinding. Zorg dat je een medewerker aan de lijn krijgt en vertel deze een mooi verhaal. Iphone gekocht... Dacht T-mobile.. Helaas niet.. Nu groot probleem.. Aub vertellen wie de carrier is.. Mijn hebben ze het verteld, dus gewoon doorzeuren/doorvragen. Wel vriendelijk blijven natuurlijk Is het nu wat duidelijker voor je? |
|
|||
|
|||
Dankjewel voor je uitleg! Maar dat gaat me wel erg ver! moet ik van alles gaan uitzoeken en kaartje zien te ritselen! Pffff
Ik krijg steeds meer de schijt ervan. Had ik me maar nooit zon k** ding gekocht! Kan ik buiten jou uitleg niks anders doen? Ik heb namelijk gehoord dat er voor mensen met hetzelfde probleem als ik software uit komt oftewel een nieuwe jailbreak! Dan is het een drukje op de knop en klaar is kees toch? Ook voor mensen met de nieuwe bootrom! Als ik het goed gelezen heb op dit forum is het nu gewoon wachten op de nieuwe tool of jailbreak voor mijn iphone! Dan is het een kwestie van jailbreaken en unlocken op die manier moet het toch ook lukken ook al kom ik nu niet verder dan het noodoproepen scherm! Of heb ik dit ook verkeerd begrepen? Ohwja en ik heb een prepaid kaartje gekocht van t mobile! Maar weet eigenlijk niet wat ik met dat kaartje kan doen! Of hoe ik mijn Iphone met dit kaartje kan activeren??? Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:04. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Beste,
Bedankt voor u uitleg, het is zeer goed uitgelegd. Mijn iphone komt van UK waar kan dit simkaart kopen, via ebay of andere |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|