//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kaas90 ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hier kan helpen. ik heb een iphone op fw 3.1.2 gejailbreakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2401  
Oud 26-06-10, 15:12
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaas90 Bekijk bericht
ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hier kan helpen.

ik heb een iphone op fw 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n als ik het goed heb. hij is gesimlockt op o2 uk en ik heb een t-mobile kaartje. ik zou m graag updaten naar 4.0 met jb en unlock, maar hij blijft hangen op het apple logo (bij opstarten) kan iemand mij vertellen hoe en wat ik het beste kan doen?

bedankt alvast
Lees ook de eerste post van dit topic en verder is het handig denk ik je ook door flink deel van de laaste pagina's heen te lezen..
Je hebt de update naar 4.0 gedaan?
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2402  
Oud 26-06-10, 16:25
iwamieke iwamieke is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Hallo,
Ik heb net sim kaart van swiss orange(nr gecheked volgens lijst) gekocht en er in gedaan om te activeren met vol verwachting... maar gaat niet verder dan emergency call. Kan iemand helpen please!
  #2403  
Oud 26-06-10, 16:37
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Ik heb net een site gevonden waar het een en ander wordt verteld over het unlocken van 3.1.3 / os4. Ook downgraden etc. Ik ga proberen om de nieuwste versie erop te zetten en kijken wat er gaat gebeuren, stay tuned

de link is trouwens: Links to Download iOS 4 for iPhone 3G, 3GS and iPhone 4 | Apple

Ps: mijn probleem was trouwens dat ik met een iphone 3gs 3.1.3 05.12.01 versie fabrieksinstellingen had gedaan en daardoor vastbleef zitten op het scherm van apple logo (deze start constant opnieuw op).

Extra informatie: nederlandstalige iphone vam tmobile.
  #2404  
Oud 26-06-10, 17:03
sophievaneerde sophievaneerde is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik zit al een aantal dagen na het maanden wachten weer met mijn geunlocke iphone, perfect! Tot dat vandaag toen ik hem opnieuw probeerde op te starten het appeltje niet meer verdween.. ik las al zoiets op het forum over hoe je m moet restoren? Alleen is dat geen probleem nu met de nieuwe unlock en alles? durf m eigenlijk niet meer aan de computer te doen! maar op dit moment heb ik er weer helemaal niks aan!
Kan iemand me hiermee helpen?
  #2405  
Oud 26-06-10, 17:37
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
ik heb hem gekocht in londen...
maar als ik mn serienummer ingeef in die warrantysite van apple, zegt hij dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld... zou het dan wel lukken???
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
De apple site waar je je serienr. kunt invoeren vertelt je alleen maar wie er in welk land voor iphone garantie verleend, welke carrier / provider dus.

Als ik met mijn eigen serienr. kijk voor b.v. Engeland / United KingdomDan vind ik 4 mogelijke providers voor the UK...



Your carrier provides service and support for your iPhone.
3 UK
O2
Orange
Tesco


(terwijl ik dus mijn GSM met een Nederlandse T-mobile sim kon activeren, was dan ook via Nederlandse winkel oorspronkelijke gekocht, dus ik had geluk)

ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board

Bij deze bovenstaande site kun je zien in welke landen jou toestel allemaal geleverd is door apple. aan het (1P)part No. wat je o.a. onder op de originele doos vindt kun je checken in hoeveel landen dat type (part) geleverd is, kunnen er meerdere zijn.. Voorbeeld van Partnr. (1p) Part. MC141DN/A


iPhone: Locating the serial number, IMEI, and ICCID number
iPhone: Locating the serial number, IMEI, and ICCID number

Met jou serienr. zegt hij dat het AT&T is? En je hebt je toestel gekocht in Engeland? AT&T is USA dacht ik!. dus zou dat betekenen dat je toestel oorspronkelijk voor de Amerikaanse markt bedoeld is... en dus grijze import naar Engeland was...

Hoop dat je me nog kunt volgen, ik tracht logisch te redeneren maar kan niet met zekerheid zeggen dat ik gelijk heb, houd daar rekening mee, en niet alleen bij hetgeen ik vertel.
  #2406  
Oud 26-06-10, 17:53
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Is er nog geen Dev team nieuws omtrent nieuwe jailbreak?
  #2407  
Oud 26-06-10, 18:20
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophievaneerde Bekijk bericht
Ik zit al een aantal dagen na het maanden wachten weer met mijn geunlocke iphone, perfect! Tot dat vandaag toen ik hem opnieuw probeerde op te starten het appeltje niet meer verdween.. ik las al zoiets op het forum over hoe je m moet restoren? Alleen is dat geen probleem nu met de nieuwe unlock en alles? durf m eigenlijk niet meer aan de computer te doen! maar op dit moment heb ik er weer helemaal niks aan!
Kan iemand me hiermee helpen?
Zal geen kwaad kunnen hem aan de computer te hangen, wat je nog niet moet doen is met de telefoon dmv iTunes een restore of updated naar I0S4 doen.

Wel interessant is het te weten welke meldingen je via itunes krijgt, of wordt het app. wel gezien!?

Wat wil iemand die hem gaat fixen (jijzelf dus) allemaal weten om verder te kunnen, ik kan dit verzinnen;

Welk o.s had je iPhone?, 3.1.3?
Welke bootrom heeft het apparaat.

Wat heb je allemaal gedaan om vast te komen te zitten in het appeltje opstart scherm?

Waar komt het toestel vandaan? NL? Applestore of tweedehands van onbekende afkomst?


Zonder dat ik dingen op ga zoeken, ik heb daar nu geen tijd voor, geef ik je wat ideeën. Misschien is het met custom firmware (FW) mogelijk om een restore the doen Deze kan je dl op diverse locaties, zie vooral de begin post in dit topic voor uitvoerige info en hulp tips. hangt af geloof ik o.a. van div. factoren, probeer maar eens wat meer info te vinden.

Good luck en als je weer meer weet kom met die info, wie weet kan iemand je dan weer verder helpen, je vertelde nu te weinig om een goed idee te geven van hoe je probleem is ontstaan en wat itunes meld. Mogelijke oplossingen worden daarop namelijk gebaseerd.

Laatst gewijzigd door Hvnl93; 26-06-10 om 18:37. Reden: spelcheck
  #2408  
Oud 26-06-10, 19:03
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
De apple site waar je je serienr. kunt invoeren vertelt je alleen maar wie er in welk land voor iphone garantie verleend, welke carrier / provider dus.

Als ik met mijn eigen serienr. kijk voor b.v. Engeland / United KingdomDan vind ik 4 mogelijke providers voor the UK...



Your carrier provides service and support for your iPhone.
3 UK
O2
Orange
Tesco


(terwijl ik dus mijn GSM met een Nederlandse T-mobile sim kon activeren, was dan ook via Nederlandse winkel oorspronkelijke gekocht, dus ik had geluk)

ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board

Bij deze bovenstaande site kun je zien in welke landen jou toestel allemaal geleverd is door apple. aan het (1P)part No. wat je o.a. onder op de originele doos vindt kun je checken in hoeveel landen dat type (part) geleverd is, kunnen er meerdere zijn.. Voorbeeld van Partnr. (1p) Part. MC141DN/A


iPhone: Locating the serial number, IMEI, and ICCID number
iPhone: Locating the serial number, IMEI, and ICCID number

Met jou serienr. zegt hij dat het AT&T is? En je hebt je toestel gekocht in Engeland? AT&T is USA dacht ik!. dus zou dat betekenen dat je toestel oorspronkelijk voor de Amerikaanse markt bedoeld is... en dus grijze import naar Engeland was...

Hoop dat je me nog kunt volgen, ik tracht logisch te redeneren maar kan niet met zekerheid zeggen dat ik gelijk heb, houd daar rekening mee, en niet alleen bij hetgeen ik vertel.
enorm bedankt voor je reply, ik heb je een pmmetje gestuurd! bedankt al als je het wil lezen en beantwoorden!
  #2409  
Oud 26-06-10, 19:05
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Ik heb net een site gevonden waar het een en ander wordt verteld over het unlocken van 3.1.3 / os4. Ook downgraden etc. Ik ga proberen om de nieuwste versie erop te zetten en kijken wat er gaat gebeuren, stay tuned

de link is trouwens: Links to Download iOS 4 for iPhone 3G, 3GS and iPhone 4 | Apple

Ps: mijn probleem was trouwens dat ik met een iphone 3gs 3.1.3 05.12.01 versie fabrieksinstellingen had gedaan en daardoor vastbleef zitten op het scherm van apple logo (deze start constant opnieuw op).

Extra informatie: nederlandstalige iphone vam tmobile.
Ben erg benieuwd, ik heb zelfde toestel en zelfde bootrom 05.12.01 en OS. alleen ik heb een software matige simlock remove en ben bang dat ik na update naar 4.0 op problemen stuit.. Wil graag Vodafoon i.p.v. t-moble op dit toestel.

Hoop dat het jou gaat lukken... graag je rapport in detail
  #2410  
Oud 26-06-10, 23:20
renardo renardo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwervend
Berichten: 25
Standaard

die downgrade staat ook op www.redmondpie.com maar ik begrijp er geen reet van zou wel leuk zijn als iemand hem hier in abn nederlands kan uitleggen daar kan ik wat mee maar dat technisch engels is niet te snappen dus mede lotgenoten thanks
  #2411  
Oud 27-06-10, 00:15
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renardo Bekijk bericht
die downgrade staat ook op www.redmondpie.com maar ik begrijp er geen reet van zou wel leuk zijn als iemand hem hier in abn nederlands kan uitleggen daar kan ik wat mee maar dat technisch engels is niet te snappen dus mede lotgenoten thanks
Zeer interessante informatie iPhone 4 Unlock and Jailbreak Update | Redmond Pie

Eindelijk informatie goed samengevat zodat ook ik het enigszins begin te begrijpen... Geheel vertalen is me echter te veel werk en voor deel buiten mijn begripsvermogen..

Begrijp dat het moeilijke is, maar het loont zich voor allen die bezig zijn om dat artikel even goed dit door te nemen en wat je niet begrijpt (woorden en termen gewoon maar op te zoeken met google b.v. ) Verder zijn vele woorden tevens links en verwijzen naar eerdere aanvullende 'informatie'.

Wat ik even interessant vond is dat apple snel komt met 4.01 en dat dan ook de spirit JB niet meer zal werken. 4.01. is dan bedoeld voor ontvangst problemen die er met de nieuw iphone 4 schijnbaar zijn te verhelpen . Men men heeft ook de exploit (de hack) van Spirit dicht gezet.

Dus niet updaten naar 4.01 for the moment ...

Het blijkt hopen voor Dev-Team om met nieuwe hacks te komen, want andere zijn blijkbaar druk met iets anders en brengen eventuele hacks die ze hebben voorlopig nog niet uit...

>>>iPhone 4 Unlock

Unlock for iPhone 4 is entirely a different story altogether. iPhone Dev Team released ultrasn0w 0.93 this past week which can unlock all basebands, including the newest 05.13.04 on all iPhones (except iPhone 4).<<

Nieuwe Iphone heeft een nieuw soort baseband OS en kan niet unlocked worden, dus importeer geen iphone 4 die niet unlocked is want dan kun je voorlopig nog niets..

Iedereen die vast zit in noodoproepvenster zit, als ik het goed begrijp nog steeds zonder een bruikbare activation hack.. Zonder activation sim van orginele provider blijf je er blijkbaar nog even zitten... Jammer.. Niemand een andere oplossing voor dit probleem,!? Mis ik iets?
  #2412  
Oud 27-06-10, 00:23
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Wat ik even interessant vond is dat apple snel komt met 4.01 en dat dan ook de spirit JB niet meer zal werken. 4.01. is dan bedoeld voor ontvangst problemen die er met de nieuw iphone 4 schijnbaar zijn te verhelpen . Men men heeft ook de exploit (de hack) van Spirit dicht gezet.

Dus niet updaten naar 4.01 for the moment ...
De Spirit jailbreak werkt al niet meer met 4.0. Kijk even hier voor alle informatie die je nodig hebt: Dev-Team Blog

Oh ja: op ModMyi hebben ze een aantal jailbreak/umlock tutorials geplaatst per idevice. Verder hoef je niet te zoeken: Apple, iPhone & iPad News | ModMyi.com
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #2413  
Oud 27-06-10, 02:57
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Pfff Als ik dat zo allemaal lees gaat het niet meer veel worden voor de 3gs 3.1.3 gebruikers! Jailbreak gaat nog weken mss wel maanden duren! En daarnaast kun je dan niet meer updaten naar 4.0 want daar schijnen veel fouten in te zitten. Vandaar dat apple een 4.01 update heeft uitgebracht! Als je die dan weer installeert of update slaat je Iphone weer vast en kun je weer maanden wachten op de 4.01 unlock en jailbreak! Schijnt nu dat ze bij elke update van 4.0 naar 4.01 etc Apple steeds iets nieuws verzint zodat je niet meer kunt unlocken of jailbreaken!

Kortom het is allemaal de moeite niet waard als je een toestel hebt die meer in de kast ligt dan wat anders!

Ik hou het voor gezien met die poppekast en die ***** iphone! Kga me een ander toestel halen...zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...al dat gehannes met die iphone.....Krijg er zo langzamer hand de schijt van!

Ik hou het voor gezien!

de mazzel allemaal met dat waardeloze apparaat!
  #2414  
Oud 27-06-10, 03:35
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Het schijnt trouwens dat je de 4.0 kunt unlocken met ultrasn0w! Maar de 4.0 schijnt voo foutjes te zitten althans de software! Daarom heeft Apple nu een update beschikbaar gesteld de 4.01! De 4.01 schijnt beter te zijn en zonder fouten in tegen stelling tot de 4.0!
Maar mocht je updaten naar de 4.01 kan je niet meer unlocken! Ultrasn0w werkt daar niet op en spirit ook niet! En dat zal ook wel weer MAANDEN gaan duren voordat daar ook weer een oplossing voor is! Kortom bij elke update moet je appart jb en unlocken...Gaat wederom weer MAANDEN duren!

**** the Iphone!
  #2415  
Oud 27-06-10, 03:45
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

Ik heb een 3GS op 3.1.3, niet geactiveerd en heb JB en DRINGEND unlock nodig, kan ik hem nog niet hacktivaten en dan jb en dan unlock? komt dat eigenlijk wel nog uit die hacktivation voor 3.1.3???
  #2416  
Oud 27-06-10, 05:15
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
Ik heb een 3GS op 3.1.3, niet geactiveerd en heb JB en DRINGEND unlock nodig, kan ik hem nog niet hacktivaten en dan jb en dan unlock? komt dat eigenlijk wel nog uit die hacktivation voor 3.1.3???
Tja dat vraag ik me ook al maanden af! Ik zit met hetzelfde probleem!
  #2417  
Oud 27-06-10, 05:17
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Het schijnt dat ze nu al een firmware update hebben van 4.0 naar 4.01!
Is die 4.01 ook te unlocken met ulrtasn0w! Ik weet dat ultrasn0w geschikt was om de 4.0 te unlocken maar werkt dat ook voor de 4.01?

En de komende jailbreak gaat die ook werken op de 4.01? of alleen voor de 3.1.3 en de 4.0! Want dan zou je weer maanden moeten wachten toch>?!
  #2418  
Oud 27-06-10, 07:50
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave3793 Bekijk bericht
Pfff Als ik dat zo allemaal lees gaat het niet meer veel worden voor de 3gs 3.1.3 gebruikers!

Kortom het is allemaal de moeite niet waard als je een toestel hebt die meer in de kast ligt dan wat anders!

Ik hou het voor gezien met die poppekast en die ***** iphone! Kga me een ander toestel halen...zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...al dat gehannes met die iphone.....Krijg er zo langzamer hand de schijt van!

Ik hou het voor gezien!

de mazzel allemaal met dat waardeloze apparaat!
Nou nou, dit ligt niet aan de iPhone, maar aan de koper! Je wist waar je aan begon, koop je je iphone gewoon conform de voorwaarde, dan werkt het allemaal wel. Wijk je af van de standaard, dan zijn daar risco's aan verbonden.. Om daar nu helemaal van te flippen! De enige die hier een poppekast van maakt is jezelf

Daarbij lees ik toch veel op dit forum dat het sommige wel gelukt is met deze firmware en nieuwe baseband.. Dus wie weet lukt het jou ook nog, ik hoop het in iedergeval succes
  #2419  
Oud 27-06-10, 09:07
Sunthorn Sunthorn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb 2 vragen, heb het forum al doorgelezen maar geen eenduidig antwoord kunnen vinden.
1. Ik heb een nieuwe 3GS 3.1.3 05.12.01, gisteren prepaid Orange-kaartje uit Frankrijk ontvangen, alle handelingen volgens voorschrift gedaan en dat werkte perfect, na unlock was alles ok. Later op de dag opeens melding 'geen service'. Andere (officiele) Nederlandse I-phone ernaast gelegd, die vindt keurig KPN, t-mobile etc. als beschikbare providers. De ge-unlockte telefoon vindt niets, ook niet na reboot. Iemand een idee?

2. Kan ik deze naar iOS4 zetten of mag dat juist niet?

Alvast bedankt voor reactie!
  #2420  
Oud 27-06-10, 09:51
woutizle woutizle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard

wanneer komt die jailbreak en unlock nu uit? Heb Iphone 3g 3.1.3 BB 05.12.01. Is deze al te jb/unlocken of moet ik wachten op de nieuwe hacktivation?

Gr,
Woutizle
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 01:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.