Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Houd er rekening mee dat de Cydia knop 'make my life easier' ook gebruik maakt van de servers van Apple. Dus op het moment dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Houd er rekening mee dat de Cydia knop 'make my life easier' ook gebruik maakt van de servers van Apple. Dus op het moment dat 4.0 uit is, en Apple het installeren van 3.1.3 niet meer goedkeurt, kan dat ook niet meer via Cydia! Je bent dan dus te laat.
Het enige wat Cydia doet is het bewaren van het 'goedkeuringsbericht' van Apple om 3.1.3 op jouw specifieke iPhone te installeren. Voor het bewaren van de SHSH gegevens hoef je niet te wachten tot de unlock uit is. Een nieuwe versie van iTunes kan altijd roet in het eten gooien. Ook voorzichtig zijn met het updaten van iTunes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
helaas ben ik ook een van de iPhone 3.1.3 probleem gebruikers, nu lees ik dat ik dit kan voorkomen door m'n SHSH gegevens te bewaren. Hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste mensen, lees nou @#$@#$ dit forum nou eens door ipv naar de laatste twee berichten te kijken.
SHSH gegevens sla je op door in Cydia, op de knop 'Make my life easier' te drukken. En ja, alle (betaalde) unlocks voor 05.12.01 tot op de dag van vandaag zijn fake. het iPhoneDEV team is heel duidelijk geweest: met de release van de iPhone 4G komt de unlock. De verwachtingen zijn dat dit nog twee weken op zich laat wachten. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is gejailbreaked en staat op 3.1.3 met bootloader 05.12.01.
Dit jailbreaken is door de vorige eigenaar gedaan. Moet ik die sh gegevens nu wel of niet opslaan via cydia? want volgens mij zijn nu de 3.1.2 gegevens opgeslagen. of maakt dat niet uit. Die button die je aangeeft kan ik in cydia niet vinden trouwens, betekend het dan dat het al opgeslagen is? |
|
||||
|
||||
In Cydia staat bovenin het beginscherm: "This device SHSHs on file for iPhone OS: ... 3.1.2, 3.1.3", als de SHSH reeds zijn opgeslagen. Overigens zijn die SHSHs vooral van belang voor een softwarematige unlock: met die SHSHs kun je downgraden naar oudere firmwareversies, die unlockable waren. Met firmware 3.1.3 kun je zonder SHSHs niet meer downgraden en (voorlopig) dus ook niet unlocken mocht je dat nodig hebben.
|
|||
|
|||
Nogmaals (ik probeer het nog een keer )
De de SHSH blobs kun je de software versie downgraden dit is van belangs om te kunnen JailBreaken heeft niets te maken met de UNLOCK van je sim. SIM Unlock is afhankelijk van je baseband 05.12.01 is tot op heden NIET te unlocken ook niet bij betaal sites. Nu het belangrijkste wat een hoop mensen door de war halen: ALs je upgrade naar 3.1.3 wordt je baseband geupgrade naar 05.12.01. Als je nu in het bezit van van de 3.1.2 SHSH blobs kun je de software downgraden naar 3.1.2 Maar !!!!!!!!!! je baseband blijft 05.12.01 dus sim kun je niet unlocken. Hopenlijk is het nu een beetje duidelijk |
|
|||
|
|||
dat ik niet kan unlocken begreep ik al en ik wacht dat rustig af. Mijn vraag is alleen of ik die shsh files al opgeslagen heb, of dat ik dat beter nog even kan doen voor os4 uitkomt.
hij is gejailbreaked dus ik ga er eigenlijk van uit dat de shsh files al opgeslagen zijn. Alleen kan ik dat dus niet terug vinden in cydia. deze regel " In Cydia staat bovenin het beginscherm: "This device SHSHs on file for iPhone OS: ... 3.1.2, 3.1.3", als de SHSH reeds zijn opgeslagen." zie ik niet als ik cydia open. ik krijg welcome to cydia by jay freeman. Of moet ik kijken onder manage of changes of search ofzo? thnx |
|
|||
|
|||
heb nog even op het forum gezocht en zag dat je die functie optie krijgt als je cydia voor het eerst opent. Dit openen heeft de vorige eigenaar gedaan, dus ik denk dat de shsh files wel opgeslagen zijn.
gr. |
|
||||
|
||||
Je blijft die regel zien, ongeacht of je Cydia voor het eerst of tigste keer opent. De opslagmogelijkheid staat als je het home screen even naar onder scrolt.
|
|
||||
|
||||
Helemaal gelijk, vergeet de baseband telkens. Waarschijnlijk omdat ik geen simlock heb
|
|
|||
|
|||
ik heb net via twitter geprobeerd te unlocken maar ze helpen me echt niet, heel netjes gevraagt enzo maar helaas..
snap sommige verhalen echt niet van mensen die het wel voor elkaar krijgen om gratis te unlocken . dan maar ff wachten op de unlock binnenkort! |
|
|||
|
|||
Citaat:
nou blijkbaar heb ik dan een andere cydia, ik zie het echt niet staan. ik heb find cydia on facebook follow saurik on twitter cydia store: products featured packages featured themes upgrading to 3.1.3 read this more package sources frequently asked questions copying files to/from device openssh acces how-to root password how to credits thank u gr. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan ook zelf deze SHSH blobs opslaan. Cydia is niet per definitie nodig.
Ik gebruik zelf Umbrella. Simpel en gratis programma. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Unlock door T-mobile |
|
|||
|
|||
Het opslaan van de SHSH gegevens gelden alleen voor een iPhone 3GS. Met een iPhone 3G zal je in Cydia nooit een opmerking over SHSH gegevens zien.
|
|
|||
|
|||
dit omdat de 3g altijd te jailbreaken is omdat de firmware altijd te downgraden is toch ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar wachten jullie meer op:
- de unlock voor 02.12.01 of - Wereld Kampioenschap |
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|