Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ook_gek Inderdaad hoe weet je dat zo zeker? En dan nog. Er zit toch geen unlock bij? Dus hebben wij daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of dit een hacktivatie gaat bevatten voor 3.1.3?
|
|
|||
|
|||
een dikke fake
gewoon ff geduld hebben
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan snap ik niet waarom mensen aan het klagen zijn over het niet gebruiken van hun iPhone. Gewoon 3.1.2 terug erop zetten en die jailbreaken. Kun je evengoed vooruit. |
|
|||
|
|||
Aangezien heelveel mensen hun SHSH files niet opgeslagen hebben, of het een nieuwe 3GS betreft met 3.1.3 betreft Terugzetten is dan helaas niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
zoals tvanarnhem zegt.
mijn 3gs is 3.1.3 met de nieuwste baseband.Baseband is niet te downgraden. die werkt prima op het vodafone netwerk omdat die simlockvrij is vanaf fabriek. Maar jailbreaken is op dit moment even niet mogelijk.l |
|
|||
|
|||
Klopt.. Achja ik hoop dat limera1n ook een unlock gaat bevatten dan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.ifoneguide.nl/1707/iphone...an-ifoneguide/ Of werkt dit niet? Laatst gewijzigd door ook_gek; 26-04-10 om 15:10. Reden: linkje vergeten :D |
|
|||
|
|||
dat (schijnt) te werken.(heb het zelf nog nooit gedaan)
maar niet bij mij mijn baseband is af fabriek de nieuwste dus die kan ik niet downgraden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Baseband dat weet ik. Daar moeten we op een unlock wachten. |
|
|||
|
|||
Ja daarom 3.1.2 kun je gewoon terug naar lijkt me. Teminste dat heb ik met mijn iPhone wel gedaan. 3.1.2 gedownload en gerestored in iTunes met inhouden van de shifttoets zodat je kunt kiezen welke firmware je naar wilt restoren
|
|
|||
|
|||
Iemand anders kan niet voor je bellen, je IMEI nr is aan je abbo gekoppeld.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
je kunt wel terug naar 3.1.2 maar wat heb je eraan..... je baseband gaat namelijk niet terug dus jailbreaken/unlocken zal nog steeds niet gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat je hem niet kan unlocken wist ik wel. Maar wist niet dat je met de laatste baseband ook niet 3.1.2 kon jailbreaken. Of begrijp ik het nu verkeerd? Ah oke dat is jammer. Bedankt voor het duidelijk maken |
|
|||
|
|||
het is volgens mij een combinatie van bootloader en baseband waardoor een jailbreak niet zal werken.
|
|
|||
|
|||
Baseband valt samen met unlock
Softwareversie valt samen met jailbreak Met andere woorden als je 3.1.3 erop hebt staan kun je downgraden en jailbreaken (maar dus niet unlocken). |
|
|||
|
|||
Ik ben nu al verschillende uurtjes alles aan het lezen,ik heb een iphone sinds 3 weken,en heb per abuis dus ook geupdate.mijn toestel is volgens mij wel simlockvrij,daar ik ook al met een kaartje van telfort heb gebeld in mijn iphone.toestel is nog nooit een jailbreak opgedaan. kan ik nu wel jailbreaken of niet,moet ik dus eerst terug naar versie 3.1.2 en dan jailbreaken.plz help,want ik zie door de bomen het bos niet meer.bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
remco dit is volgens mij niet waar want de bootloader met de nieuwe baseband staat geen jailbreak toe. |
|
|||
|
|||
Baseband heeft niks te maken met jailbreaken...
Wat wel een vereiste is dat je hem al eerder hebt gejailbreaked, dus als je hem nieuw hebt gekocht zal het niet gaan. Als je dus downgrade naar 3.1.2, kan je gegarandeert je iPhone weer jailbreaken. Zo heb ik het ook gedaan, maar de mijne was al wel eerder gejailbreaked. Wel heb ik de nieuwe bootloader+baseband. En heb zonder SHSH files op te slaan mijn iPhone kunnen downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 met behulp van deze tutorial: https://forum.iculture.nl/f14/i...e-bootrom.html |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|