O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robinfxrs Dus als jij nu weer herstelt in iTunes, werkt ie gelijk met je Vodafone sim? Daar ga ik wel vanuit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vraag dit omdat jij na je unlock via O2 hebt geupdate naar iOS 4. Ik heb mijn sim reeds verkocht en ben bang dat ik die straks weer nodig heb....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Good evening Robin Thanks for replying to Josvel's email about your iPhone unlocking. I'm sorry he isn't there at the moment to answer your email personally. However, I'll be happy to help you with this matter. Robin, in order for you to restore your iPhone with iTunes there is no need to place O2 SIM card everytime. You can use other network SIM card as well while restoring iPhone with iTunes. If you place your O2 SIM card in your iPhone, you'll again need to unlock your iPhone from our network. So I'd suggest you to use the other network SIM card which you want to use while you're in abroad to connect it to iTunes via a USB cable. I hope I've answered your query about iPhone and have a pleasant evening. Laatst gewijzigd door robinfxrs; 01-07-10 om 00:25. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand 02 kaartje uk in omgeving amsterdam
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus de unlock via o2 en dat is natuurlijk top, maar ik ben nu een weekendje in België en nu is m'n telefoon geblokkeerd! Kan dus niet bellen... Het lijkt erop of Vodafone niet roamt naar Proximus. Kent iemand hier dit probleem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb een iPhone van het type MC131B/A. Ik kan uit deze lijst opmaken dat dit een Iers of een Engels toestel is (van O2). Nu heb ik voor de zekerheid voor elk land een simkaart gekocht (beiden O2). Eerst had ik de simkaart van Ierland er in gestoken, zonder resultaat (geen activatie van het toestel) terwijl de simkaart wel geactiveerd was. Daarna heb ik het zelfde geprobeerd met de sim uit Engeland. Ook weer zonder resultaat. Ook krijg ik de sim uit Engeland niet geactiveerd via het internet, zou het hieraan kunnen liggen? Mvg, Central |
|
|||
|
|||
Iemand nog een O2 UK sim over? PM me...
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is het mij ook gelukt bij een iphone 4 met een O2 simlock. Heb een simkaartje bijgeknipt tot een micro sim en een mail gestuurd naar de klantenservice van O2. Paar uur later was alles geregeld en is mijn nieuwe iphone 4 simlock vrij gemaakt. Voor de geïnteresseerden, ik heb nu nog een O2 micro sim over en een gewone micro sim. PM me gerust.
|
|
|||
|
|||
Ook hier is het helemaal gelukt met een Iphone 3gs met firmware 4.0.
Officieel zou een Iphone 4 niet kunnen worden unlocked. Hieronder staat het stukje op de website. Wellicht dat dit alweer veranderd is maar ik zou het er niet zomaar op gokken... Yes, you can unlock your iPhone for a one-off cost of £15. You'll pay for this from the money topped-up on your phone. But if you unlock your iPhone less than 12 months after you bought it, we'll take off the free Web & Wi-Fi Bolt On (that we added for the first 12 months). You can buy a Web & Wi-Fi Bolt On for £10 a month when you fill in the unlocking form. Find out more about the Web & Wi-Fi Bolt On here.
|
|
|||
|
|||
@crazywarning
Ja dat kwam ik tijdens de unlock procedure ook tegen en had eropeens ook weinig vertrouwen meer in. Na een mailtje te hebben gestuurd (waarin ik niet aangaf dat ik over een iphone 4 beschikte) werd hij alsnog unlocked. Misschien heb ik wel erg veel geluk maar dat maakt plezier er zeker niet minder om. |
|
|||
|
|||
Inderdaad! Mooi dat het is gelukt @sander4321
Wij hadden overigens vooral moeite met de top up fase. We kregen te horen dat er maar 1 keer per week een voucher naar een buitenlander mocht worden gestuurd. Uiteraard onzin want 3 mailtjes later (ander persoon) hadden we het alsnog! |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een iPhone 3GS gekocht van een jongen die in London woont en het toestel gebruikt heeft i.c.m een O2 simkaart. Ik ga volgende week op vakantie en zou graag een O2 UK simkaart willen bemachtigen om mijn iPhone z.s.m simlock vrij te maken.
Is er iemand die nog een simkaart overheeft? |
|
|||
|
|||
Je hebt PM
|
|
|||
|
|||
Unlocked!
Zo, het is mij vandaag ook gelukt om mijn iPhone 3GS simlockvrij te maken en dat ging sneller dan ik had verwacht. Aan de hand van de stappen in deze post is het me in 2 uurtjes gelukt! Ik heb hier een O2 UK simkaart liggen, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn, PM me maar!
|
|
|||
|
|||
Hallo ik zit hiermee blijkbaar op het goede spoor. Ik heb ook een 2hands iPhone gekocht van een Engelse boy. Ik ben echter volledig leek op computervlak. De iPhone vraagt om te verbinden met iTunes. Als ik dit doe krijg ik de melding dat er een niet compatibele (belgische) simkaart in zit. Ik krijg mijn 2hands iPhone niet aan de praat of kan hem niet syncen met iTunes. Wat dien ik exact te doen om dit in orde te krijgen ? PS Ik bevind me momenteel op vakantie in Turkije .... Dank voor jullie hulp
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door bopebrasil; 16-07-10 om 17:22. |
|
|||
|
|||
Beste
Sync zonder simkaart lukt echter niet met iTunes. Het zou leuk zijn als je me een 02 simkaart kon opsturen. Je kan me contacteren op mijn contactgegevens. Dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|