//

O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland

O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robinfxrs Dus als jij nu weer herstelt in iTunes, werkt ie gelijk met je Vodafone sim? Daar ga ik wel vanuit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 30-06-10, 23:27
uranj16's schermafbeelding
uranj16 uranj16 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Voerendaal
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinfxrs Bekijk bericht
Dus als jij nu weer herstelt in iTunes, werkt ie gelijk met je Vodafone sim?
Daar ga ik wel vanuit, want hij is simlockvrij gemaakt. Ik heb tot nu toe nog niet hoeven herstellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 01-07-10, 00:11
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik vraag dit omdat jij na je unlock via O2 hebt geupdate naar iOS 4. Ik heb mijn sim reeds verkocht en ben bang dat ik die straks weer nodig heb....
  #543  
Oud 01-07-10, 00:19
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uranj16 Bekijk bericht
Daar ga ik wel vanuit, want hij is simlockvrij gemaakt. Ik heb tot nu toe nog niet hoeven herstellen.
Ik heb even geinformeerd of je de O2 sim er in moet stoppen wanneer je gaat updaten/herstellen. Is dus niet nodig...zie bericht.

Good evening Robin

Thanks for replying to Josvel's email about your iPhone unlocking. I'm sorry he isn't there at the moment to answer your email personally.

However, I'll be happy to help you with this matter.
Robin, in order for you to restore your iPhone with iTunes there is no need to place O2 SIM card everytime. You can use other network SIM card as well while restoring iPhone with iTunes.

If you place your O2 SIM card in your iPhone, you'll again need to unlock your iPhone from our network. So I'd suggest you to use the other network SIM card which you want to use while you're in abroad to connect it to iTunes via a USB cable.
I hope I've answered your query about iPhone and have a pleasant evening.

Laatst gewijzigd door robinfxrs; 01-07-10 om 00:25.
  #544  
Oud 01-07-10, 00:24
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Die simkaart heb je niet meer nodig, werkt goed hier

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinfxrs Bekijk bericht
Ik vraag dit omdat jij na je unlock via O2 hebt geupdate naar iOS 4. Ik heb mijn sim reeds verkocht en ben bang dat ik die straks weer nodig heb....
  #545  
Oud 01-07-10, 16:05
chrispietje chrispietje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinfxrs Bekijk bericht
Bij mij is ook alles gelukt! Ik heb nu een O2 kaartje over. Er staat nog 3,65 GBP op. Ik stuur het op voor €5,-. Ook af te halen in Amstelveen.

is dit kaartje er nog zal het graag ophalen
thanks
  #546  
Oud 01-07-10, 16:21
chrispietje chrispietje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

heeft iemand 02 kaartje uk in omgeving amsterdam
  #547  
Oud 01-07-10, 20:47
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb dus de unlock via o2 en dat is natuurlijk top, maar ik ben nu een weekendje in België en nu is m'n telefoon geblokkeerd! Kan dus niet bellen... Het lijkt erop of Vodafone niet roamt naar Proximus. Kent iemand hier dit probleem?
  #548  
Oud 01-07-10, 23:28
robinfxrs robinfxrs is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrispietje Bekijk bericht
is dit kaartje er nog zal het graag ophalen
thanks
Nee, is al verkocht.
  #549  
Oud 06-07-10, 02:54
centralzero centralzero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik heb een iPhone van het type MC131B/A.
Ik kan uit deze lijst opmaken dat dit een Iers of een Engels toestel is (van O2).

Nu heb ik voor de zekerheid voor elk land een simkaart gekocht (beiden O2).
Eerst had ik de simkaart van Ierland er in gestoken, zonder resultaat (geen activatie van het toestel) terwijl de simkaart wel geactiveerd was.
Daarna heb ik het zelfde geprobeerd met de sim uit Engeland. Ook weer zonder resultaat. Ook krijg ik de sim uit Engeland niet geactiveerd via het internet, zou het hieraan kunnen liggen?

Mvg,
Central
  #550  
Oud 06-07-10, 12:18
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Iemand nog een O2 UK sim over? PM me...
  #551  
Oud 07-07-10, 17:25
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Inmiddels is het mij ook gelukt bij een iphone 4 met een O2 simlock. Heb een simkaartje bijgeknipt tot een micro sim en een mail gestuurd naar de klantenservice van O2. Paar uur later was alles geregeld en is mijn nieuwe iphone 4 simlock vrij gemaakt. Voor de geïnteresseerden, ik heb nu nog een O2 micro sim over en een gewone micro sim. PM me gerust.
  #552  
Oud 07-07-10, 20:35
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Ook hier is het helemaal gelukt met een Iphone 3gs met firmware 4.0.

Officieel zou een Iphone 4 niet kunnen worden unlocked. Hieronder staat het stukje op de website. Wellicht dat dit alweer veranderd is maar ik zou het er niet zomaar op gokken...

Yes, you can unlock your iPhone for a one-off cost of £15. You'll pay for this from the money topped-up on your phone.

But if you unlock your iPhone less than 12 months after you bought it, we'll take off the free Web & Wi-Fi Bolt On (that we added for the first 12 months). You can buy a Web & Wi-Fi Bolt On for £10 a month when you fill in the unlocking form. Find out more about the Web & Wi-Fi Bolt On here.

  • <LI class="first-child nth-child-odd nth-child-1">Complete the unlocking form - it will take up to 14 days for the iPhone to be unlocked and we'll text you to confirm the unlock request.
  • Place a non-O2 sim into the iPhone and connect it to iTunes via a USB cable. iTunes will confirm that your iPhone has been successfully unlocked.
Please note, iPhone 4 cannot be unlocked
  #553  
Oud 07-07-10, 20:57
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

@crazywarning

Ja dat kwam ik tijdens de unlock procedure ook tegen en had eropeens ook weinig vertrouwen meer in. Na een mailtje te hebben gestuurd (waarin ik niet aangaf dat ik over een iphone 4 beschikte) werd hij alsnog unlocked. Misschien heb ik wel erg veel geluk maar dat maakt plezier er zeker niet minder om.
  #554  
Oud 07-07-10, 22:33
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Inderdaad! Mooi dat het is gelukt @sander4321


Wij hadden overigens vooral moeite met de top up fase. We kregen te horen dat er maar 1 keer per week een voucher naar een buitenlander mocht worden gestuurd. Uiteraard onzin want 3 mailtjes later (ander persoon) hadden we het alsnog!
  #555  
Oud 09-07-10, 20:58
bopebrasil bopebrasil is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb vandaag een iPhone 3GS gekocht van een jongen die in London woont en het toestel gebruikt heeft i.c.m een O2 simkaart. Ik ga volgende week op vakantie en zou graag een O2 UK simkaart willen bemachtigen om mijn iPhone z.s.m simlock vrij te maken.
Is er iemand die nog een simkaart overheeft?
  #556  
Oud 09-07-10, 21:01
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Je hebt PM
  #557  
Oud 16-07-10, 04:38
bopebrasil bopebrasil is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard Unlocked!

Zo, het is mij vandaag ook gelukt om mijn iPhone 3GS simlockvrij te maken en dat ging sneller dan ik had verwacht. Aan de hand van de stappen in deze post is het me in 2 uurtjes gelukt! Ik heb hier een O2 UK simkaart liggen, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn, PM me maar!
  #558  
Oud 16-07-10, 10:32
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard

Hallo ik zit hiermee blijkbaar op het goede spoor. Ik heb ook een 2hands iPhone gekocht van een Engelse boy. Ik ben echter volledig leek op computervlak. De iPhone vraagt om te verbinden met iTunes. Als ik dit doe krijg ik de melding dat er een niet compatibele (belgische) simkaart in zit. Ik krijg mijn 2hands iPhone niet aan de praat of kan hem niet syncen met iTunes. Wat dien ik exact te doen om dit in orde te krijgen ? PS Ik bevind me momenteel op vakantie in Turkije .... Dank voor jullie hulp
  #559  
Oud 16-07-10, 17:17
bopebrasil bopebrasil is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lancia Bekijk bericht
Hallo ik zit hiermee blijkbaar op het goede spoor. Ik heb ook een 2hands iPhone gekocht van een Engelse boy. Ik ben echter volledig leek op computervlak. De iPhone vraagt om te verbinden met iTunes. Als ik dit doe krijg ik de melding dat er een niet compatibele (belgische) simkaart in zit. Ik krijg mijn 2hands iPhone niet aan de praat of kan hem niet syncen met iTunes. Wat dien ik exact te doen om dit in orde te krijgen ? PS Ik bevind me momenteel op vakantie in Turkije .... Dank voor jullie hulp
Dat had ik dus ook, had geen idee waar te beginnen. Gelukkig kwam ik dit topic tegen en heb zo mijn iPhone kunnen unlocken. Ik kreeg ook de foutmelding in iTunes, toen heb ik de simkaart er gewoon uitgehaald en kon toen wel synchroniseren etc. Om te unlocken zul je als eerst een simkaart moeten kopen van O2 UK. Je kan hem op Ebay bestellen en laten bezorgen naar je vakantie adres, of je wacht tot je terug bent in NL/BE. Neem dan de stappen door op pagina 19 en dan zou het moeten lukken. Mocht je een simkaart willen om mee te unlocken, ik heb er nog 2 over. Succes!

Laatst gewijzigd door bopebrasil; 16-07-10 om 17:22.
  #560  
Oud 16-07-10, 22:45
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard

Beste

Sync zonder simkaart lukt echter niet met iTunes.

Het zou leuk zijn als je me een 02 simkaart kon opsturen.

Je kan me contacteren op mijn contactgegevens.

Dank
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 PindaNL Unlock 1 13-03-11 20:22
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) Paraprozac Unlock 7 09-10-10 19:00
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3G: Legale unlock of wachten Huub88 Unlock 13 19-05-10 19:46
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.