O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, maar het probleem is dat mijne iphone gejailbreakt en unlockt is. dus als ik nu alles update zit ik direkt met de laatste update, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja, maar het probleem is dat mijne iphone gejailbreakt en unlockt is.
dus als ik nu alles update zit ik direkt met de laatste update, en ik ben er een beetje bang voor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet doen. je bent alles kwijt met 4.1
Als je afhankelijk bent van Unlock via een Jealbreak, dan kan je dus niet meer bellen Maar als het alleen om een unlock gaat dan hoef je toch niet te updaten alleen maar je Iphone 30 minuten aan Itunes hangen afhalen en er weer verbinden met itunes en klaar
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold Laatst gewijzigd door Datamonster; 10-09-10 om 16:11. |
|
|||
|
|||
dus gewoon een half uurtje aan itune hangen en dan is hij geunlockt? moet ik deze niet herstellen daarvoor, dit omdat hij gejailbreakt is en softwarematig geunlockt?
|
|
|||
|
|||
Nee je hoeft niet te herstellen en ook je Jealbreak hoef je niet te verwijderen. gewoon aan itunes hangen en afwachten
|
|
|||
|
|||
krijg ik dan een bevestiging ofzo?
|
|
|||
|
|||
Je krijgt een melding in Itunes dat hij unlocked is
Have fun |
|
|||
|
|||
ook als hij software matig geunlockt is? wat nu het geval is.
|
|
|||
|
|||
Ja ook bij softwarematige unlock (hij is eigenlijk nog steeds gelocked)
Nogmaals restore niet want op 4.1 en je hebt heel veel problemen Als je zoals jij afhankelijk bent van een softwarematige unlock want je kunt niks meer met je Iphone (er is nog geen Jealbreak & unlock voor 4.1) |
|
|||
|
|||
Iphone 4 is geunlockt door O2. heb alleen een update van de nieuwe software moeten doen na bevestiging van O2.
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een O2 UK sim over? PM me...
|
|
|||
|
|||
stuur even een prive bericht naar Dieters, die heb ik een O2 Sim UK kaartje gestuurd.
Kaartje werkte niet omdat zijn toestel niet gelocked was door O2. zie https://forum.iculture.nl/leden/680-dieters.html |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb iphone 4, en het is toch bij mij gelukt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee of dit nog mogelijk is voor een iPhone 3G? Ik ga vanmiddag even bellen om zeker te zijn dat het een O2 UK iPhone is naar Apple. Iemand nog een SIM liggen die ik kan overkopen? En iemand die weet of de procedure op pagina 19 nog werkt?
Thanks! |
|
|||
|
|||
heb hier ook nog een iphone 3gs en een o2 kaartje met beltegoed..
zal hem eens opladen en opnieuw proberen vorige keer melde ze mij dat ik niet gebeld had (had ik wel) |
|
|||
|
|||
Bedankt!
Ik twijfel zelf of ik nu een turbosim moet kopen of deze stappen proberen. Een turbosim is goedkoper, maar dan is het toestel natuurlijk niet echt unlocked. Iemand ervaringen met turbosim? |
|
|||
|
|||
Even een update, voor mensen die dit nog willen proberen; ze hebben de policy inderdaad veranderd.
Na alle stappen te hebben gedaan met mijn 3GS en na behoorlijk wat heen en weer gemail kreeg ik het volgende antwoord : At the moment I'm sorry that your iPhone can't be unlocked as we've changed our policy to unlock iPhone's. You need to make a chargeable call in the UK. If you're in the abroad and make a call, your IMEI will not be registered to our network. Hence, please make sure you make a call while you're within the UK for your IMEI to be registered with us. Word voor mijn iphone helaas toch een tripje naar de uk :-( |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij uitleggen hoe het unlocken via iTunes nou precies werkt of wat ik verkeerd doe?
Ik heb via het netwerk van O2 twee chargeable calls gemaakt en van O2 de bevestiging gekregen dat de iPhone unlocked is. (Ze hebben 15 pond van de prepaid gehaald). Nou heb ik de iPhone hersteld naar firmware 3.1.3 en hem aan iTunes gehangen. iTunes komt nu met de melding dat de simkaart niet ondersteund wordt (ik gebruik iTunes versie 10.0.1). Ik heb verschillende pogingen gedaan: De iPhone een paar uur aan iTunes hangen, iTunes afsluiten en weer opstarten. De iPhone aan iTunes hangen terwijl hij uitstaat en dan weer aanzetten. Verschillende simkaarten heb ik gebruikt en ik heb het geprobeerd met zowel een Mac als een Windows computer. Ik blijf de melding houden dat de simkaart niet ondersteund wordt. Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand nog ideeën? |
|
|||
|
|||
Eindelijk gelukt
Nou, ik ben naar uk geweest met twee iphones. Daar de calls naar landlines gemaakt, en contact gezocht met o2.
Door niet het formulier in te vullen, maar gewoon op pagina 1 te blijven wachten, krijg je een chat mogelijkheid. Die route volgen en je bent binnen tien minuten unlocked. Terug in nl eerst upgrade naar 4.1 gedaan met o2 kaartje. Toen KPN kaartje erin en weer aan iTunes gehangen. Tijdje wachten en inderdaad, unlocked! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|