O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevinho040 Was hij gelijk geactiveerd? Want heb er ook 1 liggen die dus nog niet geactiveerd was en waar ik dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was dat misschien een O2 Mobile broadband sim card? Die werken namelijk zo.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, mijn kaartje werkt; ik kan een sms naar mijn O2 nummer toesturen. Er staat alleen geen beltegoed op. Mocht iemand behoefte hebben aan het kaartje dan hoor ik het graag, stuur me maar een bericht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dankjewel mensen, ik zal even afwachten en geduld moeten uitoefenen
|
|
|||
|
|||
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb waarschijnlijk ook een O2 UK iphone 3GS(Dat zei de verkoper) En ook het model nummer heb ik gecheckt: MC134B/A Nu heb ik een O2 simkaartje en wil ik dus 20 pound erop zetten via de Top Ups site. ze vragen een paar dingen in te vullen maar wat moet ik invullen bij het puntje: "Please enter your land line telephone number". En werkt het gewoon om te bellen met deze sim in mijn 3.1.2 geunlockte/gejailbreakte iphone? Heb O2 ook al gemaild en zij zijn bereid hem te unlocken moest alleen nog opwaarderen + 2 telefoontjes met de sim plegen. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Pay & Go Simcard via eBay besteld en ontvangen.
Via site Top Up At Top Ups Direct opgewaardeerd Vandaag mail van Top Ups site ontvangen dat ze mijn betaling terug hebben gestort. Reden van terugstorting is onbekend. SIM card wordt dus niet opgewaardeerd. Wat nu? Iemand advies. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook vandaag een simkaart ontvangen en 20 pond top up besteld via de site, betaald via paypal en toen kreeg ik de wel bekende error, een mail naar de helpdesk gestuurd dat ik in nederland zit en een top up wil ontvangen voor o2 die ik wel al betaald heb. Ze vroegen waarom ik deze nodig had in Nederland? Ik zei dat ik vaak in engeland kom en ook met dit nummer naar engelse kennisen bel, 10 minuten later kreeg ik mijn top up voucher code met 20 pond erop en kon ik hem opwaarderen Nu de mail van O2 afwachten met hopelijk de bevestiging dat hij unlocked is |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag naar 2 mobiele nummers gebelt met het O2 kaartje, ik heb O2 gemaild en ze zeggen dat er niks geregistreerd staat met mijn IMEI en het O2 nummer... Ik moet vanuit UK bellen zeggen ze? Wat nu
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je moet naar 2 vaste nummers bellen ,ongeveer 1 minuut lang .
dan weer een mailtje sturen .met daarin beltegoed simkaart nummer imei nummer waarneer je voor het laatst hebt opgewaardeerd en de 2 vaste nummers waarnaar je toe hebt gebeld. en hopen dat je iemand hebt die mee wil werken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net naar 2 vaste nummers gebelt meer dan 1 minuut, en een mailtje verzonden met de laatst gebelde nummers en alle info die je opnoemde. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik heb van de week een kaartje van o2 pay & Go ontvangen en helaas kan hij geen netwerk ontvangen, waarschijnlijk komt de mijne toch uit ierland ik heb nummer MC133B/A
Weet iemand of ik via ierland een kaartje kan krijgen en dan ook kan unlocken of heeft iemand hetzelfde probleem??? Ik heb hier trouwens een nieuw kaartje te koop.... Groetjes, Kim |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet dus een kaartje zien te krijgen dat expliciet voor telefoons geschikt is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik word helemaal gek van die topupdirect service...
Ze weigeren nu al 3 dagen om me te laten opwaarderen |
|
|||
|
|||
Citaat:
THANKS!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt sinds vanmiddag is hij officieel simlock vrij
Bedankt voor alle hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn telefoon unlocked toen hij gejailbreaked was, dat ging op zich prima.
Bellen ging meteen goed, alleen stond er ergens toen een netwerkinstelling / providerinstelling verkeerd (settings bij instellingen/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk stonden goed!), omdat ik ondanks dat het 3G logootje zichtbaar was geen internetverbinding kreeg... Toen heb ik voor het gemak toch maar ff de firmware hersteld, en werkte ook 3G naar behoren. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|