O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) meschien een domme vraag maar ik heb een iphone 3.1.2 heb hem net nog eens unlock gemaakt en o2 sim van ierland in gestoken. werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meschien een domme vraag maar
ik heb een iphone 3.1.2 heb hem net nog eens unlock gemaakt en o2 sim van ierland in gestoken. werkt perfect trouwens. nu is mijn vraag of ik zo ook kan unlocken ? de sim is al pre activated en als ik nu gewoon top up doe en alle stappen onderneem, of is UK en ierland iets helemaal anders? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoooiii,
heeft iemand nog zo'n sim kaartje die ik kan gebruiken van O2 UK? en ook de fake mails? zoja kan iemand me helpen? pm me please! greetz! |
|
|||
|
|||
Ja, ik heb nog een sim, en ook de mails (geen fake, gewoon de echte mails) vind je in bijdrage #376. Stuur me maar een PM dan worden we het wel eens over de prijs.
|
|
|||
|
|||
Heeft er nog iemand zo'n sim voor mij uit uk? MC132B/A is mijn code - uk dus. Er hoeft zeker geen beltegoed op te zitten. Alleen het kaartje (activatie) is belangrijk. Als je er dus 1 hebt, pm me maar!
|
|
|||
|
|||
Allemaal,
Het lijkt erop dat ook ik geslaagd ben. Wel veel discussie met O2 gehad omdat ze aangeven dat mijn toestel ondanks code MC134B/A geen O2 toestel zou. Na een paar mails uiteindelijk het bericht: I'll be glad to help you. I'm glad to inform you that I've forwarded your request for Unlocking your iPhone to the relevant support team . So please be assured that your iPhone has will be unlocked within 7 to 14 working days from our network. Ron, I'll request you to place a non O2 SIM into the iPhone and connect it to the iTunes via a USB cable. iTune will once again confirm that your iPhone has been successfully unlocked from our network. Dus nu maar afwachten. Ik heb echter nog 1 vraag: weet iemand of je ergens in je iPhone kunt zien dat hij officieel unlockt is? Omdat die van mij SW-matig unlockt is kan ik niet eenvoudig een andere SIM erin steken. Toch zou ik het graag heel zeker weten voordat ik het toestel binnenkort zal updaten naar 4.0. Hopelijk weet iemand een truuk hiervoor. alvast bedankt, Ron |
|
|||
|
|||
Ik ben op die site geweets, heel mailtje al klaar, pakt hij geen postcode. Damn nu kan ik hun niet mailen om te vragen over mijn simlock vrij making! Wat moet ik nu ???
|
|
|||
|
|||
John23,
Dit mailtje sturen......... prepaymemberservicewebform@o2mail.co.uk : Hello, As I am now traveling a lot in The Netherlands, I would like to ask you to unlock my iPhone. These are the pertinent data: - Calltime balance: £19,37 - Last phone numbers dialled: +31 40 *** ** ** +31 40 *** ** ** - SIM Serial Number: 006479******* - IMEI number: 01 194900 ******* * - (phone number 0751*******) Many thanks in advance, |
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik heb dit gestuurd:
Hello, As I am now traveling a lot in The Netherlands, I would like to ask you to unlock my iPhone. These are the pertinent data: I am got a iphone 3Gs 16Gb white, from week 32 2009. My IMEI number is: 01 194900 ------ - If you need more information, please mail me. I hope that you can unlock me iphone. I can't call now, and its very important for my work. I hope that you can help me with this. Many thanks in advance, John. Hoelang deed het ongeveer voor het simlock vrij maken incl mails beantwoorden? En was het gratis? En moet je iphone langer dan één jaar oud zijn? |
|
|||
|
|||
Dit zal niet werken, lees het forum maar eens door.
Je moet een tegoed van minimaal 15 pound op je kaartje hebben staan en minimaal naar 2 adressen hebben gebeld. Vergeet ook je simnummer en telefoonnummer niet! |
|
|||
|
|||
Maar ik heb geen simkaart!!! Ik heb nu zo'n datakaartje, waarmee je niet kunt bellen.
|
|
|||
|
|||
Dan zal het zeker niet lukken
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog op zoek naar zo'n O2 kaartje dus als iemand wat heeft liggen al geactiveerd dan PM me maar.
|
|
|||
|
|||
die sim kaartjes kun je gemakkelijk via ebay kopen heb er laatst ook 1 gekocht voor 0,10cent kwam wel 3 pond aan verzendkosten bij maarja ik heb een sim kaart moet hem nu alleen maar opwaarderen hoe doen jullie dat zonder credit card?
|
|
|||
|
|||
Was hij gelijk geactiveerd? Want heb er ook 1 liggen die dus nog niet geactiveerd was en waar ik dus niks aan heb, hij kan de telefoon activeren maar hij heeft geen bereik er kan dus niet gebelt worden etc.
|
|
|||
|
|||
hoe activeer je ze dan in nl ?heb er wel mee proberen te bellen maar zegt dan dat ik hem moet opwaarderen
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg bij de SIM kaart een kaart om hem te activeren (via Ebay gekocht, 1,50 pond incl. verzendkosten). Met het nummer van de opwaardeerkaart en de geheime code van de kaart (bescherming wegkrassen) kon ik mijn topup belvoorraad activeren. Daarna via Topup website en pay-pall met 20 pond opgewaardeerd. Dit leverde meteen een foutmelding op en pay-pall boekte de 20 pond weer terug. Na een mailtje naar die Topup toko met de uitleg dat ik als buitenlander het beltegoed nodig had om unlock te betalen de melding dat ik het opnieuw moest proberen en inderdaad, weer dezelfde foutmelding, maar het geld werd niet teruggeboekt en ik kreeg per SMS (op het Engelse telefoonnummer van de O2 SIM kaart) een code toegestuurd. Daarmee kon ik mijn tegroed opwaarderen en kon ik het benodigde telefoongesprek voeren (meer details vind je in eerdere postings).
Succes verder. Ron |
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een kaartje liggen dat nog geactiveerd moet worden. Dat wil ik alvast wel even doen om te kijken of dat werkt.
|
|
|||
|
|||
Ik probeer een 2de iphone te unlocken, en moet dus terug opwaarderen.
Nu lukt het echt niet om op te waarderen via topupsdirect. Heb 2 kaartjes: Van het ene kaartje zegt hij dat ik maar 1 keer kan top uppen per week (vorige keer was vorige woensdag) Het andere kaartje: You have been refunded due to a restriction on the account please try ordering in a couple of days and you will be successful. |
|
|||
|
|||
Die eerste is duidelijk, die tweede komt vermoedelijk toch doordat je niet de goede reden opgegeven hebt bij Top Ups direct, of gewoon domme pech had dat er een medewerker met ochtendhumeur zat.
Gewoon duidelijk melden dat je een error kreeg en daarbij zeggen dat je in Nederland woont en de Top Up nodig hebt voor het unlocken van je iPhone 3GS door O2 UK, en dat O2 UK je verzocht heeft een 15 pond Top Up te doen. Kan niet missen! |
|
|||
|
|||
Of... ook Top Ups direct let op hoe vaak je een top-up doet, net als O2? Dan moet je dus gewoon ff geduld hebben!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|