O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziezo, Mail verstuurd via help"ding" op de site. Nu afwachten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziezo, Mail verstuurd via help"ding" op de site. Nu afwachten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb o2 zelf gemaild omdat je via hun site ook topup kan kopen. En daar zeiden ze dat ik het echt via iemand in de uk moet regelen. Iemand het anders opgelost ? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik wil iedereen op dit forum bedanken. ik ben superblij het heeft voor mij super gewerkt. alles staat op het forum en klopt. vanmiddag de email verstuurd en vanavond al het bericht van O2 super geholpen nogmaals dank!!!!! |
|
|||
|
|||
Idem, op 2utjes was het gefikst!
|
|
||||
|
||||
Wow. Interessant dit. De mijne komt ook uit de UK namelijk.
|
|
|||
|
|||
wie heeft nog o2 simcard te koop voor mij? PM mij. het liefst in de omgeving Rotterdam. Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door neobee; 20-05-10 om 11:49. |
|
|||
|
|||
Ik heb er nog een voor je en ik krijg van de week nog een nieuwe binnen.
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone nu op 3.1.2 met jailbreak en unlock maar mijn iphone komt uit de uk en ik heb nog een O2 prepaid kaartje met 6 pond erop zal ik dit doen of niet wat zijn de voordelen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voordelen- factory unlock, zodat je alle sim kaarten kunt gebruiken zonder hack. updates zonder probleem toe te passen. plus deze factory unlock geeft een meerwaarde wanneer u van plan bent uw iphone te verkopen mvg |
|
|||
|
|||
Klinkt aantrekkelijk allemaal, wil het gaan proberen...
Heeft iemand hier nog een O2 simkaartje te koop??? Groetjes, kim |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een kaartje voor je € 10,-
|
|
|||
|
|||
Gewoon opwaarderen via top ups direct (staat op dit forum) en betalen via paypal.
wordt de eerste keer afgewezen en dan krijg je een email. Deze beantwoorden met dat je in engeland wilt gaan bellen en dan krijg je van hun de bevestiging dat het wel kan. Opnieuw betalen via paypal en klaar is kees |
|
|||
|
|||
Ik zou er in jou geval niet aan beginnen want zoals je kunt lezen op dit forum zijn er ook mensen die er maanden mee bezig zijn geweest. En je hebt nu een goed werkende Iphone toch. Kun je ook wachten totdat de nieuwe unlock uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus binnen 2 dagen. Als je natuurlijk het volgende hebt: - o2 simkaart - iPhone geactiveerd - beltegoed gekocht - 1/2 telefoon gesprekken hebt gevoerd. |
|
||||
|
||||
Mensen, op de website van o2 kun je GRATIS zo'n simkaartje aanvragen. Het enige nadeel is dat je dit even via iemand in de UK moet doen, aangezien je hem niet helemaal wilt op komen halen.
|
|
|||
|
|||
ik heb vorige week mijn iphone unlocked. Nu wil ik met hetzelfde kaartje een andere engelse iphone unlocken. Dus ik doe het volgende:
-kaartje bijladen tot boven 15 pond -kaartje in tweede iphone steken en 2 telefoontjes doen, zorgen dat er minstens 15 pond overblijft -mail met alle gegevens (imei, telefoonnummer, gebelde nummers, wijze van top-up,enz...) plus de fake mail toevoegen. Vergeet ik iets? Zouden zij het telefoonnummer linken aan de eerste iphone? Iemand suggesties? thx |
|
|||
|
|||
ik heb alle 16 pagina's gelezen op het forum over dit onderwerp maar kom er niet echt uit, heb een sim card via ebay gekocht en vandaag ontvangen. als ik deze er in stop krijg ik geen verbinding met o2. snap dat ik er ook geld op moet zetten maar had toch verwacht dat ik in ieder geval de provider naam zou zien, maar dan zonder geld. wat doe ik fout?
|
|
|||
|
|||
Nee je krijgt ook geen verbinding met O2
je krijgt verbinding met NL KPN, deze neemt het over |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je verkeerde instellingen?
Je zou even kunnen proberen met fabrieksinstellingen en anders gewoon weer herstellen naar officiele 3.1.3 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|