O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nguyen87 Dan zal simkaart waarschijnlijk niet goed zijn, ik heb bij mij helemaal geen problemen gehad.. Oke, dat is toch raar. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik kon ook niet bellen naar mijn nederlandse gsm. echter kon ik met de engelse gsm wel naar 4444 bellen. dit is het nummer wat je moet bellen om je beltegoed op te waarderen. mijn thuis nummer kon ik wel bellen.
ps. mijn iphone is sinds gister unlocked. hoe relaxed |
|
|||
|
|||
Citaat:
Naar 4444 kan ik wel bellen. Hoop dat het nog gaat lukken voor mij... |
|
|||
|
|||
Ik zat is te denken.
Is het misschien mogelijk dat ik iemand van jullie mag bellen voor +- 1min op jullie o2 sim? Er hoeft niet gepraat te worden... maar dat ik iig 2 telefoon gesprekken op me sim heb staan... |
|
|||
|
|||
Je kan mij bellen:
+44 75 11 48 39 14 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien iets om alles te herstellen naar fabrieksinstellingen?
een optie in de iPhone reset |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga de iphone wel helemaal herstellen in itunes.
Kijken of die het dan wel wilt bellen... |
|
|||
|
|||
ligt het mss aan het feit dat je iphone gejailbreakt is?
|
|
|||
|
|||
Jahor.. Iphone hersteld naar 3.13 ( stond ie net ook op)
Daarna: 00316 etc gedraaid en deed het Het eerste telefoontje van 40sec is gemaakt |
|
|||
|
|||
Zoo... unlock aangevraagd...
Wachten maar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand een idee hoelang het duurt eer hij unlocked is (tijd na je mail verzonden is?)
bedankt |
|
|||
|
|||
Mocht alles goed lopen
en dat ze bereid zijn om mee te werken mag je rekenen op: binnen 24 uur |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is niet voor niks, want de kans is groot dat het lukt.
Maar ze zijn niet altijd bereid om je even goed te helpen (moeilijk doen). Bij mij is het ook pas gelukt na 10 mailtjes. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een klein probleempje atm, ik krijg geen service meer, ik woon in belgie en ik had B mobistar vandaag nog heb 20 GBP op mijn iphone kunnen zetten, proberen chargeable calls te maken maar tevergeefs, dan maar itunes herstellen gedaan. En daar ging de service.
Ik ga nu ff rondrijden en zien wat dit geeft... om zo terug service te verkrijgen. |
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid, ik heb een T-Mobile locked iPhone 3GS. Kan ik op deze manier unlocken?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|