O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door shrekkie19 Dit gaat niet werken Jammer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net een e-mail van o2 gehad dat het mogelijk is.
Mijn iMei code door gegeven. Nu afwachten |
|
|||
|
|||
zijn er eigenlijk manieren om te kijken bij welke provider je zit? Mijn iphone komt u Engeland en heb geprobeerd om mijn imei te checken bij vodafone en T-mobile en dat was negatief dus ik vermoed dat het dus O2 is, toch enige manier om zeker te zijn?
|
|
|||
|
|||
code
Kijk hier eens aan de hand van de code kun je zien uit welk land je phone komt en wie de provider is.
iPhone Carrier List – Model Numbers |
|
|||
|
|||
Citaat:
Super! Echt heel wel bedankt! |
|
|||
|
|||
Eindelijk kunnen bellen met behulp van deze site
International Dialing Codes - how to call from Belgium – Brussels to U.K. – England – London Email is verzonden en nu maar afwachten. |
|
|||
|
|||
Een nieuwe dag...
Hopelijk krijg ik vandaag te horen dat mijn iPhone simlockvrij is |
|
|||
|
|||
Unlock
|
|
|||
|
|||
Uiteraard!
Als het gelukt is post ik een stappenplan met wat ik gedaan heb. Misschien is dit topic sticky waardig? |
|
|||
|
|||
unlock
Citaat:
meer is als een dure baksteen :-D en als dit de oplossing is voor iedereen die een iphone heeft die afkomstig is uit the UK |
|
|||
|
|||
Vandaag een e-mail gehad van o2.
Er werd mij verteld dat er geen geregistreerde gesprekken waren gevoerd. Dit vind ik wel raar want ik heb gister 2x gebeld. ( 40sec per gesprek) |
|
|||
|
|||
Moesten de gesprekken niet minimaal 1min duren (dacht dit ergens gelezen te hebben in dit topic)?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, het gaat er gewoon om dat je gesprekken niet eens geregistreerd kunnen
worden. Aangezien je niet op het netwerk van O2 zit, maar dat van NL KPN. Shrekkie, jij zou dat als geen ander moeten weten, want je bent al vanaf het begin aanwezig op dit forum. |
|
|||
|
|||
Ik heb juist begrepen dat het sinds kort mogelijk was om de iphone te unlocken zonder naar de UK te hoeven gaan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan ook,
tenminste het zijn er een aantal mensen gelukt maar het betekent wel dat je geluk moet hebben. Niet alle mensen van O2 zijn bereid om mee te helpen. De mail die jij hebt gehad, heb ik wel 5 keer gehad. |
|
|||
|
|||
Nee, je simkaart van O2 heeft natuurlijk geen bereik vanuit Engeland,
dat betekent dus automatisch dat het wordt overgenomen door NL KPN. Als je in het buitenland bent, krijg je toch ook een ander netwerk. En dat was dus het hele gedoe, dat het tot voor kort niet mogelijk was om te unlocken zonder naar UK te zijn geweest om een belletje te plegen op het netwerk van O2 voor registratie van de uitgaande gesprekken. Laatst gewijzigd door nguyen87; 12-05-10 om 20:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke.. Dus jou advies is? opnieuw aanvragen? |
|
|||
|
|||
Het heeft mij zeker meer dan 10 keer geduurd
Maar gewoon blijven mailen dat je de stappen hebt gevolgd zoals ze zijn beschreven in de mails. Laatst gewijzigd door nguyen87; 14-05-10 om 00:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|