O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Yep, net zoals sommige mensen hier afhankelijk zijn van T-Mobile...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yep, net zoals sommige mensen hier afhankelijk zijn van T-Mobile
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
beste mensen
ik kom net terug van londen. als je hem wil laten unlocken heb je blijkbaar de originele o2 sim nodig die meegeleverd zou moeten zijn met je iphone. anders kan het niet. maar dan kwam ik ook iemand tegen in een apple shop die het wel kon fixen voor 50 pond, voor die prijs ging hij zorgen dat ik een nieuw uniek o2 kaartje zou hebben voor me iphone. dusjach ik weet niet meer hoor ... |
|
|||
|
|||
Not true, ik heb mijn iPhone kunnen unlocken vanuit Nederland.
Heb hem in Nederland geactiveerd met een O2 simkaart van Ebay. En niet in Engeland geweest, de iPhone was verzegeld meegenomen. |
|
|||
|
|||
heeft shrekkie intussen al een mail teruggekregen van o2? het lijkt wel lang te duren! ik het gisteren ook een vraag gemaild en nog steeds niets teruggekregen. vorige week ging de communicatie met o2 veel vlotter leek me...nog iemand met dezelfde ervaring of is dat normaal?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog steeds geen e-mail terug gehad... Begin de hoop een beetje op te geven |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat die mensen vandaag werken sinds het Hemelvaart is.
Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn. |
|
|||
|
|||
Net een e-mail gehad uit UK. ( van me vorige aanvraag )
Good evening **** Thanks for replying to Bryan's email about unlocking your iPhone. Please don't worry, I'll help you with this. ****, I'd like to inform you that you can reply back to this email after 72 hours and I'll surely check this for you. Once your iPhone will get register with your Pay & Go number I'll be happy to forward your details to our support team. I hope you'll find the above information useful. Thanks again for emailing us and have a pleasant evening. |
|
|||
|
|||
Dit snap ik niet zo goed.
Want nu is het al 72 uur later... |
|
|||
|
|||
Ze gaan er van uit dat je geregistreerd zal worden.
Vandaar dat ze 72 uur hanteren na je chargeable calls. Maar dat gaat 'em dus nooit worden. Op die manier zal het ook niet lukken |
|
|||
|
|||
Oke dan wachten we die aanvraag af.
Ik heb alleen dezelfde naam gebruikt in dat zogenaamde beantwoorde e-mail van jou als van wie ik net bericht kreeg... |
|
|||
|
|||
Haha,
dan maar hopen dat een andere het leest |
|
|||
|
|||
Wel toeval dat je precies die tegenkomt die nu net je mail beantwoord
|
|
|||
|
|||
Ja hahah
En anders morgen avond als ik nog niks heb gehoord gewoon opnieuw hetzelfde e-mail bericht sturen met andere naam eronder |
|
|||
|
|||
Ja het is eigenlijk te dom voor woorden
maar het is echt gewoon blijven proberen.. Ik sprong een gat in de lucht na de 10e keer! Had de hoop bijna opgegeven. |
|
|||
|
|||
heb je dan ook zovaak die fake mail gestuurd?
|
|
|||
|
|||
Nee, dat lukte wel in 1 keer...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De andere mails gingen elke keer over registratie,
dat mijn nummer niet bekend was in combinatie met iPhone en dat ik dan weer de bekende stappen moest nemen |
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp is je unlock pas gelukt nadat je een aanvraag + fake mail deed....al die nadere aanvragen zijn zinloos
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had eigenlijk gehoopt deze week unlocked en wel te zijn mja... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|