O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je die O2 simkaart nog?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je die O2 simkaart nog?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou voor een nieuwe simkaart gaan, kost niks op ebay..
Misschien dat ze de gebruikte SIM koppelen aan de unlock? |
|
|||
|
|||
Ik heb er een week geleden een besteld maar komt niet binnen, zoek eigenlijk een vertrouwd adres
|
|
|||
|
|||
Ik heb toen de tijd een o2 iPhone sim gekocht via ebay.
Met een paar dagen was die binnen. Heb ik hier nog liggen met bijna 5 pond erop. Die iPhone o2 sim was wel wat duurder... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb er toen $12 voor betaald.
Zijn nog te koop: IPHONE O2 UK PRE PAY PAY AS YOU GO SIM CARD NEW - eBay, Cell Phones Smartphones, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 23-mei-10 23:39:45 CEST) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
shrekkie, heb jij gewoon al de gevraagde gegevens gemaild of ook de "fake mail"?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
shrekkie, heb jij die mail nog want die van nguyen vind ik hier niet terug?
|
|
|||
|
|||
Ik heb die van nguy gebruikt uit dit topic
|
|
|||
|
|||
die zoek ik ja....ik vind hem niet...kijk ik erover heen? welke pagina?
|
|
|||
|
|||
Ik kan em ook zo snel niet vinden...
|
|
|||
|
|||
wil de de jouwe mss hier ff zetten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een o2 gesimlockte 3g iphone, baseband 5.12, 3.1.3 software
Heb nu een simkaartje o2 gekocht, deze erin gestopt en via itunes kan ik nu de telefoon gewoon gebruiken (zonder enige jailbreak-unlock), alleen wil hij niet connecteren met een gsm-netwerk. Er blijven gewoon puntjes staan waar normaal proximus-base-mobistar zou moeten staan, links boven op het scherm. Ik ben van belgie Iemand raad? |
|
|||
|
|||
Wil ik wel doen...
Maar die van Nguyen was een stuk overzichtelijker... Waar er allemaal aangepast moest worden enso |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook, wanneer ik het simkaartje erin stopte, en de iphone aan itunes hing, ging het erg snel en plots kon ik de telefoon wel gebruiken (ik kan nu dus in de menu's, zonder een jailbreak uit te voeren)
|
|
|||
|
|||
unlock
Citaat:
Hey zou je je mail die je gestuurd hebt naar O2 om te unlocken nog eens op het forum kunnen plaatsen, is niet meer te vinde Thank you |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|