O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nguyen87 Nee die van ingeborg is echt, vandaar dat ik dacht ik ga het zelfde ook gewoon proberen.. dat was een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Doet T-Mobile NL ook (in het forum van unlock officieel T-Mobile)
als je leest hoeveel mensen verschillende dingen te horen krijgen... |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen e-mail gehad van o2.
In de begin van de middag nog maar een keer proberen... |
|
|||
|
|||
Zoo.. e-mail nummer 2 verzonden
|
|
|||
|
|||
beste
welke sim koop ik het best? eBay.be: O2 UK PAY AS YOU GO SIM CARD FREE POSTAGE - ACTIVATED (object 320517250098 eindtijd 14-mei-10 17:34:10 CEST) of deze eBay.be: NEW O2 02 PAY AS YOU GO SIM ONLY PACK PAYG SIM CARD (object 330411609405 eindtijd 05-jun-10 15:35:56 CEST) en als ik het snap: er hoeft dus geen origineel uniek sim in de iphone te zitten om deze te kunnen unlocken? want in de apple store in londen zijden ze dat iedere iphone verkocht wordt met een uniek Sim en dat deze vereist is als u de iphone zou willen unlocken. mvg |
|
|||
|
|||
Ik zou persoonlijk voor de onderste gaan (ik heb deze ook gekocht en zou normaal goed moeten zijn), Is ook wat goedkoper en zeer vriendelijke verkoper met goede reputatie. Het is idd mogelijk om zonder originele sim te unlocken (is al bij verschillende mensen gelukt).
Veel succes! |
|
|||
|
|||
ik had vorige week een unlock aangevraagd. netjes gebeld ongeveer 1 minuut naar nummers in nederland mailtje gestuurd naar o2. krijg ik netjes bericht dat ze de iphone niet kunnen unlocken omdat die geregistreed staat als verloren of gestolen.
vanmorgen nog maar een keer gemaild onder een andere naam en email adres.krijg ik net een mailtje dat het gelukt is . iphone aan i-tunes gehangen en inderdaad gelukt . dus voor de gene waarbij het nog niet gelukt is gewoon volhouden. veel succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jehet via de formulier op o2 ingevuld of gewoon e-mail gestuurd naar het e-mail adres? |
|
|||
|
|||
ik heb eerst 2 keer het formulier ingevuld kreeg 2 keer een sms dat unlocken niet mogenlijk was .toen maandag een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn telefoon konden un locken.kreeg een mailtje terug dat ik mijn imei nummer bel tegoed en sim nummer moest mailen .toen kreeg ik een mailtje terug van een andere medewerster .dat unlocken niet mogenlijk was omdat die geblokt stond als verlren of gestolen .vanmorgen een nieuw mailtje gestuurd met de vraag of ze de telefoon konden unlocken en gelijk de gegevens erbij .en vanmiddag kreeg ik een mailtje van weer een andere medewerker dat de telefoon unlockt was
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vanochtend ook een e-mail gestuurd... hopelijk ben ik vanavond ook uinlocked |
|
|||
|
|||
hoop het ook voor je ik had om half 9 een mailtje gestuurd en om half 2 bericht gehad. succes
|
|
|||
|
|||
En ik maandag of dinsdag als mijn simkaartje toekomt . Het is gewoon de bedoeling om ze te overbluffen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb wel een probleem, alle IMEI nummers van mijn 3 iphones zijn blocked. maar ik las dat er mensen zijn met het zelfde probleem en toch door de controle geraakten en toch een geunlockte iphone kregen. dus tzal wel lukken zeker ? |
|
|||
|
|||
YEAAAAH
Kreeg net een sms van o2... Dat ik een andere sim erin moest doen en aan iTunes hangen Yess |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehehe... Dank u!
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag ook mijn kaartje ontvangen, belwaarde erop gezet, gebeld en via mail de aanvraag gedaan rond 14.00H....ik ga afwachten tot morgenvoormiddag en dan eventueel een tweede mailtje doen.
Het lijkt dat we gewoon geluk moeten hebben bij wie onze aanvraag terecht komt...hoe vaken je probeert hoe meer kans. |
|
|||
|
|||
een vraagje: sturen ze de bevestiging van de unlock per mail of per sms?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou shrekkie, zei ik het je niet?
we moeten het anders spelen als ze &%#@ praten over registratie |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 | PindaNL | Unlock | 1 | 13-03-11 20:22 |
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) | Paraprozac | Unlock | 7 | 09-10-10 19:00 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3G: Legale unlock of wachten | Huub88 | Unlock | 13 | 19-05-10 19:46 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|