Unlock BB 5.14.02 via t-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een Iphone 3G, ik heb hem laatst herstelt naar 4.1 . Ik heb dus nu baseband 5.14.02 waar nog geen ultrasnow voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock BB 5.14.02 via t-mobile
Hallo
Ik heb een Iphone 3G, ik heb hem laatst herstelt naar 4.1 . Ik heb dus nu baseband5.14.02 waar nog geen ultrasnow voor is. Hij draaid nu op 3.1.3 voor de snelheid en hij is gejailbreaked. Maar zodra je ultrasnow installeert krijg je no service zelfs met tmobile sim der in. zelfs als je ultrasnow verwijderdt heb geen service meer. Geen iedee als dit al bekendt was.. Maar nu komt het deze telefoon zat vast aan een abonnement en is 2 jaar oud. Is het mogelijk om t-mobile te bellen en vragen als ze men telefoon kunnen unlocken en men vodafone kaart er in te proppen? ik meen dat het kan bij 2 jaar oude iphones |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja kan,
moet je wel je imei nummer bij dehand hebben en je tmobile abbonoments simkaart zeg maar, de simkaart die bij de iphone zat |
|
|||
|
|||
Thanks moet je dan ook aangeven welk provider je in plaats van t-mobile wilt?
|
|
|||
|
|||
Nee hoor dat is niet nodig. Gewoon bellen en je imei doorgeven met je Vodafone kaartje erin. Ff wachten en dan krijg je van zelf te zien dat je toestel unlocked is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: T-Mobile Unlock | Dennis_iPhone | Unlock | 2 | 17-12-10 17:25 |
Windows: T-mobile unlock | bularax | iTunes | 1 | 07-12-10 21:24 |
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? | sanders | Unlock | 10 | 29-04-10 19:07 |
iPhone 3G: T-mobile Unlock??? | Tahtah | Unlock | 4 | 12-10-09 18:58 |
|
|