T-Mobile Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Stel ik koop een iPhone 2e hands, maar hij is sim-lock. Kan ik hem dan gewoon laten unlocken zonder te hoeven betalen? De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile Unlock
Hallo Mensen,
Stel ik koop een iPhone 2e hands, maar hij is sim-lock. Kan ik hem dan gewoon laten unlocken zonder te hoeven betalen? De bon krijg ik er dan wel bij. Mvg, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, de contracthouder die de iPhone ooit heeft aangeschaft zal dit voor je moeten doen, anders zul je gewoon moeten betalen.
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
Windows: T-mobile unlock | bularax | iTunes | 1 | 07-12-10 21:24 |
iPhone 3G: T-Mobile unlock | aspire0316 | Unlock | 3 | 17-05-10 16:21 |
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? | sanders | Unlock | 10 | 29-04-10 19:07 |
iPhone 3G: T-mobile Unlock??? | Tahtah | Unlock | 4 | 12-10-09 18:58 |
|
|