Na gebruik Limera1n geen bereik? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs limera1n geinstalleerd, en daarna cydia en vervolgens ultrasn0w. Nu heb ik zeer slecht bereik. Komt dit door de jailbreak? Meer van jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na gebruik Limera1n geen bereik?
Ik heb onlangs limera1n geinstalleerd, en daarna cydia en vervolgens ultrasn0w.
Nu heb ik zeer slecht bereik. Komt dit door de jailbreak? Meer van jullie met hetzelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen last van, betwijfel dat een jailbreak dat uberhaupt kan veroorzaken..
|
|
||||
|
||||
Je hebt wellicht via iTunes naar firmware 4.1 geüpdate wat wil zeggen dat ook je baseband is geüpdate. Die is nu niet meer te unlocken. Je zal dus moeten wachten op een unlock in november.
En omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht. ~Slotje |
Labels |
limera1n |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen Limera1n of Cydia icoon na JB | joorus | Jailbreak | 6 | 25-01-11 00:01 |
iPhone: Geen Icoon van Limera1n na jailbreak | Liefhebber | Jailbreak | 5 | 24-01-11 18:47 |
iPhone: limera1n en ultrasn0w -> geen mobiel datanetwerk, wel bellen | Foddermocker | Jailbreak | 48 | 24-10-10 22:28 |
iPhone: Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. | Achmed1 | Jailbreak | 6 | 13-10-10 15:26 |
Waarom geen limera1n en unlock? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 10-10-10 12:27 |
|
|