//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook via iemand een iphone 4 hier in nederland gekocht maar hij komt uit frankrijk. ik heb helemaal geen info hoe die gast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 22-02-11, 09:47
jorian jorian is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb ook via iemand een iphone 4 hier in nederland gekocht maar hij komt uit frankrijk. ik heb helemaal geen info hoe die gast eraan is gekomen en dus ook geen bon of zo. zijn er verschillende opties om hem te unlocken? en wat kan ik het beste doen!
Helpme bedankt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 22-02-11, 09:57
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ligt aan je baseband. Als hij 02.10.04 is kan je hem nog niet unlocken. Je moet er eerst achter zien te komen welk netwerk hij heeft. Heb je SFR dan kan je hem niet officieel laten unlocken heb je bijvoorbeeld Orange dan kun je tegen betaling laten unlocken via delocker.nl
  #103  
Oud 22-02-11, 10:03
jorian jorian is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Standaard

en stel dat hij van SFR is wat kan ik dan het beste doen?
  #104  
Oud 22-02-11, 10:20
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Die van mij is ook SFR gelocked. Ik heb hem geprobeerd te unlocken bij mobileunlockers.com Dit is niet gelukt heb gelukkig mijn geld terug gekregen. Ik denk dat er niks anders opzit dan wachten tot iPhone dev team met zijn unlock komt. Dit gaat sowieso nog een tijdje duren iig tot IOS 4,3 uitkomt. Ik zou niet weten waar je nog een officiele unlock kunt regelen met SFR.
  #105  
Oud 23-02-11, 12:59
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Als je een stukje verder terug leest in het forum, kun je zien dat mobilephoneunlocker.com(ik neem aan dat je deze bedoelt Caspar?), net zoals iedere andere unlockservice, problemen heeft met SFR. SFR gooit ééns in de zoveel tijd de kraan tijdelijk dicht, om zo de prijzen te verhogen voor hun officiële unlocks. Via SFR zelf is het bijna onmogelijk om te unlocken. Maar er zijn mensen op dit forum bij wie het wel gelukt is via mobilephoneunlockers. Ikzelf wacht nu een ruim maandje op deze unlock. En blijf gewoon rustig wachten. Aangezien ik de upgrade naar ipad baseband, te riskant vind.(Verlies GPS, af en toe 3G etc etc). Als hij officieel unlocked is hoef je namelijk nooit meer iets met een unlock te doen. Niet desperate op de grillen van DEV-team of GEOHOT of wie dan ook wachten. Maar gewoon lekker updaten wanneer jij dat wil!
Ik zal jullie op de hoogte houden, van wanneer mijn code binnen is(en dus de dienst van mobilephoneunlockers weer open is).
  #106  
Oud 02-03-11, 10:10
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Als je een stukje verder terug leest in het forum, kun je zien dat mobilephoneunlocker.com(ik neem aan dat je deze bedoelt Caspar?), net zoals iedere andere unlockservice, problemen heeft met SFR. SFR gooit ééns in de zoveel tijd de kraan tijdelijk dicht, om zo de prijzen te verhogen voor hun officiële unlocks. Via SFR zelf is het bijna onmogelijk om te unlocken. Maar er zijn mensen op dit forum bij wie het wel gelukt is via mobilephoneunlockers. Ikzelf wacht nu een ruim maandje op deze unlock. En blijf gewoon rustig wachten. Aangezien ik de upgrade naar ipad baseband, te riskant vind.(Verlies GPS, af en toe 3G etc etc). Als hij officieel unlocked is hoef je namelijk nooit meer iets met een unlock te doen. Niet desperate op de grillen van DEV-team of GEOHOT of wie dan ook wachten. Maar gewoon lekker updaten wanneer jij dat wil!
Ik zal jullie op de hoogte houden, van wanneer mijn code binnen is(en dus de dienst van mobilephoneunlockers weer open is).
Ik doe precies hetzelfde. Heb er hoop op, dat wanneer de unlock van dev team er is, SFR ook weer gaat beginnen met unlocken. Kan nu wel mijn geld terug vragen, maar dan zit ik straks over een paar maanden weer. Laat mij maar wachten...
  #107  
Oud 02-03-11, 12:32
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Als je een stukje verder terug leest in het forum, kun je zien dat mobilephoneunlocker.com(ik neem aan dat je deze bedoelt Caspar?), net zoals iedere andere unlockservice, problemen heeft met SFR. SFR gooit ééns in de zoveel tijd de kraan tijdelijk dicht, om zo de prijzen te verhogen voor hun officiële unlocks. Via SFR zelf is het bijna onmogelijk om te unlocken. Maar er zijn mensen op dit forum bij wie het wel gelukt is via mobilephoneunlockers. Ikzelf wacht nu een ruim maandje op deze unlock. En blijf gewoon rustig wachten. Aangezien ik de upgrade naar ipad baseband, te riskant vind.(Verlies GPS, af en toe 3G etc etc). Als hij officieel unlocked is hoef je namelijk nooit meer iets met een unlock te doen. Niet desperate op de grillen van DEV-team of GEOHOT of wie dan ook wachten. Maar gewoon lekker updaten wanneer jij dat wil!
Ik zal jullie op de hoogte houden, van wanneer mijn code binnen is(en dus de dienst van mobilephoneunlockers weer open is).
Ja, je hebt gelijk. Ik heb wel mijn geld terug gevraagd, wanneer deze dienst weer beschikbaar is vraag ik hem ook gelijk aan inderdaad.
  #108  
Oud 02-03-11, 14:59
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Niet desperate op de grillen van DEV-team of GEOHOT of wie dan ook wachten. Maar gewoon lekker updaten wanneer jij dat wil!
Ik zie dat je een jailbreak gebruikt dus niks "updaten wanneer jij dat wil". Je hoeft je misschien niet meer druk te maken om je simlock maar je bent nog steeds afhankelijk van de jongens die de jailbreak beschikbaar stellen.
  #109  
Oud 02-03-11, 18:17
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Okee Nisei,
ik zal hem iets nuanceren. Maar laten we eerlijk zijn! Wat is nou belangrijker, die paar apps uit de cydia store? Of dat je gewoon weer kunt bellen en smsen!
Ik kan dit niet voor jou invullen, maar als ik naar mezelf kijk dan weet ik het wel

En daarbij.... Ik heb hem een jailbreak gegeven om ultrasnow voor de unlock te kunnen gebruiken. Als dat niet meer nodig is, kan ik wel zonder hoor!

Laatst gewijzigd door King1987; 02-03-11 om 18:40. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #110  
Oud 02-03-11, 18:50
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Als je inderdaad wel zonder jailbreak kan leven dan zou ik inderdaad ook liever een unlock aan gaan vragen en heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Maar als je, zoals ik, toch ook altijd een jailbreak wilt, dan kun je net zo goed even je baseband laten voor wat hij is en een unlock doen. Ik heb mijn iPhone 3GS voor €250 2e hands gekocht en dan vind ik die bedragen voor een officiele unlock toch wel erg hoog...
  #111  
Oud 02-03-11, 21:39
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Ik kan Mobilephoneunlockers echt aanraden verder. Ik heb vorige week donderdag de unlock van mijn Movistar Spanje toestel aangevraagd. Was donderdagavond 8 uur, vrijdagmiddag om half 3 bevestiging van de order en net vanavond de unlock. ( moest wel ff originele iOS er terug op zetten, lukte niet met jb erop )
Superblij dat ik daar in ieder geval niet meer van afhankelijk ben. Koste me trouwens omgerekend van USD naar Euro 55 euries maar uiteindelijk.
  #112  
Oud 21-03-11, 13:43
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Zojuist een mail gekregen van DeLocker dat ze weer SFR France unlocks aanbieden. Gelijk weer voor een collega aangevraagd. We gaan het maar gewoon weer proberen... Als het gelukt is dan laat ik het weten. Gaat alleen wel 3 tot 9 dagen duren zeggen ze...
  #113  
Oud 21-03-11, 13:46
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Zou mooi zijn Sektorios, mocht het nu lukken dan ga ik ook zeker een unlock aanvragen daar.
  #114  
Oud 21-03-11, 13:56
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik heb deze ook maar meteen geprobeerd, voordat het zometeen weer een keer te laat is. Het wordt wel steeds duurder
  #115  
Oud 21-03-11, 14:44
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

wat je wel moet onthouden is dat het steeds lastiger wordt om een jailbreak te vinden. Met elke nieuwere versie van IOS worden de gaten steeds meer gedicht.
  #116  
Oud 21-03-11, 16:12
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@mykie, De jailbreak zal altijd wel lukken denk ik. Vooral omdat steeds meer functionaliteit wordt toegevoegd , er is altijd wel ergens een BUG. een Unlock daar en tegen is wat lastiger...want Baseband software is beperkt en kunnen ze heel goed de bugs uitkrijgen.
hoop dat ze de NCK lock voor elkaar kunnen boksen ! zijn we voorlopig verlost van alle ELLENDE van apple..
__________________
Revenge of the nerd..
  #117  
Oud 22-03-11, 23:13
Nv22 Nv22 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: nijmegen
Berichten: 39
Standaard

hoe werken die unlocks dan als je mail krijgt

ik heb ook een unlock van de Delocker maar naar een uur aan itunes nog niks
  #118  
Oud 27-03-11, 18:37
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Vandaag een mailtje gestuurd naar mobilephoneunlockers met de vraag of het waar is dat SFR weer unlocked. Hun zeggen dat ze weer begonnen zijn, maar dat ze nog wel een enorme backlog hebben. Zal dus nog wel ff wachten zijn, maar hoop dat ze nu wel even de service behouden...
  #119  
Oud 27-03-11, 19:40
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Iemand nog info over Delocker, heb inmiddels zelf ook een unlock aangevraagt daar. Hopen dat het gaat lukken..
  #120  
Oud 27-03-11, 21:25
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Is waarschijnlijk hetzelfde als MobilePhone unlockers. Maakt ook niet uit via welke site je besteld, gaat toch via de zelfde kanalen...
Hoop wel dat ze eerst de reeds betaalde unlocks doen, want die van mij staat al een paar maanden vast .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.