Iphone 4 gekocht, simlock wat nu? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone1994 heb net mn microsim laten knippen, die zou eht toch moeten doen? met die unlock mode gebeurt er niks Waarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zal waarschijnlijk een gewone simkaart bedoelen. Als je mobiel niet van t-mobile is heeft die unlock methode geen zin. ( heb nog niet gehoord dat iemand van een andere provider het namelijk gelukt is ) Als je nou eens verteld op een rijtje wat je firmware is, je baseband en wat voor simlock op je toestel zit kom je een heel eind. Je hebt je toestel kennelijk geactiveerd want je kon inmiddels in je iPhone begreep ik dus met welke provider sim had je dit gedaan. Weet je meteen dat het van die provider is. Ik zelf zit met een Vodafone DE simlock 4.2.1 firmware en tot nu toe nog nergens succes. Misschien is dit voor jou anders maar voordat we je kunnen helpen moet je toch echt even wat duidelijke informatie aan ons geven. Firmware en Baseband vind je onder instellingen > algemeen > info > Versie(firmware) / Modemfirmware ( baseband ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
haha ja bedoel sim
iphone 4 firmware: 4.2.1 baseband: 3.10.01 er zit een t-mobile simlock op, laatse 2 letters van het model nummer opgezocht. heb hem trouwens nooit geactiveert met een simkaart maar wel gejailbreaked. hoop dat je me verder kan helpen en wat de opties zijn mvg Laatst gewijzigd door iphone1994; 22-01-11 om 01:01. |
|
||||
|
||||
T-Mobile simlock kun je gewoon gratis unlocken! En dan heb je nog een officiële unlock ook nog.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gekocht in Amerika maar wat nu ? | yannickiphone4 | Koopinformatie USA | 2 | 09-01-11 23:44 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? | zwiggelbig | iPhone Apps | 4 | 11-10-09 16:44 |
Wat is er weg na SimLock verwijdering? | Jakiie | Unlock [archief] | 4 | 02-07-08 23:39 |
|
|