//

Iphone 4 gekocht, simlock wat nu?

Iphone 4 gekocht, simlock wat nu? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone1994 heb net mn microsim laten knippen, die zou eht toch moeten doen? met die unlock mode gebeurt er niks Waarom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-01-11, 10:50
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone1994 Bekijk bericht
heb net mn microsim laten knippen, die zou eht toch moeten doen? met die unlock mode gebeurt er niks
Waarom een microsim knippen als het als er een microsim moet.
Je zal waarschijnlijk een gewone simkaart bedoelen.

Als je mobiel niet van t-mobile is heeft die unlock methode geen zin. ( heb nog niet gehoord dat iemand van een andere provider het namelijk gelukt is )
Als je nou eens verteld op een rijtje wat je firmware is, je baseband en wat voor simlock op je toestel zit kom je een heel eind. Je hebt je toestel kennelijk geactiveerd want je kon inmiddels in je iPhone begreep ik dus met welke provider sim had je dit gedaan. Weet je meteen dat het van die provider is.

Ik zelf zit met een Vodafone DE simlock 4.2.1 firmware en tot nu toe nog nergens succes. Misschien is dit voor jou anders maar voordat we je kunnen helpen moet je toch echt even wat duidelijke informatie aan ons geven.

Firmware en Baseband vind je onder instellingen > algemeen > info > Versie(firmware) / Modemfirmware ( baseband )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-01-11, 00:54
iphone1994 iphone1994 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 18
Standaard

haha ja bedoel sim

iphone 4
firmware: 4.2.1
baseband: 3.10.01

er zit een t-mobile simlock op, laatse 2 letters van het model nummer opgezocht. heb hem trouwens nooit geactiveert met een simkaart maar wel gejailbreaked.
hoop dat je me verder kan helpen en wat de opties zijn

mvg

Laatst gewijzigd door iphone1994; 22-01-11 om 01:01.
  #23  
Oud 22-01-11, 12:17
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

T-Mobile simlock kun je gewoon gratis unlocken! En dan heb je nog een officiële unlock ook nog.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 gekocht in Amerika maar wat nu ? yannickiphone4 Koopinformatie USA 2 09-01-11 23:44
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? TuurDS iPad algemeen 6 04-11-10 10:26
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? zwiggelbig iPhone Apps 4 11-10-09 16:44
Wat is er weg na SimLock verwijdering? Jakiie Unlock [archief] 4 02-07-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.