//

Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01

Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone experts! Ik ben redelijk nieuw in de wereld van de iPhone, maar ik vrees dat ik op marktplaats een miskoop gedaan heb. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 01:58
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Exclamation Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01

Beste iPhone experts!

Ik ben redelijk nieuw in de wereld van de iPhone, maar ik vrees dat ik op marktplaats een miskoop gedaan heb.

Ik heb net een iPhone 4 gekocht 16 gb zwart.. met Ios 4.2.1 en modemfirmware 03.10.01..

Ik ben nu al een uur of 3 aan het zoeken en uiteindelijk ook op deze website terecht gekomen. Ik kan er maar niet verder uit wijs worden of deze iphone wel of niet te unlocken is.. het gaat om model MC603DN (t-mobile DE, aanbieder Telekom.de 9.0)..

Is hier al een unlock voor? Ik heb hier zelf nl. een KPN microsim en wil de iphone graag gebruiken!

Hoop dat ik geen domme vraag gesteld heb, maar ik kan het echt niet vinden (alleen tegenstrijdige verklaringen omtrend dit verhaal).

Alvast bedankt voor jullie hulp!


[edit] ik zie net dat Limesn0w wel wat kan, iemand daar ervaring mee?

Laatst gewijzigd door matthijsg85; 06-02-11 om 02:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 22:44
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Is nog niet beschikbaar.
  #3  
Oud 06-02-11, 23:23
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad