//

Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01

Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone experts! Ik ben redelijk nieuw in de wereld van de iPhone, maar ik vrees dat ik op marktplaats een miskoop gedaan heb. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 01:58
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Exclamation Mogelijk om te unlocken of niet? 4.2.1 t-mobile DE fw 03.10.01

Beste iPhone experts!

Ik ben redelijk nieuw in de wereld van de iPhone, maar ik vrees dat ik op marktplaats een miskoop gedaan heb.

Ik heb net een iPhone 4 gekocht 16 gb zwart.. met Ios 4.2.1 en modemfirmware 03.10.01..

Ik ben nu al een uur of 3 aan het zoeken en uiteindelijk ook op deze website terecht gekomen. Ik kan er maar niet verder uit wijs worden of deze iphone wel of niet te unlocken is.. het gaat om model MC603DN (t-mobile DE, aanbieder Telekom.de 9.0)..

Is hier al een unlock voor? Ik heb hier zelf nl. een KPN microsim en wil de iphone graag gebruiken!

Hoop dat ik geen domme vraag gesteld heb, maar ik kan het echt niet vinden (alleen tegenstrijdige verklaringen omtrend dit verhaal).

Alvast bedankt voor jullie hulp!


[edit] ik zie net dat Limesn0w wel wat kan, iemand daar ervaring mee?

Laatst gewijzigd door matthijsg85; 06-02-11 om 02:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 22:44
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Is nog niet beschikbaar.
  #3  
Oud 06-02-11, 23:23
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de reactie, hoe lang duurt het in de regel dat er een unlock beschikbaar komt (schatting)? of is het niet te zeggen?
  #4  
Oud 06-02-11, 23:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Niet te zeggen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 06-02-11, 23:25
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

De verwachting is dat de unlock pas vrij komt als softwareversie 4.2.5 of 4.3 uitkomt. Hoelang dat precies gaat duren weet ik niet. Misschien was het verstandiger geweest om van te voren naar de mogelijkheden te kijken voor unlocken voordat je iets koopt....
  #6  
Oud 06-02-11, 23:36
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvhagen Bekijk bericht
De verwachting is dat de unlock pas vrij komt als softwareversie 4.2.5 of 4.3 uitkomt. Hoelang dat precies gaat duren weet ik niet. Misschien was het verstandiger geweest om van te voren naar de mogelijkheden te kijken voor unlocken voordat je iets koopt....
Klopt als een bus, had er ff naar moeten kijken, maar ben met blind vertrouwen er ingetuind... ben nogal een newbie op iPhone gebied, en heb de telefoon op marktplaats gekocht van iemand die zei dat er een t-mobile nederland simlock opzat.. en hij zweerde erbij dat het een NL telefoon was... keihard staan te liegen dus die kerel.. (had geen microsim kon ook niet testen helaas). Maarja zit nu wel met dat ding in m'n maag Dure iPod zo
  #7  
Oud 07-02-11, 10:25
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijsg85 Bekijk bericht
Beste iPhone experts!

Ik ben redelijk nieuw in de wereld van de iPhone, maar ik vrees dat ik op marktplaats een miskoop gedaan heb.

Ik heb net een iPhone 4 gekocht 16 gb zwart.. met Ios 4.2.1 en modemfirmware 03.10.01..

Ik ben nu al een uur of 3 aan het zoeken en uiteindelijk ook op deze website terecht gekomen. Ik kan er maar niet verder uit wijs worden of deze iphone wel of niet te unlocken is.. het gaat om model MC603DN (t-mobile DE, aanbieder Telekom.de 9.0)..

Is hier al een unlock voor? Ik heb hier zelf nl. een KPN microsim en wil de iphone graag gebruiken!

Hoop dat ik geen domme vraag gesteld heb, maar ik kan het echt niet vinden (alleen tegenstrijdige verklaringen omtrend dit verhaal).

Alvast bedankt voor jullie hulp!


[edit] ik zie net dat Limesn0w wel wat kan, iemand daar ervaring mee? YouTube - Limesn0w Unlock iOS 4.2.1 | 4.1 Baseband 03.10.01 | 02.10.04 | 05.15.01 | 05.15.04 iPhone 4 3Gs 3G
ik heb hier ook een model MC603DN Dit is ook een toestel die ik gekocht heb in nederland, Jou toestel kan gewoon een nederlands Iphone zijn ,maar als diegene zegt dat het een t-mobilefoon is laat hem een poosje op itunes staan zie ergens op het board gratis unlock toestellen t-mobile die optie zou je kunnen proberen heb gister ook me oude 3gs 32 van tmobile aan itunes gehangen binnen 2 minuten was ie unlocked.
  #8  
Oud 07-02-11, 11:32
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Bekijk bericht
ik heb hier ook een model MC603DN Dit is ook een toestel die ik gekocht heb in nederland, Jou toestel kan gewoon een nederlands Iphone zijn ,maar als diegene zegt dat het een t-mobilefoon is laat hem een poosje op itunes staan zie ergens op het board gratis unlock toestellen t-mobile die optie zou je kunnen proberen heb gister ook me oude 3gs 32 van tmobile aan itunes gehangen binnen 2 minuten was ie unlocked.
Beste Dantis,

Helaas staat onder op de doos MC603DN/A --> dat is toch echt t-mobile duitsland.. en als ik 'm aan intunes hang vraagt ie om te activeren met simkaart.. heb t-mobile sim geprobeerd, maar lukt helaas niet..

Toch bedankt voor het meedenken!
  #9  
Oud 08-02-11, 18:55
nevsvanlooy nevsvanlooy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 13
Standaard Duitse T-mobile

Hey Ik zit in hetzelfde schuitje, alleen heb ik een Iphone 4 32GB op ebay gekocht met de belofte van hem simlock vrij te krijgen met de hulp van T-mobile... Dus ben ik naar Duitsland gereden voor een microsim en heb hem ondertussen kunnen activeren, maar niet unlocken... Heb nu firmware 4.2.1 met baseband 03.10.01...
Mijn research zegt dat ik met greenpois0n nu een jailbreak zou kunnen uitvoeren en met behulp van tinyumbrella dan weer een unlock... klopt dit?
  #10  
Oud 08-02-11, 18:57
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

nee unlocken gaat op bb 03.10.01 (nog) niet.. Wanneer deze unlock vrij komt weet men ook niet.
Vraagje: waarom koop je toch iets, terwijl de verkoper zijn belofte niet eens nakomt? Beetje naief is het wel..
  #11  
Oud 08-02-11, 19:09
nevsvanlooy nevsvanlooy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 13
Standaard

Omdat je dan al een betaling hebt uitgevoerd die je niet meer kunt intrekken... Gewoon online verkoop is volgens mij niet te vertrouwen... Plus de verkoper anticipeerde op wat er op oa deze website verscheen ivm T-mobile, ook al klopte die info niet voor duitse simlocks.
  #12  
Oud 08-02-11, 19:12
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Oke, ik begrijp het. Wijze les voor de volgende keer, pas betalen wanneer je iets gezien/getest hebt, en helemaal met grote bedragen voor dure apparatuur. Je kan dan beter via Marktplaats kopen. (Mijne komt daar ook vandaan).

OT: De verwachting is dat na de komst van nieuwe firmware een unlock komt. Maar don't shoot me als ik fout ben
  #13  
Oud 08-02-11, 19:29
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvhagen Bekijk bericht
Oke, ik begrijp het. Wijze les voor de volgende keer, pas betalen wanneer je iets gezien/getest hebt, en helemaal met grote bedragen voor dure apparatuur. Je kan dan beter via Marktplaats kopen. (Mijne komt daar ook vandaan).

OT: De verwachting is dat na de komst van nieuwe firmware een unlock komt. Maar don't shoot me als ik fout ben
pfieuww laten we het hopen I won't shoot you ... Maar is er al iets bekend wanneer de nieuwe firmware gelanceerd wordt? Beta 4.3 is vanaf half januari al in omloop, maar wanneer komt de final?
  #14  
Oud 08-02-11, 19:37
fvhagen fvhagen is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Hier staat er een mooi artikel over
  #15  
Oud 08-02-11, 20:19
nevsvanlooy nevsvanlooy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik hoop het ook want nu heb ik een dikke dure ipod.
  #16  
Oud 08-02-11, 21:58
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijsg85 Bekijk bericht
Beste Dantis,

Helaas staat onder op de doos MC603DN/A --> dat is toch echt t-mobile duitsland.. en als ik 'm aan intunes hang vraagt ie om te activeren met simkaart.. heb t-mobile sim geprobeerd, maar lukt helaas niet..

Toch bedankt voor het meedenken!
Ik heb ook even op de doos zitten kijken begint ook met MC603DN/A

Zal dan wel ook van t-Mobile wezen toen ik hem kocht was ie gewoon simlockvrij aangezien de winkel die de iphone's verkochten die hadden meer providers niet eigelijk aangedacht had eerst gevraagd of deze standaard simlockvrij waren.
en de is prijs minder dan ze op markplaats aanbieden.. zat net in die actie dagen geen btw..

Laatst gewijzigd door Dantis; 08-02-11 om 22:13.
  #17  
Oud 08-02-11, 23:11
matthijsg85 matthijsg85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvhagen Bekijk bericht
Dat zou heeel mooi zijn! Als ze dan ook ff snel een unlock schrijven ben ik een gelukkig man!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pdp mobile datanetwerk activeren niet mogelijk kraay1 iPhone algemeen 0 24-01-11 18:44
iPhone 4: Niet mogelijk om iphone 4 te unlocken? egeltje Unlock 2 07-12-10 18:10
iPhone 4: Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? BlietZ Unlock 4 21-09-10 11:20
iPhone 3G: unlocken niet meer mogelijk? wesleymeijde Unlock 5 10-03-10 20:30
unlocken? wel of niet mogelijk voor 3gs Noobinio Archief 1 24-11-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.