update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone uit belgie,heb een belgische provider maar door het unlocken( wat eigenlijk niet nodig was) is mijn gsm gesimlocked. kan er alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update
ik heb een iphone uit belgie,heb een belgische provider maar door het unlocken( wat eigenlijk niet nodig was) is mijn gsm gesimlocked. kan er alles mee doen behalve bellen en smssen.(baseband 3.10.01)
de jailbreak staat er nog wel op. kan ik nu updaten naar de 4.3 . is mijn simlock dan verdwenen. help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten is een telefoon die simlockvrij is, niet de blokkeren met softwarematig unlock.
Wis Ultrasn0w eens in Cydia
|
|||
|
|||
Dan moet ik je toch vertellen dat het wel kan .
Ultrasnow staat er niet op, ti's gedaan met pwnagetool. |
|
||||
|
||||
PwnageTool is een jailbreak tool, geen unlock tool...
Wat heb je nou precies gedaan?
|
|||
|
|||
eerst gejailbreakt met greenpoison, en dan moet het ultrasnow geweest zijn.
|
|
||||
|
||||
Waarom Ultrasn0w als je geen unlock nodig hebt, zie mijn eerder antwoord.
Wis Ultrasn0w |
|
|||
|
|||
ultrasnow staat er niet op misschien heb ik het met iets anders gedaan weet het niet meer. ik heb geflaterd dat is iets wat niet uitgesloten kan worden. maar mijn vraag is als ik m update naar 4.3, zal m dan terug werken.
gr |
|
|||
|
|||
heb geprobeerd mijn iphone te updaten naar 4.3. maar dat gaat niet.
ik denk dat ik een serieus probleem heb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
|
|