iPhone model type MC603A unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met mijn iPhone 4. Ondertussen heb ik hem wel gejailbreakt maar nog niet simlock vrijgemaakt. Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone model type MC603A unlocken
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met mijn iPhone 4. Ondertussen heb ik hem wel gejailbreakt maar nog niet simlock vrijgemaakt. Ik heb de volgende gegevens van mijn iPhone: iPhone 4 16GB Modelnummer: MC603B iOS: 4.3.5 Baseband: 04.10.01 De iPhone is nog niet geactiveerd via iTunes omdat ik de ''originele'' simkaart niet heb. Kan ik de iPhone nu uberhaupt simlockvrij maken of moet ik geduld hebben tot er een update vrij is gekomen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen baseband 01.59.00 is te unlocken. Dus je zult geduld moeten hebben. Of het toestel dmv het IMEI laten unlocken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil je vragen de zoekfunctie van dit forum te gebruiken. Deze onderwerpen zijn al erg vaak besproken.
|
|
|||
|
|||
Ik kom er niet uit?? Kan iemand mij helpen bij een Imei unlock??
|
|
|||
|
|||
Een imei unlock kun je aanvragen bij delocker of mobilephoneunlockers. Ik ga hier geen link plaatsen, gezien er hier overenthousiaste mods rondstruinen en ik dan meteen een bericht van ze krijg over spammen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone. | fection | iPhone algemeen | 2 | 16-10-10 00:50 |
iphone, psp en het flip type gecombineerd ??? | croiman | iPhone algemeen | 15 | 02-10-08 19:54 |
Het unlocken van de Iphone model A1203 uit Amerika | PJCMM | Archief | 1 | 03-03-08 16:00 |
België: Welke provider + abbo type | djgns | Overige providers België | 11 | 14-02-08 17:01 |
|
|