[Vraag] Activator discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb zojuist SBSettings geinstalleerd. Dit heb ik 'vroeger' al eens gehad, maar nu blijkt er dus 'Activator' bij te komen. Activator staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Vraag] Activator
Hoi allemaal,
ik heb zojuist SBSettings geinstalleerd. Dit heb ik 'vroeger' al eens gehad, maar nu blijkt er dus 'Activator' bij te komen. Activator staat zowel in SBSettings als een losstaande app. Is er een mogelijkheid deze losstaande app te verwijderen? Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je van het icoon afwil kan je altijd via SBsettings Hide Icons (Poof) gebruiken om het te laten verdwijnen.
|
|
|||
|
|||
Ajah dat is ook erg logisch natuurlijk. Stom!
Weet jij dan ook zo wat die knop 'Data' precies inhoudt/doet? Zit dit nou je mobiel internet aan? Ik ben nog een leek in Cydia en de bijbehorende dingetjes Laatst gewijzigd door Deesazter; 27-01-12 om 15:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activator | sawacha | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-09-11 13:19 |
Activator | dieselpower | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 18:58 |
Activator | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-03-11 18:01 |
SBSettings en Activator probleempje | pjhoomans | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-08-10 20:08 |
Activator probleempje | Maradona10 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-10 15:35 |
|
|