nieuwe customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren Bedankt voor alle hulp tot nu toe, ik ben nu wel iets verder denk ik??? zie bijgaand screenshot, is het gemarkeerde stukje goed?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heren Bedankt voor alle hulp tot nu toe, ik ben nu wel iets verder denk ik??? zie bijgaand screenshot, is het gemarkeerde stukje goed?
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze allemaal toegevoegd... geen enkele vind Custumize.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze allemaal geadd by source bedoel ik. Ik heb ook de permities gewijzigd zoals in het begin van deze discutie gezegd.
maar als ik op custumize zoek is er niks (cu ook) Bedankt, Nico |
|
||||
|
||||
Ja maar hij doet het nog steeds niet???
suggesties? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lol
ik had hem op men 1.1.2 geinstaleerd. afijn na het herladen van springboard bleef ie dat herhalen! elke 5 seconden herlaadde hij springboard! moest restore etc etc doen (1.1.4 nu ) om hem te maken dus ik vind het twijfelachtig |
|
|||
|
|||
ik moet een e-mailadres invoeren in customize (versie 2.0.0B10), alleen hij zegt de hele tijd failed?
|
|
||||
|
||||
email invoeren?? dat heb k nog nie gehad???? ook zonder Wi-Fi en edge vraagd hij dat? of met Wi-Fi verbinding???
|
|||
|
|||
ik start hem op, dan ga ik automatisch naar een nieuw schermpje waarop ik een account moet maken, met e-mail, dat voer ik dan gewoon in en hij blijft zeggen dat ik mijn mail moet invullen. heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd, maar doet nog steeds niet. Wi-Fi
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: ik denk dat ik het heb gevonden! probeer is zonder Wi-Fi die applicatie aan te zetten Laatst gewijzigd door Arjanb; 21-05-08 om 21:31. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee, maar als je je Wi-Fi uitzet, en gelijk weer aan, en je start heel snel customize op. dan gaat die na een tijdje toch weer automatisch Wi-Fi vinden, maar dan zit je al in het programma. en hoppakee geen emailadres. het is wel veel gedoe, maar ik moet zeggen dat je hier heel veel mee kan.
|
|
|||
|
|||
hey mensen een vraag..
ik heb customize 2 op mijn iphone gehad. heb hem ondertussen ook weer verwijdert. is het dan mogenlijk om de map van customize te verwijderen op mijn iphone zonder dat hij schade aanricht? want er staat nog een map op mijn phone met behoorlijk wat bestanden. staat in dezelfde map waar je de themes van summboard moet instaleren. alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Misschien ff een rare afwijkende vraag, maar ik wil mijn customize updaten (staat in mn update lijstje van installer) naar de versie 2.0.0B5. Dit doet ie dan wel maar hij blijft in mn update lijstje van installer staan.
Ik heb 1.1.4 Trouwens,.....wet iemand hoe ik mijn achtyergrond kan instellen bij mn menu. Sinds Customize werkt het njiet meer en is deze niet meer te kiezen. Wie o Wie |
|
|||
|
|||
met dat laatste probleem zit ik ook al een paar dagen te knoeien: met de nieuwe customize is het wallpaper van het unlockscreen precies niet meer te veranderne
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Start Customize op, tap Customize Images/Sounds => Wallpaper, => Wallpaper (ANGER&) c.q. LockScreenWallpaper (drm). Wel beperkter inderdaad, je kunt alleen kiezen uit de geïnstalleerde of gedownloade achtergronden. Via Instellingen (of Foto's) krijg ik het ook niet meer voor elkaar. Misschien eens wat rommelen in Customize/SMB, maar voorlopig heb ik het opgelost als boven omschreven.
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag Customize geinstalleert , nu moet ik een account aanmaken
maar het geeft elke keer aan dat me password verkeerd is, wat voor password moet het zijn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Customize? | Mi.Chelleee | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-12-08 11:00 |
customize | Serge123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-09-08 02:10 |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Nieuwe Customize nog niet installeren! | sjowol | Jailbreak apps en thema's | 73 | 07-03-08 22:30 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|