Verwijderen van e-mail lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zoek een tweak dat ik ooit gehad heb, nl, Het verwijderen van een e-mail uit het lockscreen wanneer je hem krijgt door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen van e-mail lockscreen
Hallo iedereen,
Ik zoek een tweak dat ik ooit gehad heb, nl, Het verwijderen van een e-mail uit het lockscreen wanneer je hem krijgt door het right swipen over de e-mail krijg je dan rechts bovenaan een rood x'je en kan je die verwijderen, dus alsook direct verwijderen uit de inbox en dus niet enkel van het lockscreen. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten! Bert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kon dit niet met lockinfo? Ik weet dat het kan met intelliscreenX. Alleen download je bij beiden een hele "nieuwe" lockscreen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail verwijderen van server werk niet? | Wop | iPhone algemeen | 8 | 22-11-11 13:43 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
Mail verwijderen | koenvannieuwburg | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:42 |
Verwijderen mail.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 07-07-09 21:06 |
|
|