Install Kate - (VOORLOPIG) NIET DOEN discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Was natuurlijk geen slecht idee. Zal hem contacteren hiervoor....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Was natuurlijk geen slecht idee. Zal hem contacteren hiervoor.
|
|
|
|||
|
|||
, groetjes
|
|
||||
|
||||
PM verzonden, natuurlijk moeten andere personen hiervan ook op de hoogte zijn, of nog meer personen kunnen zich aan een restore verwachten, niet fijn natuurlijk he??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het is zo, als je de app wilt verwijderen MOET je alles uitzetten.
Als de trial is verlopen kun je het niet meer uitzetten, omdat je niet meer in de app kunt, en loop je dus kans dat de app belangrijke systemfiles die hij veranderd heeft mee verwijderd uit je iphone en je dus kunt gaan restoren. Je kunt t appje veilig verwijderen als je vo de trial verloopt alles hebt uitgezet. |
|
|||
|
|||
Kate bedankt...
had ik maar eerder op dit forum gekeken... vanochtend dat ik leuk Kate te installeren op mn iPhone (8G, 1.1.4) maar dat heb ik moeten bekopen. touch screen deed t voor geen meter meer, precies zoals iedereen beschrijft. vervolgens alle tips geprobeerd op te volgen (heb 2 linkerhanden maar wel gezond verstand) maar no way. tante kate liet zich niet wegduwe. eerst leek paar keer herstart de truc te zijn (touch screen deed t ineens weer!) maar toen ik aan t scrollen in photo library was liep -ie toch weer vast. bedankt Kate. dus toen maar paardenmiddel: complete restore. met hulp van dit forum (iTines + iLiberty + Firmware). en dat werkt, goddank. hele avond zoet met herstellen van settings en her invoeren SIM contacten. wat n gezeik. Gewaarschuwd mens telt voor 2: ik installeer nooit meer 'zo maar'.
|
|
||||
|
||||
je bent niet de enige, er zijn genoeg mensen die t aan de hand hebben jammer genoeg.
|
|
|||
|
|||
@daanie:
hoezo herinvoeren SIM contacten??? Waarom niet synchroniseren met Outlook of iets Apple-achtig? (heb geen verstand van Mac en Co! ) Of met Simport je contacten van je sim card op je iPhone zetten? Maar ja, look at the bright side: ondertussen kan je wel vlot je iPhone unlocken en jailbreaken! Je hebt waarschijnlijk ook al gemerkt dat er hier een paar knappe koppen op het forum zitten (ik niet hoor...) die gruwelijk veel van de iPhone afweten en die staan (meestal) graag klaar met hun goeie raad. Dus als je het toch niet mocht vinden, laat je gewoon een bericht achter op het forum... Welcome to the club! |
|
|||
|
|||
De oplossing: Iphone 5 min uit laten staan. (een paar keer proberen) Daarna kun je alles weer unchecken en deleten. Wel eerst alles uncheken in kate!!! Kl*te programma.
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde gehad (even Kate proberen), dacht namelijk ook dat de programma's welke via Installer komen betrouwbaar waren. Om een kort verhaal lang te maken. Eerst ZiPhone geprobeerd, maar kon steeds de sim niet unlocken. Bij navraag hier op het forum moest ik m nog activeren en jailbracken? Ik heb dat ding net 5 dagen, dus wist echt nergens vanaf. Kortom niet gelukt. Toen via ILiberty de stappen gevolgd en uiteindelijk alles gelukt.
Denk nu ook wel even na bij eventuele programma's instaleren |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hebben jullie allemaal de NL taalversie geactiveerd staan. Ik gebruik de US taakversie en het draait als een fluitje van een cent. Tevens heb ik mijn applicatie reeds betaald en geactiveerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Restoren dan maar............ |
|
||||
|
||||
Nee hoor gewoon alles in Kate uitvinken en flash doen. Dan wordt alles ge uninstalled. Daarna kan je veilig via de installer het appje eraf halen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog een manier om kate te uninstallen
nog niet geprobeerd omdat ik het nog te riskant vind om kate te installeren Download IBRICKR REMOVE "dock" files from usr/local/bin/dock Restart phone The screen then becomes responsive. Goto KATE, untick all the boxes, and press apply. Uninstall from installer. Enjoy phone. |
|
|||
|
|||
Nu heb ik net als iedereen hetzelfde probleem met Kate en wil ik het volgende proberen:"
Citaat:
Zelf heb ik een 1.1.4. Wat te doen?? |
|
|||
|
|||
kan ook met bijvoorbeeld iphonebrowser of winscp
|
|
||||
|
||||
Vraag me af waarom ze dat niet fixen met een update!
Het is al bijna een maand! Ze zullen ondertusen toch al wel op de hoogte zijn van het probleem. Nie echt reclame voor het "grote" RiP Dev team Laatst gewijzigd door Bomans; 21-05-08 om 10:18. |
|
|||
|
|||
Kate wordt ook nog steeds gefeatured door Installer. Is eigenlijk veel te veel reclame voor een programmaatje dat in de meeste gevallen niet deugt!
|
Labels |
caterpillar, kate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4G: Voorlopig niet | Mazereeuw | Vodafone | 0 | 07-07-09 16:54 |
Voorlopig even niet aanwezig | ArB | Archief | 13 | 06-06-08 00:10 |
Nike+ voorlopig niet op Iphone | claus | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-02-08 13:39 |
|
|