Install Kate - (VOORLOPIG) NIET DOEN discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is van Rus DEv dus dat blijft wel gefeatured Hij heeft meegewerkt aan de nieuwe installer. Ten tweede deugd het programma wel maar alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is van Rus DEv dus dat blijft wel gefeatured Hij heeft meegewerkt aan de nieuwe installer. Ten tweede deugd het programma wel maar alleen als je betaald.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp dan tenminste al waarom ze het programma featuren. Maar als je een programma zó ontwikkeld, dat het alleen goed werkt als je betaalt, dan vind ik dit pure rip-off! Hoeveel klachten heb je nou al niet gelezen van mensen die het even wilden proberen en dan problemen kregen? Als ze een trial-period in willen bouwen, doe het dan fatsoenlijk zou ik zeggen... En niet op deze manier waardoor talloze iPhones crashen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
... en met iphonebrowser kom ik niet in usr/local/bin/dock...
|
|
|||
|
|||
SSH kan je met BossPrefs aan-en uit schakelen... Gewoon effe via Installer installeren.
|
|
|||
|
|||
i know.. heb ik er op staan... maar mijn touch werkt niet!...
|
|
|||
|
|||
OW! Das vervelend. Dan zou ik toch even dieper in dit draadje gaan neuzen want daar weet ik zo vanbuiten geen antwoord meer op. Maar ik heb al wel reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem aan de hand hadden...
Veel succes! |
|
|||
|
|||
je kan ook gewoon iphone pc suite downloaden en via de mappen naar map kate gaan enzo verwijderen, heb ik ook gedaan
greetz |
|
|||
|
|||
En krijg je dan geen problemen met de settings? Want als je in Kate veel instellingen verandert/instelt, en je verwijdert het programma zomaar, zou je wel eens problemen kunnen krijgen. Dus altijd goed in de gaten houden dat je, voor je trial-periode verloopt EN als je het niet wilt kopen, je alles weer uitvinkt wat je in Kate aangevinkt hebt...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dat is natuurlijk ook een optie.
Maar het programma op zich is wel leuk en praktisch, en kan zeker als voorbeeld dienen voor apps als iToday en Intelliscreen. Alleen is dat "geklooi" met trial en buy zo een gedoe! Overal geld uit willen slaan... Jammer... |
|
||||
|
||||
Dat is dus niet waar. Ik heb er voor betaald een tijdje terug en het werkt bij mij ook niet meer zoals voorheen. Ik wacht op een update.
|
|
||||
|
||||
Heb dit programma dus ook geinstalleerd, ff rondgekeken en verwijderd. Nu werkt mijn touchscreen dus ook niet precies zoals de andere problemen. Ben allang blij dat het een bekend probleem is. Maar aangezien er veel mensen problemen hebben gekregen door Kate, en die misschien (nog) niet zo handig zijn met de iPhone zoals ik, kan iemand dan misschien exact beschrijven hoe en met welke proggies dit op te lossen is? Ik zie meerdere oplossingen in deze thread maar deze zijn nog niet bevestigd door de users dat ze daadwerkelijk werken.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Nogmaals, bij mij werkte de 5 min uitzetten, dan aanzetten en direct naar kate om alles uit te vinken. Dit bij de 3de poging.
|
|
|||
|
|||
Als je hier oplossingen leest, en je leest geen reactie meer van de users, dan mag je er wel vanuit gaan dat het werkt. Anders vragen ze het nog wel een keer...
Maar ik snap niet dat er mensen zijn die dit appje, ondanks de veeeeeeele problemen, toch nog willen installeren... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft er niemand een code die we kunnen invoeren? :-D
Veel makkelijker, dan moet je het niet uninstallen. |
|
|||
|
|||
Die is er zeker. Maar mag hier niet gepost worden!
Zoals altijd: Google is your friend! |
|
|||
|
|||
google geeft niet veel buiten spam en andere ***zooi
|
Labels |
caterpillar, kate |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4G: Voorlopig niet | Mazereeuw | Vodafone | 0 | 07-07-09 16:54 |
Voorlopig even niet aanwezig | ArB | Archief | 13 | 06-06-08 00:10 |
Nike+ voorlopig niet op Iphone | claus | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-02-08 13:39 |
|
|