Cydia error: sub-process bzip2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds een paar dagen geen updates of nieuwe programmas meer in cydia. Ik krijg bij het opstarten een bzip2 fout te zien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia error: sub-process bzip2
Ik krijg sinds een paar dagen geen updates of nieuwe programmas meer in cydia. Ik krijg bij het opstarten een bzip2 fout te zien en daar blijft het bij. Ik heb cydia al eens herinstalleerd en dat bracht dus niets op. Iemand hetzelfde probleem en hoe opgelost ?
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 02-07-09 om 23:18. Reden: Dubbele bijlage |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem met download cydia packages
Ik heb sinds 2 dagen een foutmelding als ik met cydia update:
de fout melding is iets van error: sub-process bzip2..... (rest kan ik niet zien) Ik kreeg deze melding nadat ik 2 essential updates heb gedaan heeft iemand hetzelfde en belangrijker is er een fix voor? |
|
||||
|
||||
Ja ik heb er ook last van. Zal wel een fix voor komen.
|
|||
|
|||
zojuist een nieuwe update voor Ispazio gedownload en het probleem is opgelost.
case closed |
|
|||
|
|||
ik heb hier nu ook last van.
weet iemand hoe ik het kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook, en kan geen oplossing vinden..
|
|
|||
|
|||
problemen cydia HELP !!!
Hallo,,
Ik heb een iphone 3G 16 GB gejailbreaked met 3.0 maar als ik op cydia ga zie ik de suberror bzip2 weten jullie daar een remedie voor |
|
||||
|
||||
// Diverse topics samengevoegd, tevens topic-titel aangepast
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand helpen? |
|
|||
|
|||
wat snap je dan niet het staat stap voor stap uitgelegd het enige wat je nodig hebt is openssh
|
|
|||
|
|||
Ja waar vind je dat?
|
|
|||
|
|||
in cydia typ bij search openssh en instaleer hem dan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error:bin/bzip2?? | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-03-11 19:22 |
Error bzip2 | gufra | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-11 16:43 |
error cydia? | antwan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 23-05-10 19:51 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
Cydia error in 3.0 | FluffyVinnie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-06-09 20:52 |
|
|